SA?

Hei dere,
De kom frem til at det måtte være svangerskap utenfor livmoren, så nå har jeg fått sprøyter med methotextran (? Cellegift), så jeg håper den fikser resten og at ikke egglederen sprekker.

Så jeg vil med dette takke for all støtten jeg har fått fra dere igjennom tiden her ❤
Og beklager til dere som har lest tråden og kanskje blitt mer bekymret eller redd for egen graviditet - men husk at for de fleste så skjer ikke dette ❤

Med det så forlater jeg forumet. Pga cellegiften kan jeg ikke bli gravid på minst 6 måneder, så vi får se om jeg noen gang kommer tilbake hit

Ønsker dere alle riktig Lykke til videre med deres søte små ❤❤

oh nei håper dersom du ønsker en skatt at du får dette en gang etter 6 mnd:)
 
Hei dere,
De kom frem til at det måtte være svangerskap utenfor livmoren, så nå har jeg fått sprøyter med methotextran (? Cellegift), så jeg håper den fikser resten og at ikke egglederen sprekker.

Så jeg vil med dette takke for all støtten jeg har fått fra dere igjennom tiden her ❤
Og beklager til dere som har lest tråden og kanskje blitt mer bekymret eller redd for egen graviditet - men husk at for de fleste så skjer ikke dette ❤

Med det så forlater jeg forumet. Pga cellegiften kan jeg ikke bli gravid på minst 6 måneder, så vi får se om jeg noen gang kommer tilbake hit

Ønsker dere alle riktig Lykke til videre med deres søte små ❤❤
Masse lykke til❤️ Føler veldig med deg❤️
 
Hei dere,
De kom frem til at det måtte være svangerskap utenfor livmoren, så nå har jeg fått sprøyter med methotextran (? Cellegift), så jeg håper den fikser resten og at ikke egglederen sprekker.

Så jeg vil med dette takke for all støtten jeg har fått fra dere igjennom tiden her ❤
Og beklager til dere som har lest tråden og kanskje blitt mer bekymret eller redd for egen graviditet - men husk at for de fleste så skjer ikke dette ❤

Med det så forlater jeg forumet. Pga cellegiften kan jeg ikke bli gravid på minst 6 måneder, så vi får se om jeg noen gang kommer tilbake hit

Ønsker dere alle riktig Lykke til videre med deres søte små ❤❤
Trist å høre! Men seks måneder går heldigvis fort. Jeg fikk samme karantene etter blæremola i fjor vinter, men ny spire satt allerede i andre prøveperiode etter det. Så ikke gi opp! ❤️
 
Masse lykke til videre!!! Håper behandlingen går bra, og at barnet som er ment akkurat for dere, kommer når du er klar igjen :Heartred
 
Back
Topp