Hei igjen dere,
Nå er jeg om mulig enda mer forvirret. Jeg begynte å blø friskt blod forrige lørdag, og det ble såpass at jeg måtte bruke bind. Jeg dro til legen på mandag og tok HCG, og legen sa det ikke var noe poeng i ultralyd eller annet fordi det er ikke noe å gjøre så tidlig i svangerskapet. Jeg kan forstå at det ikke er noe å gjøre, men som jeg sa til henne så var jeg redd for at det var dødt inni meg, men ikke kom ut. Så jeg ville gjerne vite hva som skjedde. Hun hørtes ut som hun ikke hadde særlig tro på at jeg var gravid lenger.
Fikk svar på HCG var 400, noe hun sa var lavt til å være gravid. Jeg tok ny HCG på torsdag, og samtidig sluttet jeg å blø da i går. Jeg fikk svar nå og den er på 742.. Hva betyr dette? Jeg har ikke fått snakket med legen enda. Men om jeg er over 6 uker på vei er det vel veldig lavt HCG nivå? Kan det bety at alt er bra? Kan det fortsatt bety at jeg har mistet? Vil da HCG nivået fortsatt kunne stige?
Vet at dere ikke er leger, men måtte bare lufte noen tanker..
Kan jo si at jeg er veldig kvalm og kan ikke ha noe som helst press på magen uten å bli mer kvalm. Så jeg synes det var utrolig kjipt å være så kvalm fortsatt om jeg hadde mistet..