SA?

Tenker på deg ❤️
 
Først; tusen takk til alle dere som bryr dere ❤❤ koselig å bli husket på

De fant absolutt ingenting på UL. Livmoren var helt tom. Jeg spurte hvordan det kunne ha seg at hcg steg, spesielt når jeg samtidig som siste hcg test hadde sluttet å blø. Det hadde han ingen svar på. Jeg lurte på om det kunne bety det var svangerskap utenfor livmoren. Han sjekket nøye, men fant ingenting.
Så nå skal jeg bare vente og ta ny hcg i slutten av uka..

Jeg har egentlig innsett at jeg har mistet, men resultatet gjorde meg enda mer forvirret. Er glad for at det var en fullverdig abort fremfor noe komplisert som feks sv utenfor livmoren
 
Først; tusen takk til alle dere som bryr dere ❤❤ koselig å bli husket på

De fant absolutt ingenting på UL. Livmoren var helt tom. Jeg spurte hvordan det kunne ha seg at hcg steg, spesielt når jeg samtidig som siste hcg test hadde sluttet å blø. Det hadde han ingen svar på. Jeg lurte på om det kunne bety det var svangerskap utenfor livmoren. Han sjekket nøye, men fant ingenting.
Så nå skal jeg bare vente og ta ny hcg i slutten av uka..

Jeg har egentlig innsett at jeg har mistet, men resultatet gjorde meg enda mer forvirret. Er glad for at det var en fullverdig abort fremfor noe komplisert som feks sv utenfor livmoren
Høres ut som at det er utenfor livmor. Hadde det på akkurat samme måte. Husk å ta kontakt med legevakt/lege med én gang om du kjenner smerter. Det kan gå over av seg selv, men det kan også tenkes at du trenger metotrexat for å få det fjernet, eventuelt kikkhullsoperasjon om det sitter i egglederen og den sprekker. Masse lykke til:Heartred:Heartred:Heartred føler veldig med deg da jeg har gjennomgått dette to ganger før! Uvissheten er forferdelig:Heartred Håper du blir gravid ganske snart igjen:Heartred
 
Først; tusen takk til alle dere som bryr dere ❤❤ koselig å bli husket på

De fant absolutt ingenting på UL. Livmoren var helt tom. Jeg spurte hvordan det kunne ha seg at hcg steg, spesielt når jeg samtidig som siste hcg test hadde sluttet å blø. Det hadde han ingen svar på. Jeg lurte på om det kunne bety det var svangerskap utenfor livmoren. Han sjekket nøye, men fant ingenting.
Så nå skal jeg bare vente og ta ny hcg i slutten av uka..

Jeg har egentlig innsett at jeg har mistet, men resultatet gjorde meg enda mer forvirret. Er glad for at det var en fullverdig abort fremfor noe komplisert som feks sv utenfor livmoren

Åh så trist å høre :Heartred Håper ikke det er noen komplikasjoner og at dere kan bli fort gravide igjen :Heartred dumt at dere måtte oppleve det, SA er alt for vanlig :(
 
Først; tusen takk til alle dere som bryr dere ❤❤ koselig å bli husket på

De fant absolutt ingenting på UL. Livmoren var helt tom. Jeg spurte hvordan det kunne ha seg at hcg steg, spesielt når jeg samtidig som siste hcg test hadde sluttet å blø. Det hadde han ingen svar på. Jeg lurte på om det kunne bety det var svangerskap utenfor livmoren. Han sjekket nøye, men fant ingenting.
Så nå skal jeg bare vente og ta ny hcg i slutten av uka..

Jeg har egentlig innsett at jeg har mistet, men resultatet gjorde meg enda mer forvirret. Er glad for at det var en fullverdig abort fremfor noe komplisert som feks sv utenfor livmoren
❤❤❤
 
Det var trist å høre :Heartred ta vare på deg selv. Klem.
 
Høres ut som at det er utenfor livmor. Hadde det på akkurat samme måte. Husk å ta kontakt med legevakt/lege med én gang om du kjenner smerter. Det kan gå over av seg selv, men det kan også tenkes at du trenger metotrexat for å få det fjernet, eventuelt kikkhullsoperasjon om det sitter i egglederen og den sprekker. Masse lykke til:Heartred:Heartred:Heartred føler veldig med deg da jeg har gjennomgått dette to ganger før! Uvissheten er forferdelig:Heartred Håper du blir gravid ganske snart igjen:Heartred
Hei ❤
Burde ikke legen ha sett noe på innvendig ultralyd når han leta?
Nå har hcg steget til 2100, så regner med det er som du sier.. venter på tlf fra fastlegen. Hvor lang tid tok det for deg, og fikk du smerter, eller bare så de det og ga deg metotrexat?
Hadde håpet det bare var en sa nå føler jeg meg ganske bekymret egentlig, så håper legen ringer fort..
 
Hei ❤
Burde ikke legen ha sett noe på innvendig ultralyd når han leta?
Nå har hcg steget til 2100, så regner med det er som du sier.. venter på tlf fra fastlegen. Hvor lang tid tok det for deg, og fikk du smerter, eller bare så de det og ga deg metotrexat?
Hadde håpet det bare var en sa nå føler jeg meg ganske bekymret egentlig, så håper legen ringer fort..
Det er veldig vanskelig å se på ultralyd dessverre. Det kan ligge hvor som helst i buken. Men om det ligger i egglederen, så sier de at det ser ut som en smultring. Hvor langt er du på vei? Det ble oppdaget rundt 6+0 hos meg.
Første gangen fikk jeg metotrexat, smertene kom etter det da det ble støtt av kroppen. Som en kraftig mens. Andre gangen sprakk egglederen og det var en forferdelig smerte. Da blir man hasteoperert med én gang. Fikk morfin mot smertene før jeg ble lagt i narkose.
Håper de finner ut av det og at du slipper at det sprekker❤️
 
Det er veldig vanskelig å se på ultralyd dessverre. Det kan ligge hvor som helst i buken. Men om det ligger i egglederen, så sier de at det ser ut som en smultring. Hvor langt er du på vei? Det ble oppdaget rundt 6+0 hos meg.
Første gangen fikk jeg metotrexat, smertene kom etter det da det ble støtt av kroppen. Som en kraftig mens. Andre gangen sprakk egglederen og det var en forferdelig smerte. Da blir man hasteoperert med én gang. Fikk morfin mot smertene før jeg ble lagt i narkose.
Håper de finner ut av det og at du slipper at det sprekker❤️
Uff, så fælt at du har måtte gå igjennom det to ganger..
Kjenner jeg er redd for at noe skal bli ødelagt og sprekke :/
Jeg skulle vel vært over 8 uker på vei nå. Kan det stemme at magen vokser selv når man har utenfor livmoren? Føler meg oppblåst og ser at magen "buler". Orker heller ikke noe press på magen, blir fort kvalm, så bruker bare bukser med strikk og høyt liv

Takk for at du deler <3
 
Uff, så fælt at du har måtte gå igjennom det to ganger..
Kjenner jeg er redd for at noe skal bli ødelagt og sprekke :/
Jeg skulle vel vært over 8 uker på vei nå. Kan det stemme at magen vokser selv når man har utenfor livmoren? Føler meg oppblåst og ser at magen "buler". Orker heller ikke noe press på magen, blir fort kvalm, så bruker bare bukser med strikk og høyt liv

Takk for at du deler <3
Tja, om det ligger i buken vil det jo vokse, men det vil jo ikke kunne leve så veldig lenge utenfor livmor. Kan være hormonene som gjør deg oppblåst. Jeg blir i hvert fall det! Håper du finner ut av det snart❤️ Husk å ta kontakt med legevakt/ambulanse med en gang om du kjenner tegn til smerte. Indre blødninger er skummelt. Det kan hende kroppen din rydder opp i det selv også og at cellene absorberes av kroppen. Krysser fingrene for at det går bra❤️
 
Hei dere,
De kom frem til at det måtte være svangerskap utenfor livmoren, så nå har jeg fått sprøyter med methotextran (? Cellegift), så jeg håper den fikser resten og at ikke egglederen sprekker.

Så jeg vil med dette takke for all støtten jeg har fått fra dere igjennom tiden her ❤
Og beklager til dere som har lest tråden og kanskje blitt mer bekymret eller redd for egen graviditet - men husk at for de fleste så skjer ikke dette ❤

Med det så forlater jeg forumet. Pga cellegiften kan jeg ikke bli gravid på minst 6 måneder, så vi får se om jeg noen gang kommer tilbake hit

Ønsker dere alle riktig Lykke til videre med deres søte små ❤❤
 
Back
Topp