SA

Spent på om du har fått noe mer bekreftet eller avkreftet og krysser alt som kan krysses for gode nyheter.
 
Ikke automatikk i at blødning betr SA - selv om man selvsagt frykter det, og det godt kan være det! Selv fikk jeg en blødning der det fosset ut da jeg var 10+0 (ble våt utenpå buksen i løpet av et minutt, ellev noe), men siden jeg ikke hadde noen smerer så ble jeg usikker på om det faktisk var SA eller ikke. Dro på UL, og fosteret hadde det helt fint, men morkaken ligger foran åpningen - så det er også en forklaring på ganske kraftige blødningev under savngerskapet.
Lykke til, og spent på hva resultatet blir!
Jeg hadde forliggende morkake i forrige svangerskap og tenker mer og mer på at det kan være det som er saken, men tør ikke håpe helt.. har hatt blødninger med nr 2 fra uke 6 til ca uke 25, men ikke så store som nå.
Det var som du skriver, ble våt igjennom og måtte vaske trappa etterpå :(

Ingen smerter og ingen klumper.

Lørdag er UL ♡
 
Masse lykke til på lørdag. Krysser fingrene for gode nyheter :)
 
Jeg hadde forliggende morkake i forrige svangerskap og tenker mer og mer på at det kan være det som er saken, men tør ikke håpe helt.. har hatt blødninger med nr 2 fra uke 6 til ca uke 25, men ikke så store som nå.
Det var som du skriver, ble våt igjennom og måtte vaske trappa etterpå :(

Ingen smerter og ingen klumper.

Lørdag er UL ♡
Får håpe det er hell i uhell at det er morkaken som er årsaken og ikke noe verre...
 
Masse lykke til på ul ❤️
 
Hei jenter!
Ul i går viste en sprellende baby, tross den store blødningen forrige fredag.
11+3 ♡
 
Jeg har 3 barn og har mistet 3 ganger, hatt en del blødninger i svangerskapet med to av dem men aldri vært ute for en så stor blødning som denne gangen..sikkert 2 dl som kom ut på bare noen få minutter :woot:
 
Back
Topp