SA

Hvitkløver

Blir kjent med forumet
Da har jeg nok hatt en sa.. 9+4
Fortsatt kvalm og trøtt men det henger vrl i ei stund
Skal på ul i slutten av uka.
 
Ja, blødde kraftig i 5 min..rant likssom. Men alt kan ikke være ute, ingen klumper liksom. Alt gikk ned i rista i dusjen. :bored:


Vil ihvertfall at du kan lese DENNE artikkelen, så krysser vi fingrene :)
Sender deg en god klem også!! ;)
 
Uff, så ufattelig trist! Håper det ikke er over enda <3
 
Kan fortsatt være uskyldig, krysser fingrene for det !
 
Ja, blødde kraftig i 5 min..rant likssom. Men alt kan ikke være ute, ingen klumper liksom. Alt gikk ned i rista i dusjen. :bored:
Jeg blødde kraftig i noen timer da jeg var i uke 6, og det var en blodansamling. Har ikke blødd mer etter dette, og lille har det fint i magen enda, 13+6 i dag.
Håper det er noe sånt med deg også og at alt går bra!♥️
 
Da har jeg nok hatt en sa.. 9+4
Fortsatt kvalm og trøtt men det henger vrl i ei stund
Skal på ul i slutten av uka.
Hei. Jeg hadde en MA da og du merker at ting kommer ut hvis du er så langt på vei. Men blødninger trenger ikke å bety MA. Krysser fingrene og håper for deg.
 
Jeg blødde kraftig i noen timer da jeg var i uke 6, og det var en blodansamling. Har ikke blødd mer etter dette, og lille har det fint i magen enda, 13+6 i dag.
Håper det er noe sånt med deg også og at alt går bra!♥️
Jorde du det? ..jeg har bare tenkt at nå er det over jeg, tørr nok ikke være så optimistiske. :(
Men veldig hyggelig å høre noen lykkelige historier!! Lykke til med spira♡

Takk alle sammen for trøstende ord :Heartred
 
Jorde du det? ..jeg har bare tenkt at nå er det over jeg, tørr nok ikke være så optimistiske. :(
Men veldig hyggelig å høre noen lykkelige historier!! Lykke til med spira♡

Takk alle sammen for trøstende ord :Heartred
Ja, det styrtblødde...:eek:
Om det har stoppet opp, det ikke kom noen klumper og du ikke hadde eller har smerter synes jeg du fortsatt kan ha håpet oppe.♥️
Men er greit å sjekke opp så fort du kan da, så slipper du å tenke på det mer og så får du kanskje vite hva blødningen var.:)
Takk, og lykke til med spira du også!♥️
 
Jeg styrt blødde fra uke 12 til ca uke 16 med første .... ingen klumper og ingen smerter. Legevakten sa SA men privatklinikk og UL viste det motsatte. UL viste en spretten kar på 5;8 cm.... håper du får en fin slutt du også .. i mitt tilfelle lå morkaken merkelig til som førte til blodoppsamlinger som tømte seg med gjevne mellomrom..dette var vanlig sa legen men får to ekstra kontroller denne runden..
 
Ja, blødde kraftig i 5 min..rant likssom. Men alt kan ikke være ute, ingen klumper liksom. Alt gikk ned i rista i dusjen. :bored:
Hadde du noe smerter da? Jeg har mista i uke 5 en gang, og allerede så tidlig, så hadde jeg tydelige rier, og det blødde totalt i en uke. Det er mange som har blødning i svangerskapet uten å miste.
 
Krysser fingrene for deg ❤️
 
Da har jeg nok hatt en sa.. 9+4
Fortsatt kvalm og trøtt men det henger vrl i ei stund
Skal på ul i slutten av uka.
Ikke automatikk i at blødning betr SA - selv om man selvsagt frykter det, og det godt kan være det! Selv fikk jeg en blødning der det fosset ut da jeg var 10+0 (ble våt utenpå buksen i løpet av et minutt, ellev noe), men siden jeg ikke hadde noen smerer så ble jeg usikker på om det faktisk var SA eller ikke. Dro på UL, og fosteret hadde det helt fint, men morkaken ligger foran åpningen - så det er også en forklaring på ganske kraftige blødningev under savngerskapet.
Lykke til, og spent på hva resultatet blir!
 
Back
Topp