Frk.Håpe
Betatt av forumet
Hei. Flere som sliter med å få sove? Er 4+1 og har siden uke 3 (før jeg fikk positiv gtest) sovet fryktelig dårlig. Sliter med søvn fra før, men nå er det virkelig ille..
Er jeg heldig får jeg to timer med sammenhengende søvn. Sist natt lå jeg våken fram til kl 7 på morgenen, sovnet og våknet igjen kl 08.30. Andre netter kan jeg sovne rundt halv tolv, tolv og våkne kl to... Dette er svært slitsomt, føler jeg ikke fungerer på jobb eller i hverdagen. Har du tips til meg?
Jeg er A-menneske, står opp til nesten samme tid hver morgen, er aktiv (ikke etter kl 7 på kvelden) og gjør det som er riktig i forhold til riktig søvnmønster. *sukk* Redd jeg må sykmelde meg, noe jeg ikke vil! Men jeg blir nesten sprø av dette, er redd for å gjøre feil på jobb.. Blir veldig ukonsentrert, føler meg utenfor "bobla".
Jeg er A-menneske, står opp til nesten samme tid hver morgen, er aktiv (ikke etter kl 7 på kvelden) og gjør det som er riktig i forhold til riktig søvnmønster. *sukk* Redd jeg må sykmelde meg, noe jeg ikke vil! Men jeg blir nesten sprø av dette, er redd for å gjøre feil på jobb.. Blir veldig ukonsentrert, føler meg utenfor "bobla".