Søvn

Her går alt så mye bedre nå! :) Etter 13mnd med veldig lite søvn, kan jeg nå få 5 timer sammenhengende søvn. Han våkner stort sett 1-2 ganger mellom 19 og 06. Før var han gjerne våken 5-6 ganger.

Ammeavvenningen går mye bedre enn forventet. Nå får han bare morgen og kveld:)
 
Her har vi hat en dupp lenge, usikker på hva hun har i bhg...tror det er litt opp og ned.

I går sov hun 3t på dagen i en lur, vanligvis sover hun ca 2t.
 
Her våkner hun stort sett mellom 06.30 og 07.00, har en dupp på ca 1,5-2 timer og legger seg kl 19.00. Vi er som regel oppe til henne 1-2 ganger på kvelden fordi hun våkner og rugger litt på henne, men hun sover stort sett fra vi legger oss og til morgenen, vi har endelig klart å slutte med nattflaskene nå! Den største utfordringen er egentlig å få henne til å sovne uten byssing på kvelden, men det går bedre og bedre.
 
Her har jeg vent gutten min av fra melk på natta fra 7 mnd. Fikk han på eget rom. Lagt han på kvelden rundt 19-20. Sover da til 08.30-10.00 på morgenen. Sover en blund rundt 11.30 og en på emdagen. Men siste blund har det vært litt tull m av og til, der han ikke vil sov. Fikk sov lite de første 1-5 mnd. Så er glad det endra seg
 
Ai. Nå har han begynt å våkne mange ganger i løpet av kvelden igjen. Er på jobb og har sovet 5 timer i natt....han sover med pappaen om natta, men våknet kl 5. Da hørte jeg "pupp!" høyt og tydelig fra naborommet;)

Antar at det kanskje er en reaksjon på at jeg har begynt å jobbe? I tillegg driver vi med å endre fra to til en soving på dagen.
 
Back
Topp