Søskendrøm ❤️

Tusen takk fine deg ❤ Tenk, nå er det ikke lenge igjen før lillesøster kommer ❤ Håper formen din er litt bedre enn den var, og du får ladet ordentlig opp til fødsel og spedbarnstiden ❤

:Heartpink

Ja, nå nærmer det seg med stormskritt i grunn, kjente på at jeg må ting i orden i går :p Litt for mye som gjenstår!

Nå håper jeg i hvertfall at det ikke dukker opp nye ting jeg må ta meg av og bruke energien min på… slik at jeg kan fokusere kun på meg selv og familien min. Sove mer og ta mer vare på meg selv dag for dag :Heartpink Da håper jeg formen kommer seg også :Heartpink
 
:Heartpink

Ja, nå nærmer det seg med stormskritt i grunn, kjente på at jeg må ting i orden i går :p Litt for mye som gjenstår!

Nå håper jeg i hvertfall at det ikke dukker opp nye ting jeg må ta meg av og bruke energien min på… slik at jeg kan fokusere kun på meg selv og familien min. Sove mer og ta mer vare på meg selv dag for dag :Heartpink Da håper jeg formen kommer seg også :Heartpink
Det høres ut som en god plan ❤ akkurat nå er jo investering i mammaen sin helse en god investering for babyen også ❤
 
Kjære, gode Dipsy. Jeg heier på deg og gullegget. Det hadde vært så deilig om dette var den turen til Kbh som skulle til. En rolig tur, med hotell og avslapning. Og uten kjempestore forventninger. Det ville vært fantastisk om det var nå den satt :Heartred
 
Kjære, gode Dipsy. Jeg heier på deg og gullegget. Det hadde vært så deilig om dette var den turen til Kbh som skulle til. En rolig tur, med hotell og avslapning. Og uten kjempestore forventninger. Det ville vært fantastisk om det var nå den satt :Heartred
Takk fineste du ❤ Det ville virkelig vært en drøm. Magefølelsen er ikke helt der, men håper, håper jeg tar feil. Blir sprø av ventingen :hilarious:
 
Sender litt babystøv, og håper såå på at det kan gå veien denne gang ❤️
 
8 DPO - la testinga begynne

Denne gangen sier magefølelsen min at jeg ikke er gravid. Startet testingen i dag, og de er selvfølgelig negative (hadde ikke ventet annet).

Symptomer denne gangen:
- Ømme bryster
- humørsvingninger (gråter lett)
- murringer i magen

Tror alt dette kommer av crinone, da symptomene har vært relativt like fra ca 2 DPO. Symptomer jeg 'pleier' å ha tidlig i graviditet er økt utflod og lavere blodtrykk i tillegg til ømme bryster. Dette har jeg ikke denne gangen, og jeg føler det på kroppen at det ikke har gått. Håper jeg tar feil ❤

20210710_103404.jpg
 
8 DPO - la testinga begynne
Denne gangen sier magefølelsen min at jeg ikke er gravid. Startet testingen i dag, og de er selvfølgelig negative (hadde ikke ventet annet).

Symptomer denne gangen:
- Ømme bryster
- humørsvingninger (gråter lett)
- murringer i magen

Tror alt dette kommer av crinone, da symptomene har vært relativt like fra ca 2 DPO. Symptomer jeg 'pleier' å ha tidlig i graviditet er økt utflod og lavere blodtrykk i tillegg til ømme bryster. Dette har jeg ikke denne gangen, og jeg føler det på kroppen at det ikke har gått. Håper jeg tar feil ❤

Vis vedlegget 360970
Håper så veldig for deg og krysser fingrene. Hmm, håper jeg ikke tråkker på noe, men jeg syns jeg ser en strek på den øverste testen. Der er i det minste en skyggestrek!
 
Håper så veldig for deg og krysser fingrene. Hmm, håper jeg ikke tråkker på noe, men jeg syns jeg ser en strek på den øverste testen. Der er i det minste en skyggestrek!
Takk gode deg ❤ Ser den jeg også, men rimelig sikker på at det bare er en skyggestrek :) Aldri testet positivt tidligere enn 9/10 dpo, så vet ikke helt hvorfor jeg har startet allerede :joyful:
 
Synes jeg ser skygger på begge x)
Men 8dpo er veldig tidlig, og egget trenger ikke ha festet seg enda engang.
 
Synes jeg ser skygger på begge x)
Men 8dpo er veldig tidlig, og egget trenger ikke ha festet seg enda engang.
Har aldri testet positivt så tidlig, så det er jo bare tøys egentlig :hilarious: tar det så langt med knusende ro. Forventer ikke at det skal gå veien denne gangen..
 
følger med i spenning!
 
8 DPO - la testinga begynne
Denne gangen sier magefølelsen min at jeg ikke er gravid. Startet testingen i dag, og de er selvfølgelig negative (hadde ikke ventet annet).

Symptomer denne gangen:
- Ømme bryster
- humørsvingninger (gråter lett)
- murringer i magen

Tror alt dette kommer av crinone, da symptomene har vært relativt like fra ca 2 DPO. Symptomer jeg 'pleier' å ha tidlig i graviditet er økt utflod og lavere blodtrykk i tillegg til ømme bryster. Dette har jeg ikke denne gangen, og jeg føler det på kroppen at det ikke har gått. Håper jeg tar feil ❤

Vis vedlegget 360970

Hæææ! Her er det jo tydelig strek på begge!? :eek:Kan dette virkelig være skyggestreker, da?
 
Krysser fingrene sånn for deg! Håper du får noe mer en kun skyggestreker i morgen ♥️
 
8 DPO - la testinga begynne
Denne gangen sier magefølelsen min at jeg ikke er gravid. Startet testingen i dag, og de er selvfølgelig negative (hadde ikke ventet annet).

Symptomer denne gangen:
- Ømme bryster
- humørsvingninger (gråter lett)
- murringer i magen

Tror alt dette kommer av crinone, da symptomene har vært relativt like fra ca 2 DPO. Symptomer jeg 'pleier' å ha tidlig i graviditet er økt utflod og lavere blodtrykk i tillegg til ømme bryster. Dette har jeg ikke denne gangen, og jeg føler det på kroppen at det ikke har gått. Håper jeg tar feil ❤

Vis vedlegget 360970

Jeg ser også strek, blir veldig spennende å følge med videre :) Krysser fingrene for at det er babystrek :Heartred
 
Håper dette er en babystrek <3
 
Ikke for å skru opp forventningene dine her, Dipsy, men den øverste streken der er ca sånn jeg har så tidlig. Sååååå dette er langt fra avblåst enda ❤️❤️❤️
 
Når er neste test? :D Jeg er veldig spent (og optimistisk)!
 
Back
Topp