Søskenbarn

• Trådstarter Trådstarter mamma_82_
  • Opprettet Opprettet
Ingen søskenbarn, og ingen tremenninger her, men hun får både storesøster og storebror :)

9 tremenninger blir det fra 0-10 år

Burde jo vert fleire sio både meg og mannen min e 4 stk i søskenflokken.. Men da e bere 2 søskenbarn på mi sia, og 1 bonus-søskenbarn på hans sia :)

Barnet vårt får en fetter. Broren til mannen har akkurat fått en unge. Så blir ca. Ett halvt år mellom de :) kjempe kjekt.

To ;)

:) mange søskenbarn:) iallefall i dagens Norge:) Rekner med at det var vanligere med mange søskenbarn før i tiden:)
Kun et fra min side.. Resten fra mannens side hvor alle er ferdige, så kommer ikke flere fra den siden.. De er 6 søsken...

Her er det 12 søskenbarn på min side og 2 på mannen sin :)

To søskenbarn. En av de er ikke i slekt, men halvbror til ungen til broren min. Men vi regner begge som søskenbarn altså.

Ingen. Er nok noen år til våre barn får søskenbarn! :) Mine søsken er så unge og hans er ikke modne nok til å få barn ;)

Hei jenter :) minner dere om at innlegg med kun ett (1) ord eller kun 1 smiley vil bli regnet som spam om det gjentar seg og vil bli slettet, i henhold til forumsreglene :)

Min får 4 søskenbarn i alderen 3 -1,5 år. Mange jevngamle lekekamerater her :)

Back
Topp