Søskenbarn

• Trådstarter Trådstarter mamma_82_
  • Opprettet Opprettet
4 kusiner og en fetter så langt :) Også kommer det en fetter eller kusine nesten samtidig. Vi har termin med 3 dagers mellomrom! :)
Kjekt med søskenbarn som er tett i alder:)

Last edited by a moderator:
3 søskenbarn. Syns det er lite fordi jeg har 25 haha . Mange tremenningen da...

Ingen søskenbarn, men 4 tremenninger..
:) mine barn har 19 tremenninger (snart 21 tremenninger... då to av mannen sine søskenbarn og eit av mine søskenbarn venter barn omtrent samtidig med oss). Me er altså ein ganske stor familie, men ingen søskenbarn til barna mine enda...

3 søskenbarn. Syns det er lite fordi jeg har 25 haha . Mange tremenningen da...
:) eg har 16. Kjempe kjekt å vokse opp med mange søskenbarn... Mine barn har som sagt ingen, men eg regner med dei får nokre søskenbarn etterkvart:)

:) eg og hadde mange søskenbarn når eg vokste opp:) kjempe kjekt:) men mine (og mannen sine) søsken har ikkje fått barn enda så då må mine barn klare seg utan jamngamle søskenbarn:/
Gøy med storfamilie :) vi er fire søstre som er atpåklatter, (mye halvsøsken på mor og farsiden). Jeg hadde 7 søsken, 6 nå. Så alle søskenbarna mine er 15 år eldre og oppover, så vi hadde ikke så mange å leke med når vi var små, men de eldste hadde barn, så har mange jevngamle... Hva blir det da..? 2-og en halv-menning? :) Så det er ganske morro at lillegull kommer til å få flere jevngamle søskenbarn når han vokser opp, på begge sider :)

ingen, og det blir noke en stund før det kommer noen og... har to lillesøstre på 20 og 24 år som nettopp har begynt å studere og de er ikke i noen offisielle forhold heller og så har jeg en svigerinne på 17 år og der håper jeg i hvertfall at det blir lenge til

Back
Topp