M
mamma_82_
Guest
Så kjekt. Veit du kva du venter?En gutt og en jente. En på hver side.
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjekt. Veit du kva du venter?En gutt og en jente. En på hver side.
kjekt med stor familieStor familie her også. På min side blir det 1 kusine og 4 fettere mens på mannen sin side 4 kusiner og 5 fettere.
Kjekt med søskenbarn som er tett i alder4 kusiner og en fetter så langt Også kommer det en fetter eller kusine nesten samtidig. Vi har termin med 3 dagers mellomrom!
Men men kanskje det dukker nokre søskenbarn etterkvart?Ingen søskenbarn enda
Bedre enn ingenBare to, for ingen av mine søsken har fått barn enda
Mange lekekamerater11 søskenbarn
Gode muligheter for fleire søskenbarn då jaTo fettere på min side, regner med at det kommer fler da mannen har fire søstre
mine barn har 19 tremenninger (snart 21 tremenninger... då to av mannen sine søskenbarn og eit av mine søskenbarn venter barn omtrent samtidig med oss). Me er altså ein ganske stor familie, men ingen søskenbarn til barna mine enda...Ingen søskenbarn, men 4 tremenninger..
Då er me fleire i same båtIngen søskenbarn her.
Det var min førstefødte også ekstra stas med første barnebarnetFørste barnebarn på begge sider dette
HeheNei, ingen på hans side ennå heller Lillebroren han syns kjærester bare er utgifter, så spørs nok om det kommer noen der på en stund også
Har bare 4 selv3 søskenbarn. Syns det er lite fordi jeg har 25 haha . Mange tremenningen da...
eg har 16. Kjempe kjekt å vokse opp med mange søskenbarn... Mine barn har som sagt ingen, men eg regner med dei får nokre søskenbarn etterkvart3 søskenbarn. Syns det er lite fordi jeg har 25 haha . Mange tremenningen da...
Gøy med storfamilie vi er fire søstre som er atpåklatter, (mye halvsøsken på mor og farsiden). Jeg hadde 7 søsken, 6 nå. Så alle søskenbarna mine er 15 år eldre og oppover, så vi hadde ikke så mange å leke med når vi var små, men de eldste hadde barn, så har mange jevngamle... Hva blir det da..? 2-og en halv-menning? Så det er ganske morro at lillegull kommer til å få flere jevngamle søskenbarn når han vokser opp, på begge sidereg og hadde mange søskenbarn når eg vokste opp kjempe kjekt men mine (og mannen sine) søsken har ikkje fått barn enda så då må mine barn klare seg utan jamngamle søskenbarn:/
mange søskenbarn iallefall i dagens Norge Rekner med at det var vanligere med mange søskenbarn før i tiden13 søskenbarn på mine søte små
Bedre enn ingen tett i alder?Her er det ei kusine foreløpig