Søskenbarn

• Trådstarter Trådstarter mamma_82_
  • Opprettet Opprettet
M

mamma_82_

Guest
Når februarbabyen kommer vil han/ho ha mange søskenbarn?

Mine har ingen søskenbarn enda, men håper det kommer nokre snart:)

Får bare bonussøskenbarn da jeg er er enebarn, men bonus er jo like bra det:) 6 kusiner er vi oppe i til nå:)

Aha!! Nå så jeg det stod søskenbarn. ;) mine har en fetter og to kusiner som er nesten helt jevngamle med mine. Siste kusine ble født i august :) kjekt å ha så lik alder når vi treffes. :)

15 stk så langt :) Stor familie :P

Stor familie her også. På min side blir det 1 kusine og 4 fettere mens på mannen sin side 4 kusiner og 5 fettere.

4 kusiner og en fetter så langt :) Også kommer det en fetter eller kusine nesten samtidig. Vi har termin med 3 dagers mellomrom! :)

To fettere på min side, regner med at det kommer fler da mannen har fire søstre ;)

Ingen søskenbarn her.

Første barnebarn på begge sider dette :p

Aha!! Nå så jeg det stod søskenbarn. ;) mine har en fetter og to kusiner som er nesten helt jevngamle med mine. Siste kusine ble født i august :) kjekt å ha så lik alder når vi treffes. :)
Ja, kjekt med jamngamle søskenbarn:)

Last edited by a moderator:
Nei, ingen på hans side ennå heller:) Lillebroren han syns kjærester bare er utgifter, så spørs nok om det kommer noen der på en stund også:p

15 stk så langt :) Stor familie :p
:) eg og hadde mange søskenbarn når eg vokste opp:) kjempe kjekt:) men mine (og mannen sine) søsken har ikkje fått barn enda så då må mine barn klare seg utan jamngamle søskenbarn:/

Back
Topp