Søndagsskravling!

Nei takke meg til!
De tar stor plass i bilen, veier flere kilo i seg selv, er tåpelige å drasse på en lang tur om ungen for det meste går selv og er i tillegg lite pene :p og dyre.
Og gir ofte dårlig stilling OG er utrolig tunge å bære barna i :p
og merkelig nok er den det mest brukte bæretøyet i norske hjem :eek: :p Alle MÅ jo ha en meis :p Svigers blir sikkert paniske når de hører at vi ikke blir å bruke 2500kr på en meis, likesom de blei når vi sa at vi ikke trengte pulk! o_O Regner med de snur når de ser at bæresela funker likeså bra ;)
 
Å neida! I natt er han helt til stede hos alle sammen!!!
har gått til sengs hver kveld med håp om ei bedre natt, og blitt skuffa, så nå forventer jeg nok ei crappy natt! Så kanskje det snur da! :p
 
Nei, er nå helst at jeg vil at andre skal kunne legge han. Nå på tirsdag må mannen min prøve å legge han.. og jeg er redd jeg kommer til å sitte og bare tenke på Daniel istedet for å ha det kjekt med venninna mi...
Og 6 april skal jeg og mannen min på fest med jobben hans, så da skal svigermor passe guttene og prøve å legge daniel.. hadde vært greit om han fant roen da liksom.. og ikke at han gråter helt til jeg kommer hjem igjen og kan gi han pupp...
Hermine hylvræler når pappan skal legge henne :( Og hun får ikke pupp når hun skal sove engang, bare flaske :eek: :confused:
 
Hehe, husker en episode fra "Da damene dro" da det var en far fra Husøya som hadde tatt sønnen med på fjelltur i pysjamas :rolleyes:
Fantastisk :)
Menn er morsomme!!!
 
Tror det er stor pågang på BV i kveld...utrolig tregt går det her iallfall! :eek:
 
og merkelig nok er den det mest brukte bæretøyet i norske hjem :eek: :p Alle MÅ jo ha en meis :p Svigers blir sikkert paniske når de hører at vi ikke blir å bruke 2500kr på en meis, likesom de blei når vi sa at vi ikke trengte pulk! o_O Regner med de snur når de ser at bæresela funker likeså bra ;)
Hva er greia med det?? Og folk synes jeg er gal som bruker mye penger på flere bæretøy :p
Alt til sitt bruk, liksom :p
 
Fantastisk :)
Menn er morsomme!!!
Mannen her er veldig flink da! I morges når jeg sto opp for å pumpe meg hadde snuppa på seg en kjempesøt body i bomull og matchende joggebukse, gikk og la meg igjen og da jeg sto opp for andre gang hadde han skifta på henne. Spurte hvorfor og da svarte han at han ikke ville legge henne ut i vogna uten ullundertøy på :rolleyes:
 
har gått til sengs hver kveld med håp om ei bedre natt, og blitt skuffa, så nå forventer jeg nok ei crappy natt! Så kanskje det snur da! :p
Ja kanskje greit å ikke forvente så mye :-/
 
Hva er greia med det?? Og folk synes jeg er gal som bruker mye penger på flere bæretøy :p
Alt til sitt bruk, liksom :p
Heheh, ikke sant! Ergosela er utrolig god på tur og på reise, men synes slynga er god hjemme. Så mye lettere å hive på seg ;) Har ikke prøvd den utendørs enda da, Hermine sitter enda litt dårlig i den for hun lener seg så forover og vrir seg utover for å se mest mulig :eek:
 
hahaha, har hun gått i pysjamas hele dagen? :p
Jepp, kunne jo ikke skifte over til noe annet når han var så fornøyd:cool:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
 
Første oppvåkning unnagjort:(:confused:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
 
Har nå vært inne og plukket opp Daniel for å trøste han i søvn igjen 3 ganger. Nå fjerde gangen holdt det å kose han på hodet i senga. Han ligger og småklynker litt i søvne. Bare fornøyd jeg slapp å dra fram puppen jeg.
 
Første oppvåkning unnagjort:(:confused:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
stakkars lille da! :( Hun har det ikke godt nei! Vi dro litt vel seint hjem fra kaffeselskap så Hermine vræla hele veien hjem, sovna i det vi parkerte bilen da så pappan ble stående på trappa og rugge på bilstolen til jeg fikk ordna flaska hennes klar og så vræææla hun mens vi kledde av henne og slokna igjen i det hun fikk flaska i senga :)
 
Har nå vært inne og plukket opp Daniel for å trøste han i søvn igjen 3 ganger. Nå fjerde gangen holdt det å kose han på hodet i senga. Han ligger og småklynker litt i søvne. Bare fornøyd jeg slapp å dra fram puppen jeg.
det skjønner jeg godt! En liten seier! (minibølge)
 
Heheh, ikke sant! Ergosela er utrolig god på tur og på reise, men synes slynga er god hjemme. Så mye lettere å hive på seg ;) Har ikke prøvd den utendørs enda da, Hermine sitter enda litt dårlig i den for hun lener seg så forover og vrir seg utover for å se mest mulig :eek:
Så godt du er fornøyd! :)
Blir mest hjemmebruk av slynge her også. Men inn og ut av butikken er fint når man får dreiden på det :)
 
Back
Topp