Søndagsskravling!

Ja det var ikke noe særlig det der, håper hun sover bedre i natt. Men jeg har mine tvil:(

Uff, håper hu sover godt i natt:) Er hu lagt for kvelden? Emmeth sover søtt i senga si, la han 20.10:)
 
Fordi du da er opptatt? :p
Men angående å amme i søvn. Er det fordi han da våkner fortere at du vil avvenne det?
Nei, er nå helst at jeg vil at andre skal kunne legge han. Nå på tirsdag må mannen min prøve å legge han.. og jeg er redd jeg kommer til å sitte og bare tenke på Daniel istedet for å ha det kjekt med venninna mi...
Og 6 april skal jeg og mannen min på fest med jobben hans, så da skal svigermor passe guttene og prøve å legge daniel.. hadde vært greit om han fant roen da liksom.. og ikke at han gråter helt til jeg kommer hjem igjen og kan gi han pupp...
 
Nei, er nå helst at jeg vil at andre skal kunne legge han. Nå på tirsdag må mannen min prøve å legge han.. og jeg er redd jeg kommer til å sitte og bare tenke på Daniel istedet for å ha det kjekt med venninna mi...
Og 6 april skal jeg og mannen min på fest med jobben hans, så da skal svigermor passe guttene og prøve å legge daniel.. hadde vært greit om han fant roen da liksom.. og ikke at han gråter helt til jeg kommer hjem igjen og kan gi han pupp...

Ja da skjønner jeg :)
Det er nok vanskelig for han å roe seg hos deg uten pupp pga lukten :)
 
Ja, jeg tror også det. Skal bli interessant å se om han er i seng når jeg kommer hjem fra show på tirsdag :p
Ja det blir spennende?! Tar han flaske? (Henger ikke med på alle barna...!)
 
Ja det blir spennende?! Tar han flaske? (Henger ikke med på alle barna...!)
Hehe, nei det skal godt gjøres å få med seg alt på alle barna her inne selv om vi ikke er så mange.
Han tar flaske ja - men har ikke fått det jevnlig siden han var 3-4 uker kanskje. Har litt morsmelk i frysen som jeg skal ta opp mandags kveld tenker jeg. Håper bare det ikke har fått sånn vond smak som jeg hører mange sier at frossen mm kan få.. han får i seg mme om han er skikkelig sulten, men han liker egentlig ikke smaken på det så godt - viser ganske tydelig at dette ikke er godt!
 
Enig. Vi har aldri sett behovet for meis :)
var du som fikk meg på tanken om at meis ikke er nødvendig, og mannen er med på det ;) Så vil det jo vise seg om den holder da når sommeren kommer :p
 
Hehe, nei det skal godt gjøres å få med seg alt på alle barna her inne selv om vi ikke er så mange.
Han tar flaske ja - men har ikke fått det jevnlig siden han var 3-4 uker kanskje. Har litt morsmelk i frysen som jeg skal ta opp mandags kveld tenker jeg. Håper bare det ikke har fått sånn vond smak som jeg hører mange sier at frossen mm kan få.. han får i seg mme om han er skikkelig sulten, men han liker egentlig ikke smaken på det så godt - viser ganske tydelig at dette ikke er godt!
Det hender det lukter litt av det jeg tiner til Lillebror. Selvom det ikke har vært frosset lenge. Og vi har dypfryser så det bør holde lenge. Er visst ikke farlig å gi det, men det smaker jo litt rart da..!
Vi må teste mer flaske når vi kommer hjem!
 
Hehe, nei det skal godt gjøres å få med seg alt på alle barna her inne selv om vi ikke er så mange.
Han tar flaske ja - men har ikke fått det jevnlig siden han var 3-4 uker kanskje. Har litt morsmelk i frysen som jeg skal ta opp mandags kveld tenker jeg. Håper bare det ikke har fått sånn vond smak som jeg hører mange sier at frossen mm kan få.. han får i seg mme om han er skikkelig sulten, men han liker egentlig ikke smaken på det så godt - viser ganske tydelig at dette ikke er godt!
hehe, ja, mm som har vært frosen smaker pyton (synes jeg)! :p Har helt i vasken utallige flasker med opptint melk fordi jeg syntes den var sur :eek: Inntil HS sa til meg at tint mm smaker SURT o_O Men Hermine drikker den da :)
 
var du som fikk meg på tanken om at meis ikke er nødvendig, og mannen er med på det ;) Så vil det jo vise seg om den holder da når sommeren kommer :p
Nei takke meg til!
De tar stor plass i bilen, veier flere kilo i seg selv, er tåpelige å drasse på en lang tur om ungen for det meste går selv og er i tillegg lite pene :p og dyre.
Og gir ofte dårlig stilling OG er utrolig tunge å bære barna i :p
 
Daniel og jeg er på vandring i stua på jakt etter Jon Blund.. vurderer å sette opp savnet plakat!
hahahah, så bra! Han er her, enn så lenge, men regner med han flakser sin vei i det klokka passerer midnatt :eek:
 
hahahah, så bra! Han er her, enn så lenge, men regner med han flakser sin vei i det klokka passerer midnatt :eek:

Å neida! I natt er han helt til stede hos alle sammen!!!
 
Back
Topp