Lilla-87
Forumet er livet
"Puslespill for små barn"Du hva heter den pussleappen deres?
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
"Puslespill for små barn"Du hva heter den pussleappen deres?
Sent from my iPhone using BV Forum
Takk for det!"Puslespill for små barn"
Takk for det!Så flinke dere er til å tegne![]()
Kos dere med laksog håper dere får sol.
Spådd flott vær fom i morgen
Grått her idag,men hører fuglene så da er d vår hehe
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Stakkars Mina. Håper hun er helt frisk og at det ikke er spysjuka hos dere også.Hei
Mina gråt masse ved 23 tiden,så tok hun opp på badet for å gi hun paracet og ny bleie. Og da plutselig kasta hun opp som en gal stakkars
Fikk dusjet hun å hun sov med meg hele natten. Lurer på om hun ble dårlig av eggene til kvelds. Men,de var nye. Merkelig. Frisk som en fisk nå... kan være kombo med mye drikke og... uff.. .
Skal møte søstrenw mine med barn idag,og deretter til Sverige
Ha en fin dag
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Haha..Damn, den katten! Jeg tegna den først, også blei det litt krasj med miljøene.- Lilla-87: fin og fargerik tegning dere har lagetmed en kattepus som tydeligvis liker å være under vann
- Marian87: godt det verste er over og at dere er på bedringens vei!! Og håper da det var det siste fra Herminegreit å prøve å få i seg noe lett mat ja, det kan gjøre underverker på formen!
hvis ikke så hiv innpå paracet, så kansje det gir bedre form og mer matlyst
- Fru H: ønsker deg en fin dubb(om det blir noe av)
er nok ikke dumt å lade litt opp til kveldsjobbing
- Lennypenny: stakkars lillemen godt det kun var den ene gangen da og at formen hennes er fin
da er det kansje en annen grunn enn syldom som gjorde dette!
Hehe,bra det bare var en drømGod morgen
Jeg sitter badevakt for jentene nåidag var det min tur til å sove lenger, så jeg og Leoh sto opp kl 9
natten har vært god men jeg drømte at Emira hadde fått omgangssyke
haha godt det bare var en drøm
Etterpå blir det en tur ut på en eller annen lekeplass med barnamen tenker vi skal ta det når Leoh har spist lunsjen sin, så kan han sove i vogna
Jeg ble litt overrasket igår av Liana.. for hun satt plutselig å så på tv og var heeeelt medvar "Lille Jack" på tv, og hun så nesten halve episoden
hahah..
Vis vedlegget 54580
Vis vedlegget 54581
Hermine sto i en stol her tidligere å dansa til Lille JackHaha..Damn, den katten! Jeg tegna den først, også blei det litt krasj med miljøene.
Lille Jack er en slager her også! Det, Timmytid og Blekkulf.Tror det er de fengende sangene som gjør det.."Jacki-jacki-jacki"
Haha..Damn, den katten! Jeg tegna den først, også blei det litt krasj med miljøene.
Lille Jack er en slager her også! Det, Timmytid og Blekkulf.Tror det er de fengende sangene som gjør det.."Jacki-jacki-jacki"
Hehe,bra det bare var en drøm
Hermine har akkurat fått interesse av Lille Jack og Charley bjørn, nå vil hun se "bøn"Vi har sett de to seriene i tr timer i formiddag
Tydelig at hun ikke er i form, for hun ville ikke leke med lekene sine eller noe annet enn å ligge på sofaen
Greit hun er tålmodig med tv, men så tålmodig er ikke normalt, heldigvis!
Kos dere på lekeplassen
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Hittil har ikke filmene i Fantoranget passet for Hermine, annet enn selve Fantorangen og Timmy da. Men den nye milsen med Molly, Charlie Bjørn og Lille Jack er veldig fengende for henneHehe er jo koselig at dem liker litt tv og filmEmira ble alltid så skuffa når dem forandret på programmene på fantorangen.. men likte godt timmytid og peppa gris
men når hun var liten, så sendte dem drømmehagen kl 17, så det var roe-ned-tiden
Uff, får håpe snuppa kvikner til og blir frisk!ekstra vondt å se de små syke
![]()
Jeg og Hermine har sovet 1.5 time hver, det gjorde godt! Påfyll av paracet, verker i hele kroppen joVaska badet, satt på en maskin med klær og trakk av sengene i stad...ble svimmel og uvel etterpå så mannen beordret meg til sofahvile
Hittil har ikke filmene i Fantoranget passet for Hermine, annet enn selve Fantorangen og Timmy da. Men den nye milsen med Molly, Charlie Bjørn og Lille Jack er veldig fengende for henne
Er veldig deilig at hun kan roe ned forran tvn altså! Man kan si hva man vil om å bruke tvn som barnevakt, men innimellom er det en fantastisk mulighetHehe så gøykan hende det har mye med alder å gjøre også, at de blir mer interessert i tv/film nå fremover
![]()
Ja, jeg må i grunnen bare fylle på gjennom hele dagen, i stedet for å vente og se om jeg har blitt bedre og ikke trenger merDeilig at dere har fått sovet littnår jeg opererte, fikk jeg beskjed om å ta paracet/ibux jevnlig så det er i kroppen.. for da virker det raskere og bedre om man har noe av det i kroppen fra før
så jeg fikk 3 paracet før operasjon, for da kom annet smertestillende til å virke bedre og raskere etter operasjonen
![]()
Er veldig deilig at hun kan roe ned forran tvn altså! Man kan si hva man vil om å bruke tvn som barnevakt, men innimellom er det en fantastisk mulighet
Ja, jeg må i grunnen bare fylle på gjennom hele dagen, i stedet for å vente og se om jeg har blitt bedre og ikke trenger mer