Søndagsmorra'n!

T er veldig opptatt av at han ser eller hører. Til og med fra radioen får han alt med seg!

Surfer mobilt!
Hvis jeg og mannen snakker om noen vi kjenner mens Hermine leker kan hun gjenfortelle etterpå :eek: :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Lille pjusk da! Er formen hennes bedre? Dem kan også bli slappe av at kroppen tar til seg lite næring :(
Det skjedde med Emira første gang hun hadde omgangssyke! Kroppen kasta opp alt av mat hun spiste i 3 dager:eek: 4 dagen lå hun å sov nesten hele døgnet:( men etter den dagen spiste hun skikkelig godt i 2-3 uker :P måtte vel gå opp de kiloene hun gikk ned;)

Ser foresten teppet som Leoh også har:D
Skummelt når de blir så medtatte av omgangssyken :( Derfor spedbarn nå tilbys vaksine mot det ;)

Hahah ja de har noen gode ører hvertfall!:eek: vi kan sitte å snakke i stua mens Emira leker på rommet (som er i andre enden av leiligheten), og hun hører etter på det vi sier og ofte retter på oss:P
Viktig å passe på hva, og ikke minst hvem man snakker om da :p ;)

Å stakkars lita :( så ille har aldri T vært ved omgangssyken.

Surfer mobilt!

Nei hun var ikke sånn andre gangen.. så var nok mer influensa enn vanlig omgangssyke kansje..men helt grusomt å se hun sånn:( akkurat fylt 2 år.. legen kunne ikle gjøre noe heller..han sa vi bare måtte fortsette å prøve så lenge hun ville spise..og gi hun vann og cola eller farris/eplejuice.. og såå sulten hun var:( ville ha mat heletida de 2 siste dagene.. men den minste lille bit kom opp igjen!

Hvis jeg og mannen snakker om noen vi kjenner mens Hermine leker kan hun gjenfortelle etterpå :eek: :p

Haha så flink! Må virkelig passe på dere da :P

Kjenner en jente som har barn med en afrikaner..så de snakket mye engelsk før han lærte norsk ordentlig.. og når jenta var rundt 3 år, så snakket de engelsk om det var noe hun ikke skulle få med seg.. men plutselig så gjentok hun det dem hadde snakka om, bare oversatt til norsk :eek::P haha de var litt sjokka første gangen.. hehehe

Skummelt når de blir så medtatte av omgangssyken :( Derfor spedbarn nå tilbys vaksine mot det ;)

Ja og det er bra syns jeg! Skulle ønske små barn fikk det hvert år uansett jeg :P

Viktig å passe på hva, og ikke minst hvem man snakker om da :p ;)

Haha ja hun er rask med å svare om vi nevner navnet hennes :P haha..

Ingen fare det med Lillebror enda :-p

Surfer mobilt!

Back
Topp