Takk! Jada, har spist potetskruer og cola hele dagenHehe er nok lurt jahehe.. god bedring! Håper verkingen gir seg! Har du/dere fått spist noe da?
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Jada, har spist potetskruer og cola hele dagenHehe er nok lurt jahehe.. god bedring! Håper verkingen gir seg! Har du/dere fått spist noe da?
Hvis tvn står på så sitter Hermine som limt å ser på, uansett hva som er påHaha ja det er jeg enig med! Helt greit med tv så lenge man begrenser det og at man har litt oversikt over hvor mye tid det blir sittet foran tvenher kan tven stå på hele dagen uten at ungene ser på.. men slår den av pga støy
![]()
SøtaHer ble det melkeflaske i stedet for kveldsmat, nå er det nok senga snart!
Vis vedlegget 54633
Sent from my iPhone using BV Forum
Jobb på meg
Er veldig sulten, så det blir snart mat! Tok med meg en pakke med to laksefileter som kan settes rett i ovnen :-D
Surfer mobilt!
Her ble det melkeflaske i stedet for kveldsmat, nå er det nok senga snart!
Vis vedlegget 54633
Takk! Jada, har spist potetskruer og cola hele dagenNå har Hermine spist kokt ris med smør på til middag og vi pizza, så det går seg til
Så lurtJobb på meg![]()
Er veldig sulten, så det blir snart mat! Tok med meg en pakke med to laksefileter som kan settes rett i ovnen :-D
Surfer mobilt!
Takk! Hun var i grei form etter luren sin, hun og pappan lekte på utsida her i en times tid og da var hun i hundreStakkars lita, god bedring til dere alle.
Ris er veldig lett å spise, koker den på buljong så får den god smak ogsåHehe så bra daris og pasta er noe jeg pleier å gi ved sånne sykdommer å..evt kyllingfilèt
![]()
Eple med peanøttsmør til dessertSå lurt![]()
Appelsin til kveldsmat her
Satse på at hun sover det av segTakk! Hun var i grei form etter luren sin, hun og pappan lekte på utsida her i en times tid og da var hun i hundreMen ble rekordtidlig trøtt da, og i seng før 18.30, fylte paracet på henne og håper hun er bedre i morgen!
Hvis tvn står på så sitter Hermine som limt å ser på, uansett hva som er påSå vi må passe litt på hva som er på
![]()
T er veldig opptatt av at han ser eller hører. Til og med fra radioen får han alt med seg!Haha ja da er det må vi å..selvom ingen sitter å ser påprøver hvertfall å droppe programmer som fødeavdelingen og ting som skjer på sykehus! For Emira kan bli litt skremt av sånt
hehe.. om tven står på, så er der stort sett på en barnekanal eller opptak
![]()
Her ble det melkeflaske i stedet for kveldsmat, nå er det nok senga snart!
Vis vedlegget 54633
Å stakkars litaLille pjusk da! Er formen hennes bedre? Dem kan også bli slappe av at kroppen tar til seg lite næring
Det skjedde med Emira første gang hun hadde omgangssyke! Kroppen kasta opp alt av mat hun spiste i 3 dager4 dagen lå hun å sov nesten hele døgnet
men etter den dagen spiste hun skikkelig godt i 2-3 uker
måtte vel gå opp de kiloene hun gikk ned
Ser foresten teppet som Leoh også har![]()
Ris er veldig lett å spise, koker den på buljong så får den god smak ogsåVi får vurdere kylling i morgen
T er veldig opptatt av at han ser eller hører. Til og med fra radioen får han alt med seg!
Surfer mobilt!
Jeg også!!!Satse på at hun sover det av seg
Surfer mobilt!