Søndagsmorra'n!

Lilla-87

Forumet er livet
God morgen!:)
Vi har tegna og kosa oss siden vi stod opp 06.30, og nå blir det litt tv-titting før frokost.
Har tatt opp en bit einerøkt laks som jeg skal jeg steike litt eggerøre til. Mmm.. Frokost. ♡

Ingen store planer for dagen her. Det er kaldt og jeg håper at sola kommer hit også, så det blir iallfall en tur ut når det lir på .

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Morn!
ENDELIG er natta og pesten over!!! Nå verker det i hver muskel i kroppen og dundrer i hodet, så må nok stå opp å spise litt så jeg kan ta noen paracet!
Hermine skulle jo til besteforeldrene idag, men hun spydde på nytt i natt :( mannen som passa på henne var heldigvis snartenkt og skjønte hvorfor hun sutra, så han fikk fanga alt i ei bøtte. Nå håper vi at alle er ferdige!!! Men blir ikke noe besteforeldrebesøk på snuppa idag, selv om hun virker kvikk har hun nok godt av å hvile her hjemme tenker jeg!

Nå blir det cola, potetskruer og barne-tv :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Morn!
ENDELIG er natta og pesten over!!! Nå verker det i hver muskel i kroppen og dundrer i hodet, så må nok stå opp å spise litt så jeg kan ta noen paracet!
Hermine skulle jo til besteforeldrene idag, men hun spydde på nytt i natt :( mannen som passa på henne var heldigvis snartenkt og skjønte hvorfor hun sutra, så han fikk fanga alt i ei bøtte. Nå håper vi at alle er ferdige!!! Men blir ikke noe besteforeldrebesøk på snuppa idag, selv om hun virker kvikk har hun nok godt av å hvile her hjemme tenker jeg!

Usjameg, stakkars dere alle sammen :(
Håper dagen blir grei da, tross alt!

Lillebror vil ikke sove lengre på morgenen han... Og jeg lurer på hva som plager han på nettene!
Litt sliten, ja, og jeg skal jobbe til midnatt i dag.
Spørs om jeg bør sove litt når han skal sove dupp i dag, men jeg hadde håpet at vi kunne tatt dagen utendørs egentlig.
Gutta har fått litt frokost og ligger strødd i hver sin recliner hos mamma og pappa, foran tv-en :D
Jeg fikk så vidt hilst på mannen i går, som måtte innom her og hente husnøkkel for å komme seg hjem. Han så passe sliten ut :( Og er igjen på plass på jobb for å gjøre seg ferdig der.

Lillebror vil ikke sove lengre på morgenen han... Og jeg lurer på hva som plager han på nettene!
Litt sliten, ja, og jeg skal jobbe til midnatt i dag.
Spørs om jeg bør sove litt når han skal sove dupp i dag, men jeg hadde håpet at vi kunne tatt dagen utendørs egentlig.
Gutta har fått litt frokost og ligger strødd i hver sin recliner hos mamma og pappa, foran tv-en :D
Jeg fikk så vidt hilst på mannen i går, som måtte innom her og hente husnøkkel for å komme seg hjem. Han så passe sliten ut :( Og er igjen på plass på jobb for å gjøre seg ferdig der.
Godt å hvile litt etter turbulent natt da ;) Tror jeg ville gått for formiddagsblund :P

Skal han være lenge på jobb nå da?

Godt å hvile litt etter turbulent natt da ;) Tror jeg ville gått for formiddagsblund :p

Skal han være lenge på jobb nå da?

De har mye å gjøre, men jeg skal på jobb kl 15.45, så han har sagt at han må være ferdig for å kunne hente ungene og kjøre meg på jobb. Blir godt for dem å få ettermiddagen og kvelden hjemme, mannen blir mye borte fremover.
Ja det frister å sove, men det frister å få seg litt luft og være med ungene også :D

Morn!

Hurra for snartenkte menn!! Greit å slippe å vaske opp mer enn nødvendig.
Krysser fingrene for at dere er ferdige med oppkasten alle tre, og at verkinga gir seg rimelig kjapt.:)

De har mye å gjøre, men jeg skal på jobb kl 15.45, så han har sagt at han må være ferdig for å kunne hente ungene og kjøre meg på jobb. Blir godt for dem å få ettermiddagen og kvelden hjemme, mannen blir mye borte fremover.
Ja det frister å sove, men det frister å få seg litt luft og være med ungene også :D
Frisk luft bruker å hjelpe på trøtthet ;)

Kos for guttene med litt pappatid kan jeg tenke meg!

Mannen her hadde visst 160 timer arbeid som han må gjøre de siste to ukene før påske, så han sa at dere kunne være på besøk så lenge dere ville ;) :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Krysser fingrene for at dere er ferdige med oppkasten alle tre, og at verkinga gir seg rimelig kjapt.:)

Ja, siden jeg lå ganske så flatt ut var det greit å slippe bading og klesvask der og da ;)

Frisk luft bruker å hjelpe på trøtthet ;)

Kos for guttene med litt pappatid kan jeg tenke meg!

Mannen her hadde visst 160 timer arbeid som han må gjøre de siste to ukene før påske, så han sa at dere kunne være på besøk så lenge dere ville ;) :p

Hehe, travel han også med andre ord :D

Hei :-)
Mina gråt masse ved 23 tiden,så tok hun opp på badet for å gi hun paracet og ny bleie. Og da plutselig kasta hun opp som en gal stakkars :(
Fikk dusjet hun å hun sov med meg hele natten. Lurer på om hun ble dårlig av eggene til kvelds. Men,de var nye. Merkelig. Frisk som en fisk nå... kan være kombo med mye drikke og... uff.. .

Skal møte søstrenw mine med barn idag,og deretter til Sverige :-)

Ha en fin dag :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Morn!

God bedring alle sammen.
Håper dere er ferdige nå :-)

Godt med en rolig dag :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hei :)
Mina gråt masse ved 23 tiden,så tok hun opp på badet for å gi hun paracet og ny bleie. Og da plutselig kasta hun opp som en gal stakkars :(
Fikk dusjet hun å hun sov med meg hele natten. Lurer på om hun ble dårlig av eggene til kvelds. Men,de var nye. Merkelig. Frisk som en fisk nå... kan være kombo med mye drikke og... uff.. .

Skal møte søstrenw mine med barn idag,og deretter til Sverige :)

Ha en fin dag :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Usj da :( Så kjedelig. Håper hun er helt bra igjen!

Du hva heter den pussleappen deres?

Hei :-)

Skal møte søstrenw mine med barn idag,og deretter til Sverige :-)

Ha en fin dag :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Bra hun bare kastet opp den ene gangen da! Samme her, men her er hun slapp så er nok viruset her som er årsaken!

Ha en fin dag dere :)

Back
Topp