Søndagsmorgen

Kos dere masse med besøk:)
Var dyre glass ja! Er det sånn samleserie eller?

★Sender fra pipe-gjøken★

Vetsje om dt e nå samleserie :-P eg e bære utrule gla i eva solo, dt e så mysje fint, og dt e go kvalitet åg (burde dt va tæll dn prisn)

<3 Fie Elise <3

Skal ha en natt til på den jobben i morgen. Og senvakt og en dagvakt på den andre jobben senere i uken :)

Aha.. men det er vel greit da, for er hvertfall ikke HVER dag :)

★Sender fra pipe-gjøken★

Aha.. men det er vel greit da, for er hvertfall ikke HVER dag :)

★Sender fra pipe-gjøken★
Og det er bra, arbeidskrav skal leveres fredag :-) blir så deilig å få det levert!

Vetsje om dt e nå samleserie :-P eg e bære utrule gla i eva solo, dt e så mysje fint, og dt e go kvalitet åg (burde dt va tæll dn prisn)

<3 Fie Elise <3

Heheh ja det bør tåle litt da ja :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Ble ikke nå av besøket vårt, men nå er vi hos mormor og har spist middag her :)
Har vært på lekeplassen og der var det iherdig jobbings!
Nå er det barne-tv tid og skumpinnekos! :p
1378050069428.jpg

*Surfer mobilt*

Vedlegg

• 1378049996736.jpg
    1378049996736.jpg
    183,6 KB · Visninger: 14
God formiddag! :)
Her har det vært en stille og rolig morgen. Eneste form for action var en liten fyr som fyrte i gang en tissestråle av en annen verden da han lå bleieløs på stellebordet i sted :eek::confused::p morgenstell take two er akkurat overstått. Tenker jeg tar ham med meg i dusjen senere før vi gjør oss klar. Gleder meg til feiring!! :) Stefaren min har bursdag på onsdag, så han skal også feires i dag. Mamma har bestilt snitter og greier. Noe av det beste jeg vet!! :rolleyes::rolleyes:
Ellers regner det og blåser no vanvittig her i vest :( hadde planer om å ha på meg en av 50-talls kjolene mine, men det kan nok hende det utgår :confused: Det høljer ned!! ..vannrett :eek::eek::eek:
Må si jeg beundrer dere som har startet med jobb og studier igjen!! Har fortsatt mer enn nok med mammarollen jeg for min del :P i hvert fall nå som mannen har vært skikkelig dårlig ei god stund. :(

Masse lykke til med Emmeth sin bursdagsfeiring i dag!! :D:D:D

*sendt fra mobil-appen*
Hvordan gikk kalaset? :D
Hehe, jeg har også nok med mammarollen men er pent nødt til å avslutte studiene mine og tjene en slant til livets opphold i tillegg :eek::oops::p for å si det sånn så sender jeg ungen i bhg med tungt hjerte!

Så trist med mannen din :( har han gode og dårlige perioder?

*Surfer mobilt*

Har dere sett Call the midwife på nrk? Kjempefin serie:-)

Har ikke sett den nei. Har en samboer som ikke kan fordra slikt som fødeavdelingen ol. :-P Så blir ikke mye slikt når han er hjemme ;-)

Vis vedlegget 28908

*Surfer mobilt*

Hehe fine og søte Hermine! Med sand på hodet:rolleyes::D

★Sender fra pipe-gjøken★

Hvordan gikk kalaset? :D
Hehe, jeg har også nok med mammarollen men er pent nødt til å avslutte studiene mine og tjene en slant til livets opphold i tillegg :eek::oops::p for å si det sånn så sender jeg ungen i bhg med tungt hjerte!

Så trist med mannen din :( har han gode og dårlige perioder?

*Surfer mobilt*

Kalaset gikk helt strålende! :):) Asle fikk bl.a gåvogn og labbet ivrig i vei etter den.
Han hoppet over ene luren i dag, og vi var ikke hjemme før halv åtte, så det tok ikke lange stunden før det var game-over :p;):rolleyes: han skulle ikke legge seg da, men jeg tror han sovnet MENS han gråt faktisk. Jeg rakk bare såvidt å lukke soveromsdøra før han sov. :p:D

Veldig glad jeg slipper å levere den lille banditten min i barnehage helt enda!! Føler meg ganske priviligert! :)

Mannen min er sånn jevnt over dårlig, men innimellom er han virkelig elendig :(:(

*sendt fra mobil-appen*

Vis vedlegget 28908

*Surfer mobilt*

Asle kan ikke spise skumpinner foran TV'n :eek::eek::eek: Han trenger heldekkende smekke og vaskeklut i umiddelbar nærhet :p:rolleyes:

*sendt fra mobil-appen*

Kalaset gikk helt strålende! :):) Asle fikk bl.a gåvogn og labbet ivrig i vei etter den.
Han hoppet over ene luren i dag, og vi var ikke hjemme før halv åtte, så det tok ikke lange stunden før det var game-over :p;):rolleyes: han skulle ikke legge seg da, men jeg tror han sovnet MENS han gråt faktisk. Jeg rakk bare såvidt å lukke soveromsdøra før han sov. :p:D

Veldig glad jeg slipper å levere den lille banditten min i barnehage helt enda!! Føler meg ganske priviligert! :)

Mannen min er sånn jevnt over dårlig, men innimellom er han virkelig elendig :(:(

*sendt fra mobil-appen*
Så leit å høre at mannebeinet ikke er i form. :(

Så flott at feiringa gikl fint! Gleder oss til selskap her også om 13 dager.:D På tide å bytte ut lekene her nå. Håper hun får noe hun "faller for".:)

Merkelig oppførsel på Liana idag:eek:

Jeg er stort sett den som følger snuppene i seng om kvelden, men idag så ville ikke Liana til meg:P når pappan ga meg hun, så begynte hun å grine (noe som ofte kan skje når han har vært mye borte) så jeg ga hun til han igjen.. hun koste han litt til, så sier jeg "kom til mamma", men neeeeida! Haha.. holdt seg fast i han mens hun furta litt og avslutta det hele med å vinke til meg:eek::p:rolleyes: hahaha..

Jeg måtte le! Hun skjønte nok at det var leggetid, eller så var det fordi jeg akkurat hadde målt om hun har feber, og kansje var litt sur på meg? :P haha..

★Sender fra pipe-gjøken★

Her er det snart natta..... Blir vekket hver morgen halv seks.... Umennskelig tidlig.......
Ha en fin kveld da søte jenter .... Håper alle barna sover godt i natt ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Back
Topp