Lilla-87
Forumet er livet
Næmmen...♡Lillegutt som plutselig falt i søvn ;-)
Sent from my GT-I9300
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Næmmen...♡Lillegutt som plutselig falt i søvn ;-)
Sent from my GT-I9300
Kos dere masse med besøk
Var dyre glass ja! Er det sånn samleserie eller?
★Sender fra pipe-gjøken★
Skal ha en natt til på den jobben i morgen. Og senvakt og en dagvakt på den andre jobben senere i uken![]()
Lillegutt som plutselig falt i søvn ;-)
Sent from my GT-I9300
Og det er bra, arbeidskrav skal leveres fredagAha.. men det er vel greit da, for er hvertfall ikke HVER dag
★Sender fra pipe-gjøken★
Vetsje om dt e nå samleserieeg e bære utrule gla i eva solo, dt e så mysje fint, og dt e go kvalitet åg (burde dt va tæll dn prisn)
<3 Fie Elise <3
Hahaha, så herlig da! SÅ trøtt!Lillegutt som plutselig falt i søvn ;-)
Sent from my GT-I9300
...med mm???
Hvordan gikk kalaset?God formiddag!
Her har det vært en stille og rolig morgen. Eneste form for action var en liten fyr som fyrte i gang en tissestråle av en annen verden da han lå bleieløs på stellebordet i stedmorgenstell take two er akkurat overstått. Tenker jeg tar ham med meg i dusjen senere før vi gjør oss klar. Gleder meg til feiring!!
Stefaren min har bursdag på onsdag, så han skal også feires i dag. Mamma har bestilt snitter og greier. Noe av det beste jeg vet!!
Ellers regner det og blåser no vanvittig her i vesthadde planer om å ha på meg en av 50-talls kjolene mine, men det kan nok hende det utgår
Det høljer ned!! ..vannrett
Må si jeg beundrer dere som har startet med jobb og studier igjen!! Har fortsatt mer enn nok med mammarollen jeg for min deli hvert fall nå som mannen har vært skikkelig dårlig ei god stund.
Masse lykke til med Emmeth sin bursdagsfeiring i dag!!
*sendt fra mobil-appen*
haha, ja litt dårlig setning...med mm???
*Surfer mobilt*
Ble ikke nå av besøket vårt, men nå er vi hos mormor og har spist middag her
Har vært på lekeplassen og der var det iherdig jobbings!
Nå er det barne-tv tid og skumpinnekos!
Vis vedlegget 28908
*Surfer mobilt*
Hvordan gikk kalaset?![]()
Hehe, jeg har også nok med mammarollen men er pent nødt til å avslutte studiene mine og tjene en slant til livets opphold i tilleggfor å si det sånn så sender jeg ungen i bhg med tungt hjerte!
Så trist med mannen dinhar han gode og dårlige perioder?
*Surfer mobilt*
Lillegutt som plutselig falt i søvn ;-)
Sent from my GT-I9300
Ble ikke nå av besøket vårt, men nå er vi hos mormor og har spist middag her
Har vært på lekeplassen og der var det iherdig jobbings!
Nå er det barne-tv tid og skumpinnekos!
Vis vedlegget 28908
*Surfer mobilt*
Så leit å høre at mannebeinet ikke er i form.Kalaset gikk helt strålende!Asle fikk bl.a gåvogn og labbet ivrig i vei etter den.
Han hoppet over ene luren i dag, og vi var ikke hjemme før halv åtte, så det tok ikke lange stunden før det var game-overhan skulle ikke legge seg da, men jeg tror han sovnet MENS han gråt faktisk. Jeg rakk bare såvidt å lukke soveromsdøra før han sov.
Veldig glad jeg slipper å levere den lille banditten min i barnehage helt enda!! Føler meg ganske priviligert!
Mannen min er sånn jevnt over dårlig, men innimellom er han virkelig elendig
*sendt fra mobil-appen*