Søndagsmorgen

God natt:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Så leit å høre at mannebeinet ikke er i form. :(

Så flott at feiringa gikl fint! Gleder oss til selskap her også om 13 dager.:D På tide å bytte ut lekene her nå. Håper hun får noe hun "faller for".:)

Begynner dessverre å bli vant med at gemalen er slakk i fjøra :(

Asle fikk klær, gåtralle, en liten laptop sak og en stor eske duplo-lego :D:D:D han var helt i hundre! :) blir feiring med familien i Oslo om vel halvannen uke, så da blir det enda mer :eek: en heldig liten fyr!! :) får se hva som dukker opp der før vi går hen og kjøper noe til ham :) må jo få noe fra mamma og pappa også :rolleyes:;):p

*sendt fra mobil-appen*

Merkelig oppførsel på Liana idag:eek:

Jeg er stort sett den som følger snuppene i seng om kvelden, men idag så ville ikke Liana til meg:P når pappan ga meg hun, så begynte hun å grine (noe som ofte kan skje når han har vært mye borte) så jeg ga hun til han igjen.. hun koste han litt til, så sier jeg "kom til mamma", men neeeeida! Haha.. holdt seg fast i han mens hun furta litt og avslutta det hele med å vinke til meg:eek::p:rolleyes: hahaha..

Jeg måtte le! Hun skjønte nok at det var leggetid, eller så var det fordi jeg akkurat hadde målt om hun har feber, og kansje var litt sur på meg? :P haha..

★Sender fra pipe-gjøken★

De er snodige disse små. :p Når vi har tatt kveldsstellet og jeg går mot soverommet med Asle på armen pleier pappa'n alltid å si "søte drømmer!" til ham, og da begynner han alltid å gråte, for da skjønner han at det er leggetid :p:rolleyes::D skulle tro pappa'n truet med mareritt sånn som han remjer til tider :eek::rolleyes::p

*sendt fra mobil-appen*

De er snodige disse små. :p Når vi har tatt kveldsstellet og jeg går mot soverommet med Asle på armen pleier pappa'n alltid å si "søte drømmer!" til ham, og da begynner han alltid å gråte, for da skjønner han at det er leggetid :p:rolleyes::D skulle tro pappa'n truet med mareritt sånn som han remjer til tider :eek::rolleyes::p

*sendt fra mobil-appen*

Hahah ja skulle nesten tro det :P er nok bare det at når ting går i sin gamle rutine, så vet de godt hva som skal skje :):p

★Sender fra pipe-gjøken★

Kalaset gikk helt strålende! :):) Asle fikk bl.a gåvogn og labbet ivrig i vei etter den.
Han hoppet over ene luren i dag, og vi var ikke hjemme før halv åtte, så det tok ikke lange stunden før det var game-over :p;):rolleyes: han skulle ikke legge seg da, men jeg tror han sovnet MENS han gråt faktisk. Jeg rakk bare såvidt å lukke soveromsdøra før han sov. :p:D

Veldig glad jeg slipper å levere den lille banditten min i barnehage helt enda!! Føler meg ganske priviligert! :)

Mannen min er sånn jevnt over dårlig, men innimellom er han virkelig elendig :(:(

*sendt fra mobil-appen*
SÅ synd med mannen din altså :(

Asle fikk klær, gåtralle, en liten laptop sak og en stor eske duplo-lego :D:D:D han var helt i hundre! :) blir feiring med familien i Oslo om vel halvannen uke, så da blir det enda mer :eek: en heldig liten fyr!! :) får se hva som dukker opp der før vi går hen og kjøper noe til ham :) må jo få noe fra mamma og pappa også :rolleyes:;):p

*sendt fra mobil-appen*
Klær og duplo har vi ønska oss til Jenny også. :) Duplo holder jo for evig da. Fine og enkle leker, syns jeg!!
Ja, vi skal også gi noe, men aner ikke hva.. Noen morroe bøker eller putteboks kanskje. Tenkte å kjøpe lekekjøkken, men troe vi venter med det til jul.;)

Asle kan ikke spise skumpinner foran TV'n :eek::eek::eek: Han trenger heldekkende smekke og vaskeklut i umiddelbar nærhet :p:rolleyes:

*sendt fra mobil-appen*
Hahaha, så bra :p litt gris blir det, men tørker opp etterpå heller ;)

*sendt fra mobil-appen*
Hahaha, bestemt liten herremann! :p

*sendt fra mobil-appen*
Hermine har MASSE duplo, men leker stort sett kun med to små klosser :p setter de sammen og tar de fra hverandre i EVIGHETER!!! :D nå har vi avansert litt. Jeg bygde en putteboks av duplo til henne, med et vindu som åpning og den stapper hun alt mulig i! Mangler jeg smokker, nøkler eller noe sånt er det bare å se i putteboksen! :P

SÅ synd med mannen din altså :(

Det er ikke no særlig nei :( han har jo så lyst å leve det aktive livet han hadde før, så han blir jo drevet til vanvidd av hele tiden måtte ta det rolig. Han er så rastløs uten å kunne gjøre noe med det :(

*sendt fra mobil-appen*

Kalaset gikk helt strålende! :):) Asle fikk bl.a gåvogn og labbet ivrig i vei etter den.
Han hoppet over ene luren i dag, og vi var ikke hjemme før halv åtte, så det tok ikke lange stunden før det var game-over :p;):rolleyes: han skulle ikke legge seg da, men jeg tror han sovnet MENS han gråt faktisk. Jeg rakk bare såvidt å lukke soveromsdøra før han sov. :p:D

Veldig glad jeg slipper å levere den lille banditten min i barnehage helt enda!! Føler meg ganske priviligert! :)

Mannen min er sånn jevnt over dårlig, men innimellom er han virkelig elendig :(:(

*sendt fra mobil-appen*
Ja, jeg skulle helst hatt henne hjemme...men lånekassen gikk ikke med på den planen gitt! :confused: :oops: :p så da er hun i bhg 10-14 mens mamman sitter på universitetet og slarver på bv :eek: :p

Klær og duplo har vi ønska oss til Jenny også. :) Duplo holder jo for evig da. Fine og enkle leker, syns jeg!!
Ja, vi skal også gi noe, men aner ikke hva.. Noen morroe bøker eller putteboks kanskje. Tenkte å kjøpe lekekjøkken, men troe vi venter med det til jul.;)

Asle ble så glad for nye leker at han begynner å grine hver gang jeg tar han opp fra gulvet for å gi ham mat eller bytte på ham i dag :p:rolleyes::D

*sendt fra mobil-appen*

Var sand inni bleia også! :eek: :p

Haha ja det er helt utrolig! Opplevde det mye med Emira etter barnehagen:eek: hun hadde jo på seg masse klær + regntøy eller hel dress, men forde så lå det sand i bleia! Kan ikke skjønne åssen det gikk ann :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Det er ikke no særlig nei :( han har jo så lyst å leve det aktive livet han hadde før, så han blir jo drevet til vanvidd av hele tiden måtte ta det rolig. Han er så rastløs uten å kunne gjøre noe med det :(

*sendt fra mobil-appen*
Min søster har det jo ganske likt, og det må være utrolig kjedelig.
Ikke minst for dere som lever med dem, det tror jeg krever endel, altså!

Hermine har MASSE duplo, men leker stort sett kun med to små klosser :p setter de sammen og tar de fra hverandre i EVIGHETER!!! :D nå har vi avansert litt. Jeg bygde en putteboks av duplo til henne, med et vindu som åpning og den stapper hun alt mulig i! Mangler jeg smokker, nøkler eller noe sånt er det bare å se i putteboksen! :P

Blir mest til at jeg bygger ting og Asle røsker det fra hverandre :p:p Så kreativ du er da!! :) kanskje jeg burde bygge en slik til Asle :)

*sendt fra mobil-appen*

Min søster har det jo ganske likt, og det må være utrolig kjedelig.
Ikke minst for dere som lever med dem, det tror jeg krever endel, altså!

Det blir litt ampert til tider. Han blir sur fordi han er rastløs og ikke kan gjøre noe med det. Og jeg blir sur fordi han ikke hjelper til. Han ser jo ikke syk ut sånn til vanlig, selv om jeg kan se han er sliten fordi jeg kjenner ham så godt. Må bare prøve å ha i bakhodet at det ikke er med vilje han sløver i sofaen det meste av dagen, men fordi han er syk :confused:

*sendt fra mobil-appen*

Det blir litt ampert til tider. Han blir sur fordi han er rastløs og ikke kan gjøre noe med det. Og jeg blir sur fordi han ikke hjelper til. Han ser jo ikke syk ut sånn til vanlig, selv om jeg kan se han er sliten fordi jeg kjenner ham så godt. Må bare prøve å ha i bakhodet at det ikke er med vilje han sløver i sofaen det meste av dagen, men fordi han er syk :confused:

*sendt fra mobil-appen*
Ja, det er det som er så utfordrende med sykdom man ikke kan se...
Og det er klart, de gjør det jo ikke med vilje! Likevel tror jeg det er en utfordring å huske på det hele tiden, og ikke ta det for "latskap" eller at vedkommende ikke har lyst osv.

*sendt fra mobil-appen*
Slitsomt for begge parter det der.. Syns du er flink jeg!! Står på og ordner kake og greier.. Treat your self with a icecream, hun!! (Trenger vel ikke utdypes noe mer..) ;)

Back
Topp