Søndag

God morgen! Jeg fikk sove lenge dag :) Elise har holdt leven i natt også, så jeg føler meg ikke akkurat uthvilt likevel :/ nå var der nettopp noen jenter på døra her og lurte på om de kunne få gå tur med Elise! Kan man sende ut ungen med jenter på 10 år eller? Hun sover nå heldigvis, så slapp å forholde meg til det :p vi skal i barnebursdag idag, ellers bare avslapping... :)
He he, jeg satt barnevakt på kveldstid da jeg var 8 år ;):p
Tror nok det går helt fint om du bare avtaler noen regler for hvor langt hun får gå og gjøre;)

*Surfer mobilt*

He he, jeg satt barnevakt på kveldstid da jeg var 8 år ;):p
Tror nok det går helt fint om du bare avtaler noen regler for hvor langt hun får gå og gjøre;)

*Surfer mobilt*
Jeg satt barnevakt for andre barn fra jeg var 11 år, når jeg tenker meg om ;)

Da har vi vært på mini campingtur, grillet med foreldrene mine, ene søs og ungene :)
De trengte hjelp til å kjøre campingvogna tilbake da de hadde lånt bort bilen i løpet av helgen!
Så nå har vi bilen full! Tre voksne, to barn i bakovervendte seter og to barn i beltestol! Og endel stæsj bak i!
Hjem og legge unger (er vel lov å håpe at Lillebror forsetter å sove når vi kommer hjem??)

Tappatappa

Weeeeee!!! Er SÅ lei møkkaværet her oppe, så nå har vi bestilt ei uke til Mallorca i august :D blir spennende å reise med baby! ;)

Hermine har vært i båt for første gang idag! Hun syntes det var veldig koselig, slokna på et øyeblikk ;)
1375039985202.jpg

*Surfer mobilt*

Weeeeee!!! Er SÅ lei møkkaværet her oppe, så nå har vi bestilt ei uke til Mallorca i august :D blir spennende å reise med baby! ;)
Alcudia er forresten dit vi vil neste gang det blir slik tur på oss :D

Alcudia er forresten dit vi vil neste gang det blir slik tur på oss :D
Ja, har hørt mye bra om det! Vi ville i utgangspunktet til Hellas, men gikk ingenting direkte fra Tromsø, så dermed ble det Mallorca ;) reiser med mannen, svigermor og svigersøs så vi blir nok voksne til å dele på ungen :)

Ja, har hørt mye bra om det! Vi ville i utgangspunktet til Hellas, men gikk ingenting direkte fra Tromsø, så dermed ble det Mallorca ;) reiser med mannen, svigermor og svigersøs så vi blir nok voksne til å dele på ungen :)
WOw, så kjekt :D Det hotellet du la ut link til på FB så vi på for en stund siden =)
Men vlir ikke tur med det første på oss da, med mindre mannen reiser bort med jobben først :p

WOw, så kjekt :D Det hotellet du la ut link til på FB så vi på for en stund siden =)
Men vlir ikke tur med det første på oss da, med mindre mannen reiser bort med jobben først :p
Nei, vi hadde heller ikke råd...men svigers spleiser med oss, så da gikk det likevel ;)
Blir morro da, vi har jo nesten ikke hatt sommervær og Hermine har ikke fått badet eller brukt sommerklærne sine på ferie så nå får vi virkelig brukt uv-drakt og det hele :D OG hun kommer til å få bade MASSE :rolleyes: blir bra, for nå idag sutra hun i båten fordi hun ville ut i vannet å bade :eek: :p ;)

Nei, vi hadde heller ikke råd...men svigers spleiser med oss, så da gikk det likevel ;)
Blir morro da, vi har jo nesten ikke hatt sommervær og Hermine har ikke fått badet eller brukt sommerklærne sine på ferie så nå får vi virkelig brukt uv-drakt og det hele :D OG hun kommer til å få bade MASSE :rolleyes: blir bra, for nå idag sutra hun i båten fordi hun ville ut i vannet å bade :eek: :p ;)
Eivind spør om vi kan bli med :p

Hei Hei, og god kveld :)

Har bare fått vært en rask tur innom tidligere idag, men rakk ikke å lese alt og svare :P
Men kjempe fine bilder!

Liana våknet vel rundt halv 7, men jeg fikk sove videre ;) meeeeen var en smule irritert når jeg faktisk ikke fikk sove, fordi samboer lot jentene sitte å tulle og bråke utenfor soverommet:eek: jeg syns der og da at det var veldig dårlig gjort siden jeg omtrent nesten tvinger dem til å være i stua og være stille når han sover videre om morgen! Og dette var også siste dag før helgen igjen at jeg hadde mulighet til å sove lenger :P han begynner i jobb imårra ;) menmen, jeg var ikke sur, og er heller ikke langsint akkurat :P:) heheh..

Ellers idag har vi tatt ting med ro! Jeg og Emira har fått vært på butikken for å kjøpe middag, som ble spaghetti med hjemmelagde kjøttboller :D ellers har vi styra på hjemme ;):)

Håper dere alle har hatt en fin dag, og fin helg! :D

Så herlig med Mallorca tur ;-) en uke eller?
Idag kom guttene mine tilbake ♡ gurimalla,de var savnet.
Mini og jeg pluss familien min,var som vanlig på stranden... i 40 grader. Tenk at det kan bli så varmt i skyggen. Vi koste oss masse i vannet :-)
Bytter gjerne mot litt kulde,Marian ;-)
Sent from my GT-I9300

Vedlegg

• 1375043447041.jpg
    1375043447041.jpg
    41,6 KB · Visninger: 11
  • 1375043653530.jpg
    1375043653530.jpg
    49,6 KB · Visninger: 10
  • 1375043688873.jpg
    1375043688873.jpg
    58,2 KB · Visninger: 10