Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skulle sove lenge men har morrasola inn soveromsvinduet og hele familien rett på utsiden av vinduetså må vel komme meg opp og ut snart
*Surfer mobilt*
Nei. Vært våken siden 06.30... en smule trøtt idag..
Deilig med en rolig dag da,fru H![]()
Sent from my GT-I9300
Du skulle jo hjulpet henne med å skrive noe tullMorn!
Vi våkna litt over 08, og nå ligger vi på senga alle tre - mett etter en herlig frokost. Jenny prøvde nettopp å hacke pappaens facebookkonto, noe han er veldig stolt over så klart.![]()
Det så superkoselig ut! Nå gleder jeg meg til å komme hjem og amme LillebrorVi har vært våkne siden halv åtte. Har spist frokost og lekt både inne og ute, før vi endte opp her...
Vis vedlegget 23894
Ligger på trampolinen i skogkanten og ammer sovende Arian.![]()
God morgen! Jeg fikk sove lenge dagElise har holdt leven i natt også, så jeg føler meg ikke akkurat uthvilt likevel :/ nå var der nettopp noen jenter på døra her og lurte på om de kunne få gå tur med Elise! Kan man sende ut ungen med jenter på 10 år eller? Hun sover nå heldigvis, så slapp å forholde meg til det
vi skal i barnebursdag idag, ellers bare avslapping...
![]()
God morgen! Jeg fikk sove lenge dagElise har holdt leven i natt også, så jeg føler meg ikke akkurat uthvilt likevel :/ nå var der nettopp noen jenter på døra her og lurte på om de kunne få gå tur med Elise! Kan man sende ut ungen med jenter på 10 år eller? Hun sover nå heldigvis, så slapp å forholde meg til det
![]()
Ikkesant? Hmm! Det er nærmeste nabo her, så jeg har litt lyst til å la henne få lov også.. Får håpe det er en stund til hun spør igjenKom opp i samme dilemma selv en dag, jeg fant på en unnskyldning, det hadde sikkert gått fint, men jeg hadde ikke slappet av et sekund.

Joachim blir 11 i høst, og jeg kan fint la ham trille lillebror litt alene, dersom det er flatt terreng og jeg er i nærheten. Jeg ville sett an jentene. Dersom de ikke triller langt fra deg og det er grei vei å trille på, vil jeg tro det kan gå fintGod morgen! Jeg fikk sove lenge dagElise har holdt leven i natt også, så jeg føler meg ikke akkurat uthvilt likevel :/ nå var der nettopp noen jenter på døra her og lurte på om de kunne få gå tur med Elise! Kan man sende ut ungen med jenter på 10 år eller? Hun sover nå heldigvis, så slapp å forholde meg til det
![]()
Hehe, ikke santIkkesant? Hmm! Det er nærmeste nabo her, så jeg har litt lyst til å la henne få lov også.. Får håpe det er en stund til hun spør igjen
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
God ettermiddag
Idag er jeg dausliten og ligger rett ut på sofaen.. Neline er trøtt, men nekter og sove. Hu våkna halv 5 idag tidlig, men la henne igjen. Og hu sovna etterhvert igjen og sov til 8Skjer ikke stort idag. Jentene og sambo er ute i hagen
![]()