Jøsses! Ja da blir det vel en kjekk dag!Her er det dobbeltbooket personale :-o
Jeje! Rolig dag da...
Tappatappa
*Surfer mobilt*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jøsses! Ja da blir det vel en kjekk dag!Her er det dobbeltbooket personale :-o
Jeje! Rolig dag da...
Tappatappa
He he, jeg satt barnevakt på kveldstid da jeg var 8 årGod morgen! Jeg fikk sove lenge dagElise har holdt leven i natt også, så jeg føler meg ikke akkurat uthvilt likevel :/ nå var der nettopp noen jenter på døra her og lurte på om de kunne få gå tur med Elise! Kan man sende ut ungen med jenter på 10 år eller? Hun sover nå heldigvis, så slapp å forholde meg til det
vi skal i barnebursdag idag, ellers bare avslapping...
![]()
Vi sendte hjem han som faktisk hadde sett feil en søndags morgenJøsses! Ja da blir det vel en kjekk dag!
*Surfer mobilt*
Hehe.. Hun trengte ingen assistanse! ;-)Du skulle jo hjulpet henne med å skrive noe tull
Lang morgen i sengen hørtes deilig ut
Tappatappa
Jeg satt barnevakt for andre barn fra jeg var 11 år, når jeg tenker meg omHe he, jeg satt barnevakt på kveldstid da jeg var 8 år
Tror nok det går helt fint om du bare avtaler noen regler for hvor langt hun får gå og gjøre
*Surfer mobilt*
Hun var tilbake akkurat når vi var på farta, så har avtalt med henne at hun kan trille i morgenHe he, jeg satt barnevakt på kveldstid da jeg var 8 år
Tror nok det går helt fint om du bare avtaler noen regler for hvor langt hun får gå og gjøre
*Surfer mobilt*
Så herligHermine har vært i båt for første gang idag! Hun syntes det var veldig koselig, slokna på et øyeblikk
Vis vedlegget 23947
*Surfer mobilt*
Alcudia er forresten dit vi vil neste gang det blir slik tur på ossWeeeeee!!! Er SÅ lei møkkaværet her oppe, så nå har vi bestilt ei uke til Mallorca i augustblir spennende å reise med baby!
![]()
Ja, har hørt mye bra om det! Vi ville i utgangspunktet til Hellas, men gikk ingenting direkte fra Tromsø, så dermed ble det MallorcaAlcudia er forresten dit vi vil neste gang det blir slik tur på oss![]()
WOw, så kjektJa, har hørt mye bra om det! Vi ville i utgangspunktet til Hellas, men gikk ingenting direkte fra Tromsø, så dermed ble det Mallorcareiser med mannen, svigermor og svigersøs så vi blir nok voksne til å dele på ungen
![]()
Nei, vi hadde heller ikke råd...men svigers spleiser med oss, så da gikk det likevelWOw, så kjektDet hotellet du la ut link til på FB så vi på for en stund siden =)
Men vlir ikke tur med det første på oss da, med mindre mannen reiser bort med jobben først![]()
Eivind spør om vi kan bli medNei, vi hadde heller ikke råd...men svigers spleiser med oss, så da gikk det likevel
Blir morro da, vi har jo nesten ikke hatt sommervær og Hermine har ikke fått badet eller brukt sommerklærne sine på ferie så nå får vi virkelig brukt uv-drakt og det heleOG hun kommer til å få bade MASSE
blir bra, for nå idag sutra hun i båten fordi hun ville ut i vannet å bade
![]()
![]()
![]()
Klart det! skal bare spørre svigers førstEivind spør om vi kan bli med![]()
HihiKlart det! skal bare spørre svigers først![]()