Søndag

Er det det skinnet fra Barnas Hus med selehull i? Et slikt har vi! Godt og varmt når det er kaldt, men hun blir kjempesvett når utetempen bikker 15 grader!
Jeg har kjøpt vårt på Bare Barn, men det er samme merket de selger ja ;)

Hehe! Kan fort bli festlig! Skal ikke mye vin til her før skravla går..

Hahaha nå drikker ikke jeg da, men det er nå ingen hindring likevel :rolleyes::p;) bare spør Iris :eek: Tror hun har gnagsår i ørene etter gårsdagen :p;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Lille snups er manisk på sandspisinga, i tillegg vises det at hun er arbeidsjente som har hjulpet pappa og bestefar å montere dissestativ! :rolleyes:
Vis vedlegget 23150

Fantastisk bilde!! Jeg ler så jeg griner av disse "lunch"-bildene du legger ut ;):p:rolleyes::D

Hahaha nå drikker ikke jeg da, men det er nå ingen hindring likevel :rolleyes::p;) bare spør Iris :eek: Tror hun har gnagsår i ørene etter gårsdagen :p;)

Kanskje jeg må ta meg et glass før vi møtes da, så ligger vi på lik linje! ;)
Kaffe er også godt.. Muffins og.. Is og.. Vaffler og.. Ja, du veit.:)

Hahahahaha!! Herregud.. Jeg leste jo rett, men når jeg skulle svare så stokka det seg oppi skolten. :D

OG jeg er nok en del kg tyngre enn deg. Har gått opp noe forferdelig.. Jeg har for mange trivselskilo og må nok begynne på et nytt og dårligere liv.:p
Haha, skal vi begynne å sammenlikne kg vrs høyde? :p synes du er kjempeflott! Er skikkelig kjipt å leve et nytt og dårligere liv ;) :p

Emmeth spiser ikke sand eller gress for den saks skyld, ser ut som en raring på gresset der han ligger og bytter på og stå på 2 bein og 1 arm og bytter rekkefølgen fort og gærlig da han ikke liker følelsen av gresset mot huden :laughing025
Haha, så morsom han er!
Er det bare min unge som spiser alt mulig altså? :confused: :eek: kanskje hun har en mangelsykdom :p

Tror det blir bra! :D Og nå får vi utnyttet gangen oppe litt bedre. Den er veldig liten :p
Sånt liker man ja! Venter spent på skyvedørsgarderobe her, men det koster jo flere tusen, og 6000kr kun for dørene :eek: så ble ferie i stedet :p ;)

Ja, ble helt svett jeg, ennå jeg ikke klatra :p

hahaha uff! rekker vel ikke å sette seg ned, før hun er på et nytt sted:P selvom jeg har 2 unger, så har jeg ikke opplevd akkurat det samme :P Liana har jo begynt med å reise seg etter ting, men har blitt såå mye de siste dagene, og enda det er mest på knær hun "står" på, så har det blitt en god del fall og grining de siste få dagene:(:eek::P men emira holdt aldri på sånn :P:D hun holdt seg til det trygge! hehehe..

Hahaha, så bra! Er heller ikke så hard på flaska, mer glad i brus ;)

Sånt liker man ja! Venter spent på skyvedørsgarderobe her, men det koster jo flere tusen, og 6000kr kun for dørene :eek: så ble ferie i stedet :p ;)
Vi vil også ha det på vårt rom!
Vi byttet med Teodor slik at han fikk det største, med god plass til Lillebror etterhvert. Men det er trangt hos oss nå, med sprinkelsent og to store, klumpete skap på hver sin side...

Huff, ikke godt når det er så varmt og man er gravid i tillegg! Skjønner godt lunta blir kort da ;) får håpe på kaldere vær i morra!

haha nei uff, blir nesten fortvila over meg selv her :P er ikke meldt like varmt imårra, men fortsatt fint vær! :) så satser på at det er bedre da, og nå er mora mi og dem kommet hjem, så kan ned dit også for å få barna til å styre med dem og andre ting :P

Emmeth spiser ikke sand eller gress for den saks skyld, ser ut som en raring på gresset der han ligger og bytter på og stå på 2 bein og 1 arm og bytter rekkefølgen fort og gærlig da han ikke liker følelsen av gresset mot huden :laughing025

Ler så jeg holder på å dævve her! :D:D:D
Fikk litt morsomme bilder i hodet her jeg satt, lett inspirert av denne youtube-videoen her :p:rolleyes::D

https://www.youtube.com/watch?v=nFCiyBuvfmk&feature=youtube_gdata_player

Back
Topp