Lilla-87
Forumet er livet
Meget mulig!!Haha, må være heteslag![]()
Litt for varmt for en romsdaling som er vant med regn og tåke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meget mulig!!Haha, må være heteslag![]()
Jeg har kjøpt vårt på Bare Barn, men det er samme merket de selger jaEr det det skinnet fra Barnas Hus med selehull i? Et slikt har vi! Godt og varmt når det er kaldt, men hun blir kjempesvett når utetempen bikker 15 grader!
Hehe! Kan fort bli festlig! Skal ikke mye vin til her før skravla går..
Lille snups er manisk på sandspisinga, i tillegg vises det at hun er arbeidsjente som har hjulpet pappa og bestefar å montere dissestativ!
Vis vedlegget 23150
Kanskje jeg må ta meg et glass før vi møtes da, så ligger vi på lik linje!Hahaha nå drikker ikke jeg da, men det er nå ingen hindring likevelbare spør Iris
Tror hun har gnagsår i ørene etter gårsdagen
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Haha, skal vi begynne å sammenlikne kg vrs høyde?Hahahahaha!! Herregud.. Jeg leste jo rett, men når jeg skulle svare så stokka det seg oppi skolten.
OG jeg er nok en del kg tyngre enn deg. Har gått opp noe forferdelig.. Jeg har for mange trivselskilo og må nok begynne på et nytt og dårligere liv.![]()
Det er mye god mat i god jord!Fantastisk bilde!! Jeg ler så jeg griner av disse "lunch"-bildene du legger ut
Ta-daaaaa!!!!
![]()
Skjønner jeg godt!Meget mulig!!
Litt for varmt for en romsdaling som er vant med regn og tåke.![]()
Kjempeflott kommode!Ta-daaaaa!!!!
![]()
Gikk jo fort når jeg først tok meg tidFlinka!
Tror det blir bra!Kjempeflott kommode!![]()
Haha, så morsom han er!Emmeth spiser ikke sand eller gress for den saks skyld, ser ut som en raring på gresset der han ligger og bytter på og stå på 2 bein og 1 arm og bytter rekkefølgen fort og gærlig da han ikke liker følelsen av gresset mot huden![]()
Sånt liker man ja! Venter spent på skyvedørsgarderobe her, men det koster jo flere tusen, og 6000kr kun for døreneTror det blir bra!Og nå får vi utnyttet gangen oppe litt bedre. Den er veldig liten
![]()
Ja, ble helt svett jeg, ennå jeg ikke klatra![]()
Hahaha, så bra! Er heller ikke så hard på flaska, mer glad i brusHahaha nå drikker ikke jeg da, men det er nå ingen hindring likevelbare spør Iris
Tror hun har gnagsår i ørene etter gårsdagen
Vi vil også ha det på vårt rom!Sånt liker man ja! Venter spent på skyvedørsgarderobe her, men det koster jo flere tusen, og 6000kr kun for døreneså ble ferie i stedet
![]()
![]()
Huff, ikke godt når det er så varmt og man er gravid i tillegg! Skjønner godt lunta blir kort dafår håpe på kaldere vær i morra!
Emmeth spiser ikke sand eller gress for den saks skyld, ser ut som en raring på gresset der han ligger og bytter på og stå på 2 bein og 1 arm og bytter rekkefølgen fort og gærlig da han ikke liker følelsen av gresset mot huden![]()