Søndag

Oi, 35 grader i skyggen:eek: da er det jaggu meg varmt. Her er det 21 i skyggen og 36 i sola:) koselig med Sverige tur:D:D:D
Ja, det er syke temperaturer!! Leste at Kongsberg hadde vært det varmeste stedet i landet eller noe..Nesten for varmt i sola, men nå skal det steikes her!! På med solkrem, ut i stolen, med et glass isbiter, cola og lime i handa. ;):cool:

Ååååh! Eg e trøtt i dag :/ Sjønn ikje helt keffør :p Ha jo søve godt i natt :p
Trur eg må årn meg ei kainna kaffe og sluk :p

Legg med et bilde av den sliiiitne mooor :p
wrx9.jpg

Og, ja eg ha årna meg litt, så eg IKJE sku skræmm dåkk tæll koma :p
Du er pen ;)

Ja samme vær her som kongsberg :eek::D deilig med fint vær, men blir litt for varmt for meg :P

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Hehe.. Ja, det blir noen korte solingsøkter! Korte, men effektive. ;) Trenger sårt litt farge - samme om det blir rød eller brun egentlig. :p
1374408929486.jpg

Vi stod opp ni i dag, nasse våknet før men tullet og sovnet omhverandre, så da ble den ni, herlig:-)
Svigermor drar hjem i dag.
Nasse har begynt å riste mye på hodet sitt, men verken jeg eller mannen har brukt noe særlig nikking eller riste på hodet.
Kan de lære sånt uansett, eller er det noe annet? Hun gjør det for seg selv også.

Asle har sett ut som Stevie Wonder på speed i søvne siden han ble født, og så begynte han plutselig å gjøre det i våken tilstand også, og de siste månedene har han gjort det når han er gira og skal gjøre seg morsom :eek::rolleyes::p usikker på om det er en tic eller hva det er, men jeg tar det hele med knusende ro..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

God morgen!
Vi var på havet til 23.30 og fiska makrell i går, så jeg var noe utslitt og sovna som en stein! Hørte ikke engang at mannen var oppe varma flaske til Hermine kl 04 :eek: DET har ikke skjedd før, at han har hørt henne og ikke jeg :p
Var min tur å stå opp tidlig, så da var det kjekt at snupsi sov til 08.40 :D
Plaskregner idag, og er 10 grader, så blir nok til at vi kjører hjem ganske snart etter at snuppa er ferdigsovet!

Så deilig å få sove så lenge! :) Nå i varmen har det vært maaange urolige netter og tidlige morgener her :eek::confused: sneik meg til en lur sammen med Asle i formiddag :rolleyes:;):cool:

For noen nydelige bilder av både liten og stor!!:)

Her stod pappaen opp med JenJen kl.07.25, og jeg fikk sove lenge. Når jeg stod opp kl.10 lå pappaen i lenestolen på stua og sov. Luringen som hadde benytta seg av tante en siste gang før vi drar til Sverige.;) :p
Her er det 35grader i skyggen, så nå blir det frokost på terassen, soling, bading og bare kos resten av dagen.:)

Var synd dere ikke fikk vært med oss i går når du først var i nærheten.
Høres ut som du har en fantastisk dag foran deg :):cool::D

Ååååh! Eg e trøtt i dag :/ Sjønn ikje helt keffør :p Ha jo søve godt i natt :p
Trur eg må årn meg ei kainna kaffe og sluk :p

Legg med et bilde av den sliiiitne mooor :p
wrx9.jpg

Og, ja eg ha årna meg litt, så eg IKJE sku skræmm dåkk tæll koma :p

Du ser freshere ut når du er sliten enn jeg gjør når jeg er på topp ;):p:rolleyes:
Fint bilde!!

Hehe.. Ja, det blir noen korte solingsøkter! Korte, men effektive. ;) Trenger sårt litt farge - samme om det blir rød eller brun egentlig. :p
Vis vedlegget 23085

Hehe er sikker på at du har mer farge enn meg :P

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Vis vedlegget 23079
Etter kaffebesøk kastet jeg klærne for å rekke litt soling før Lillebror våkner igjen :-p
Burde hengt opp klær så de tørker superfort i sol og vind, men det ble nedprioritert!!!

Det så skikkelig vont ut ja :p sjønner godt at klesvasken ble nedprioritert! :cool:;):p:rolleyes:

Var synd dere ikke fikk vært med oss i går når du først var i nærheten.
Høres ut som du har en fantastisk dag foran deg :):cool::D

Ja, det var som faen det der asså, MEN jeg har kommet meg inn på skole i Notodden og skal nedover på samling ved skolestart 19.august. Jenny blir sikkert hjemme hos pappaen da, men jeg kan da ta meg en bytur?
I, bære i.. ? ;)

Ja, det er syke temperaturer!! Leste at Kongsberg hadde vært det varmeste stedet i landet eller noe..Nesten for varmt i sola, men nå skal det steikes her!! På med solkrem, ut i stolen, med et glass isbiter, cola og lime i handa. ;):cool:

HOOOOT ass:D:D:cool: ja, helt nødvendig med kald drikke i denna varmen;) Jeg drikker vann ned isbiter:p

Wooow, for noen chicks dere er alle sammen:D:D:rolleyes::cool:
Neline og jeg som koser oss i sola:D
*POFF*

Det er godt med steking, i små porsjoner :-)

Nja.. Bleik under med fregner oppå, så uten flekkene mine hadde jeg nok vært riiimelig lys ja.:)

hahah har ikke så mye fregner å sånt jeg, men er veeldig bleik.. men så har jeg ikke solet meg no særlig heller :P har ikke tid til det med 2 unger..

Back
Topp