Søndag :)

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
Jøss, er det ingen som har laged en tråd om søndag enda?:eek::P:)

God søndags-morgen fine dere! :)

Her startet jeg og Liana dagen kl 7, hun har vært litt urolig i natt også, men sovnet med engang hun fikk smokk!;) Nå har Jeg fått stelt barna og badet Liana, spist frokost med snuppene mine, satt på en klesvask og brettet noen klær! så nå sitter jeg å koser meg med en mocca mens Liana utforsker og Emira ser på film ;) *Og der sto mannen opp å* :D:P da kan jeg snart dusje ;)

Været er fint og ikke meldt noe regn, så idag har jeg og Emira bestemt at vi skal mate endene etterpå :D
Hva med dere da? noen planer for idag?

Hvorfor ikke slenge med noen bilder?:P

1372579917811.jpg
1372579930366.jpg

Enda noen nye klær fra H&M :)
1372579940357.jpg

Og der fant vi storesøster å! :P
1372579949827.jpg

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

God morgen! :)
Vi er på besøk hos mamma og pappa, og nå sitter vi i ute og spiser frokost. Her er utsikta mi;
1372581288038.jpg1372581301710.jpg
Vi var hos noen venner på en camping borti her i går, og kosa oss med vin, kake, snacks, kortspill, og skravling. Og sent ble det.. :p

Godmorgen:)

Jeg har nå testet, svaaak strek, testet mye senere forrige gang, tørr ikke helt å ta det for sikkert. Legger ved bilde:)
1372581856154.jpg1372581824294.jpg1372581815718.jpg
Sent from my HTC Sensation Z710e

using BV Forum mobile app

Vi er på besøk hos mamma og pappa, og nå sitter vi i ute og spiser frokost. Her er utsikta mi;
Vis vedlegget 20583Vis vedlegget 20584
Vi var hos noen venner på en camping borti her i går, og kosa oss med vin, kake, snacks, kortspill, og skravling. Og sent ble det.. :p

Så fin utsikt!:rolleyes: må være kos å spise frokost til det og godt selvskap! :)

Høres ut som en kjempe fin kveld igår da, ikke rart det ble sent :P;)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Jeg ser en strek ja!!! :D:D:D
Woop woop!!! Strek er strek;) slik var min også første gang, så tok jeg digital et par dager etterpå som viste 2-3 uker:rolleyes:

*Surfer mobilt*

Hehe, håper du har rett, skal teste igjen om noen dager for å være helt sikker:-)

Oioi!!! Det ser ut som du er gravid ja :) en strek er en strek sies det :) så lenge den er like brei som den skal være så spiller det ingen rolle om den er svak :) gratulerer! Første forsøk eller?

Det er faktisk første skikkelige planlagte forsøk ja:-)
Men synes ikke den var så brei, så jeg avventer med å juble helt enda:-)

Det er faktisk første skikkelige planlagte forsøk ja:-)
Men synes ikke den var så brei, så jeg avventer med å juble helt enda:-)

Ser den..man vil jo ikke bli skuffa heller, men jeg har trua :-) jeg testa 21 desember. Skulle ha ikm 27. Var svak, men der var en liten Simone :-) tror jeg hadde eggløsning lenge før beregna for terminen ble før min egen termin :-)

Ser den..man vil jo ikke bli skuffa heller, men jeg har trua :) jeg testa 21 desember. Skulle ha ikm 27. Var svak, men der var en liten Simone :) tror jeg hadde eggløsning lenge før beregna for terminen ble før min egen termin :)

Jeg har egentlig trua jeg også, for jeg føler meg gravid og har gjort det noen dager, men best å være sikker før jeg presenterer noe for barnefar enda:-)

Godmorgen:)

Jeg har nå testet, svaaak strek, testet mye senere forrige gang, tørr ikke helt å ta det for sikkert. Legger ved bilde:)
Vis vedlegget 20587Vis vedlegget 20586Vis vedlegget 20585
Sent from my HTC Sensation Z710e

using BV Forum mobile app

hehe er det ikke sånn at om den viser svaaaaakt +, så er man gravid? mener jeg også har hørt at om den viser positiv så tar den ikke feil, men kan ta feil om den viser negativ ;):D men jeg ser at det er en veldig svak ekstra strek der :D ta en ny test om 3-4 dager eller noe ;) dette er jammen moro! :D

hehe er det ikke sånn at om den viser svaaaaakt +, så er man gravid? mener jeg også har hørt at om den viser positiv så tar den ikke feil, men kan ta feil om den viser negativ ;):D men jeg ser at det er en veldig svak ekstra strek der :D ta en ny test om 3-4 dager eller noe ;) dette er jammen moro! :D

Ja, det er nesten like skøy denne gangen synes jeg:-) Streken er litt mer tydelig i virkeligheten enn på bildet synes jeg, men den er tynn:-) Kommer til å vente en 3-4 dager ja, så skal jeg svi av en digital en og vise til mannen :wav

Vis vedlegget 20583Vis vedlegget 20584

Hærlig utsikt! Deilig å spise frokost ute i slikt vær :-)

Håper været holder seg til snuppa våkner så hun får bade ute..det begynner alltid å blåse når vi skal bade ;-(

Ja, det er nesten like skøy denne gangen synes jeg:) Streken er litt mer tydelig i virkeligheten enn på bildet synes jeg, men den er tynn:) Kommer til å vente en 3-4 dager ja, så skal jeg svi av en digital en og vise til mannen :wav

blir så glad på deres venge! er jo så gøy da.. ser jo ut som om det har satt seg et lite frø hos deg ;):) gleder meg til neste test! hehe.. har du ikke sagt noe til mannen om denne eller?

Kjempefine bilder! :)

hehe takk :D:) merker at jeg må passe litt mer nå, for hun reiser seg etter ting overalt nå plutselig:eek: (på kne da).. blir ganske så redd hun skal falle bakover.. hehe..

Back
Topp