Søndag 1. juni!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Ingen som er oppe og skravler i dag?
Jeg hadde det veldig hyggelig med studievenninnene mine i går :D
Ble litt lengere enn planlagt og ikke i seng før kl 1, så det ble litt kort natt før Lillebror våknet. Men vi sløvet til 8-8.30, så det var en deilig søndagsmorgen likevel.
Nå har vi spist, hengt opp klær i sola og pakket oss nesten klare for Hunderfossen igjen. Må bare hente T hos tante/fettere så skal vi reise og møter et vennepar med to barn der. Dems eldste er 7 år, så det blir fint for T å være med noen andre enn bare meg og Lillebror som ikke kan være med på alt som er der :D
Ha en super søndag alle sammen!

Ble litt lengere enn planlagt og ikke i seng før kl 1, så det ble litt kort natt før Lillebror våknet. Men vi sløvet til 8-8.30, så det var en deilig søndagsmorgen likevel.
Nå har vi spist, hengt opp klær i sola og pakket oss nesten klare for Hunderfossen igjen. Må bare hente T hos tante/fettere så skal vi reise og møter et vennepar med to barn der. Dems eldste er 7 år, så det blir fint for T å være med noen andre enn bare meg og Lillebror som ikke kan være med på alt som er der :D

Så kjekt st du koste deg i går :)

Deilig å bo så nært Hunderfossen da! Kjekt for både liten og stor ;)

Kose dere i dag!

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei :)

Vi har sovet godt i natt. Snuppa har sovet hos Farmor og Farfar, for hun var så sliten etter båttur i går. I dag skulle vi på tur og besøke Jenny, men snuppa har kasta opp og hatt diaré i natt, så vi skal ikke besøke noen vi :( Ingen diaré eller oppkast her hjemme enda ihvertfall, men litt redusert er hun. Håper vi slipper unna, for det er flere som har lagt hele familier i det siste.

Så i dag vet jeg ikke helt hva vi skal gjøre. Ser på Vennebyen nå. Kanskje grille litt senere dersom vi finner grillmat på butikken.

Kos dere masse på HF!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gøy med en slik kveld tenker jeg:-) Kos dere masse i Hunderfossen:-)

Vi har sovet godt i natt. Snuppa har sovet hos Farmor og Farfar, for hun var så sliten etter båttur i går. I dag skulle vi på tur og besøke Jenny, men snuppa har kasta opp og hatt diaré i natt, så vi skal ikke besøke noen vi :( Ingen diaré eller oppkast her hjemme enda ihvertfall, men litt redusert er hun. Håper vi slipper unna, for det er flere som har lagt hele familier i det siste.

Så i dag vet jeg ikke helt hva vi skal gjøre. Ser på Vennebyen nå. Kanskje grille litt senere dersom vi finner grillmat på butikken.

Kjedelig med oppkast, håper virkelig dere slipper unna. Det har vi gjort til nå, men det er nok for godt til å vare, men krysser fingrene for at det er lenge til.

Heisann:-)

I dag sto mannen opp alene med nasse, mens jeg sov til åtte, måtte ha sovet tungt for hørte ingen verdens ting. Mannen fikk sove når jeg kom opp. Jeg tok med jentene ut på en liten tur, det var koselig, sola skinner, men det er kaldt.
Nå har nasse spist lunsj, og ligger å sover duppen sin, så her nytes litt surfing mens lillesøster ligger å leker seg under babygymmen. Blir en sløv dag i dag. Mannen skal bake brød, jippi:p:D

Stakkars liten :( Masse god bedring!

Kjekt at dere slapp unna oppkastoppvasken da ;)

Hallo :)
Vi har hatt en rolig morgen med masse innekos, jeg og Hermine laga smoothie-is som vi nå venter på at skal fryse :)

Så har vi lekt på lekeplassen og spist lunsj ute. Etter maten ville Hermine "slappe af i vonna med tutta og go" så da la vi henne og gikk oss en god tur :)

Nå er det litt pizzarester og tv på oss men snuppa sover og så skal vi ta en tur på biblioteket etterpå tenker jeg.

Blir hjemmelaga hamburger og chips til middag idag :D

Heisann:-)

I dag sto mannen opp alene med nasse, mens jeg sov til åtte, måtte ha sovet tungt for hørte ingen verdens ting. Mannen fikk sove når jeg kom opp. Jeg tok med jentene ut på en liten tur, det var koselig, sola skinner, men det er kaldt.
Nå har nasse spist lunsj, og ligger å sover duppen sin, så her nytes litt surfing mens lillesøster ligger å leker seg under babygymmen. Blir en sløv dag i dag. Mannen skal bake brød, jippi:p:D
Deilig å bytte på å få sove ut da!

Flnk du er som er ute med jentene alene og leker :) Blir sikkert morro om ett år når de kan leke sammen ute ;)

Deilig med slike frikvelder :)

Kos dere masse i parken! Skulle gjerne vært der en tur! Vi kjøpte 2-dagerspass til Dyreparken i går, kosta søren meg 1400kr for to voksne :eek:

Deilig å bytte på å få sove ut da!

Flnk du er som er ute med jentene alene og leker :) Blir sikkert morro om ett år når de kan leke sammen ute ;)

Ja, vi må være rause med hverandre når det blir så lite søvn:-)
Gleder meg til de kan ha mer glede av hverandre ja, ser at nasse blir bare mer og mer interessert i lillesøsteren:-)

Hallo :)
Vi har hatt en rolig morgen med masse innekos, jeg og Hermine laga smoothie-is som vi nå venter på at skal fryse :)

Så har vi lekt på lekeplassen og spist lunsj ute. Etter maten ville Hermine "slappe af i vonna med tutta og go" så da la vi henne og gikk oss en god tur :)

Nå er det litt pizzarester og tv på oss men snuppa sover og så skal vi ta en tur på biblioteket etterpå tenker jeg.

Blir hjemmelaga hamburger og chips til middag idag :D

Høres godt ut:-)

Så herlig at hun klarer å si fra om sånt selv altså, veldig kjekt at de kan varsle om hva de har behov for. Her er det litt tolkning enda, det klaffer ikke alltid:D

Høres godt ut:-)

Så herlig at hun klarer å si fra om sånt selv altså, veldig kjekt at de kan varsle om hva de har behov for. Her er det litt tolkning enda, det klaffer ikke alltid:D
Hehe, det blir litt gjetting innimellom for er ikke alt hun sier som er like greit å skjønne :p ;) Men tror nok at vi unngår endel konflikter siden hun stort sett gjør seg greit forstått :)

FruH: ha en fin dag på HF! Er det varmt hos dere? Det er det her:D

Bébbe: god bedring til snuppa! Håper dere andre slipper inna! Men det meste av smitten sitter jo i avføring og oppkast;)

Sukkersnusk: flink du er som tok barna med ut ek tur:) høres ut som en koselig og rolig søndag;)

Marian87: Smoothie-is er populært her også, men det har jeg ikke laget siden ifjord sommer:P middagen deres frister meg veldig! :D hehe..

Hei hei :)

Inatt sov Leoh i over 12 timer:eek::D og alle sov uten noe oppvåkning:) jeg tok med jentene ut en tur på formiddagen og lekte i en barnehage før vi gikk en tur til butikken.. er så deilig nå når alle matbutikkene har søndagsåpent:D Liana virket så våken og blid i dag, så lot være å legge hun..sliter sånn med å få hun til å sovne på kvelden om hun har sovet hjemme på dagen!

Nå er vi hos mamma, men må nok snart hjem ;)

Ønsker alle en fortsatt fin dag!

1401635169974.jpg

Sommerloooove <3
1401637760351.jpg
1401637777044.jpg
1401637790104.jpg

Takk for fine velkomsthilsner!!! Ønsker meg en ticker snart jeg også.... håper å lage en om 14 dager[;)] Formen min er litt rar nå, men det kommer sikkert av alle hormonene jeg må putte i meg....  blir spennende fremover!! Og så skjønt å være tilbake her igjen!!
Du er heldig med sovebarna dine :-) hehe... deilig at lillegutt sov så lenge i natt også :-)

Back
Topp