Søndag 1. juni!

Heisann:-)

I dag sto mannen opp alene med nasse, mens jeg sov til åtte, måtte ha sovet tungt for hørte ingen verdens ting. Mannen fikk sove når jeg kom opp. Jeg tok med jentene ut på en liten tur, det var koselig, sola skinner, men det er kaldt.
Nå har nasse spist lunsj, og ligger å sover duppen sin, så her nytes litt surfing mens lillesøster ligger å leker seg under babygymmen. Blir en sløv dag i dag. Mannen skal bake brød, jippi:p:D
Så deilig å bytte på å sove. Det gjør vi og. Ellers hadde vi ikke overlevd :p

Deilig å.gå tur. Flink mamma du Z z

Så fine bilder Anita ♡ fine jenter :-)
Hva heter den appen som gjør det så fint mes rammer? :-) :-) vil ha sånn :-)

Deilig med sol ♡

Takk søta:D

Appen heter PicsArt :)

Hoi
Ja det var varmt her i dag og :-o
Skulle tatt med badetøy, men dagen fløy så fort lilevel. Og Teodor kjørte den nye berg-og-dalbanen!! TO ganger! :) an er råtøff altså!!
Nå er begge barna i seng og jeg har satt meg i solen med mat og øl :-p

Surfer mobilt!

Hoi
Skulle tatt med badetøy, men dagen fløy så fort lilevel. Og Teodor kjørte den nye berg-og-dalbanen!! TO ganger! :) an er råtøff altså!!

Surfer mobilt!
Heldige dere som har sommer! 7 grader og regn er ikke like kult :p ...snø i fjellene og svarte trær...men sol hele natta om ikke annet :cool:

Lillemor i seng og jeg har landa i sofaen :)

Hermine er fortsatt veldig hes og snørrete, men i grei form bortsatt fra at hun høres veldig syk ut :p Prøver å finne ut om hun skal i bhg i morgen men blir ikke enig med meg selv :p

Vi har hatt et gjennombrudd med pottetreningen idag da :D
1 gang har hun sagt ifra når hun skulle bæsje og 2 ganger har hun sagt at hun vil tisse. Så hun har vært tørr inne hele dagen. Men tisser i buksa ute da :p

Men, men, at hun sier ifra inne er en god start, er spent på om bhg klarer å følge opp...og om hun er like flink der som hjemme :)

Hoi

Surfer mobilt!

Så tøff han er!:D er den stor eller?

Høres godt ut med sol, mat og noe kaldt å drikke:D (liker ikke smak av alkohol:P )

Hoi

Surfer mobilt!
Høres ut som dere har hatt en aldeles strålende dag!:) Øl frista litt, kjenner jeg.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hermine er fortsatt veldig hes og snørrete, men i grei form bortsatt fra at hun høres veldig syk ut :p Prøver å finne ut om hun skal i bhg i morgen men blir ikke enig med meg selv :p

1 gang har hun sagt ifra når hun skulle bæsje og 2 ganger har hun sagt at hun vil tisse. Så hun har vært tørr inne hele dagen. Men tisser i buksa ute da :p

Men, men, at hun sier ifra inne er en god start, er spent på om bhg klarer å følge opp...og om hun er like flink der som hjemme :)

Så flink jente!:) Krysser fingrene for at det går like godt i bhg.
Vi satte ut potta på verandaen i dag - i håp om å få fanga opp en dose til ny urinprøve, men i det mamsen gikk inn for å hente kaffe, tissa hun på platten. Pappaen var nemlig opptatt med iPaden.:p

Veldig imponerende. Både deres innsats og hennes bevissthet :-D

Surfer mobilt!

Så flink jente!:) Krysser fingrene for at det går like godt i bhg.
Vi satte ut potta på verandaen i dag - i håp om å få fanga opp en dose til ny urinprøve, men i det mamsen gikk inn for å hente kaffe, tissa hun på platten. Pappaen var nemlig opptatt med iPaden.:p

Går dårlig her og, om jeg ikke har fokus på han.
Skulle sett hvordan han gjødslet hagen i går mens jeg var inne (han hadde antakelig fått i seg en pølse med melk i dagen før...!)

Surfer mobilt!

God kveld!
Her er vesla i seng, men ikke snakk om at hun har tenkt til å sove. Det spørst om den to-timers lange dubben kom for seint på dagen..
Har behov for kaffe og vafler i fred og ro, så jeg håper hun slukner snart.:)

Vi har kosa oss ute i dag. Blåste en del på begynnelsen av dagen, men i 17-tida roa det seg slik at vi kunne være ute på verandaen i sommerklær. En is fikk vi også lurt inn.;)

Vedlegg

• 1401646765614.jpg
    1401646765614.jpg
    72 KB · Visninger: 9
Høres ut som dere har hatt en aldeles strålende dag!:) Øl frista litt, kjenner jeg.

Corona!
Vurderer flaske nummer to :-o

Surfer mobilt!

Skikkelig sommervær dere har:P

Jeg har sendt ungene i barnehagen så lenge de ikke har noe ubehag eller vært i dårlig form, og heller bedt dem ringe om dem ikke har vært helt selg selv :)

Også må jeg jo si at Hermine er kjempe flink med pottetrening:D Liana sier bare "popa" når hun er ferdig med å bæsje i bleia:P hun sier det ordet til rompa/prompa/bæsja mens hun banker seg på rompa.. haha

Går dårlig her og, om jeg ikke har fokus på han.
Skulle sett hvordan han gjødslet hagen i går mens jeg var inne (han hadde antakelig fått i seg en pølse med melk i dagen før...!)

Surfer mobilt!
Hoi..Fint at han gjødsla ute i stedet for inne da, forsåvidt.
Blir han skikkelig løsmaga av melk?

Go for it!!:D Det er bare søndag en dag i uka. ;)

Hehe ja. Og jeg var edru på fest i går, så da har jeg lov :-p
Stakkars de nye naboene mine. De tror kanskje jeg er alene med barna på fast basis da de flyttet inn etter at mannen dro, husker ikke om jeg har fortalt dem at han er utenlands... Det første jeg gjør etter legging er å sette med med øl og kake :-o stuevinduet dems går rett mot uteplassen vår :-p

Surfer mobilt!

God kveld!
Her er vesla i seng, men ikke snakk om at hun har tenkt til å sove. Det spørst om den to-timers lange dubben kom for seint på dagen..
Har behov for kaffe og vafler i fred og ro, så jeg håper hun slukner snart.:)

Vi har kosa oss ute i dag. Blåste en del på begynnelsen av dagen, men i 17-tida roa det seg slik at vi kunne være ute på verandaen i sommerklær. En is fikk vi også lurt inn.;)

Vakker:rolleyes:

Back
Topp