Søndag 1. juni!

God kveld!
Her er vesla i seng, men ikke snakk om at hun har tenkt til å sove. Det spørst om den to-timers lange dubben kom for seint på dagen..
Har behov for kaffe og vafler i fred og ro, så jeg håper hun slukner snart.:)

Vi har kosa oss ute i dag. Blåste en del på begynnelsen av dagen, men i 17-tida roa det seg slik at vi kunne være ute på verandaen i sommerklær. En is fikk vi også lurt inn.;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Herlig med is :-)

Surfer mobilt!

Hehe ja. Og jeg var edru på fest i går, så da har jeg lov :-p
Stakkars de nye naboene mine. De tror kanskje jeg er alene med barna på fast basis da de flyttet inn etter at mannen dro, husker ikke om jeg har fortalt dem at han er utenlands... Det første jeg gjør etter legging er å sette med med øl og kake :-o stuevinduet dems går rett mot uteplassen vår :-p

Surfer mobilt!
Øl og kake..En helaften rett og slett!:) Ja, du fortjener absolutt å kose deg. Og så godt at formen er soppass at du har lyst på mat/drikke etter sykdommen. Hehe..

Når er det E kommer hjem da?

Så flink jente!:) Krysser fingrene for at det går like godt i bhg.
Vi satte ut potta på verandaen i dag - i håp om å få fanga opp en dose til ny urinprøve, men i det mamsen gikk inn for å hente kaffe, tissa hun på platten. Pappaen var nemlig opptatt med iPaden.:p

Hahaha, sånn går det når pappa sitter med nesa i nettbrettet :p Han måtte ikke skrape det opp da? ;) :p

Hvordan er det med henne? Er tempen normalisert?

Veldig imponerende. Både deres innsats og hennes bevissthet :-D

Surfer mobilt!
Takk for det! Vi er så stolte at det er ikke måte på :D Ante ikke at man ble SÅ stolt når ungen forteller at den vil gjøre fra seg :p
Småbarnslivets gleder :rolleyes:

Øl og kake..En helaften rett og slett!:) Ja, du fortjener absolutt å kose deg. Og så godt at formen er soppass at du har lyst på mat/drikke etter sykdommen. Hehe..

Når er det E kommer hjem da?

Matlysten står det ikke på lenger :)
Men nå må jeg passe på pga at jeg sluttet å amme :-p
Han kommer hjem onsdag/torsdag :)

Surfer mobilt!

God kveld!
Her er vesla i seng, men ikke snakk om at hun har tenkt til å sove. Det spørst om den to-timers lange dubben kom for seint på dagen..
Har behov for kaffe og vafler i fred og ro, så jeg håper hun slukner snart.:)

Vi har kosa oss ute i dag. Blåste en del på begynnelsen av dagen, men i 17-tida roa det seg slik at vi kunne være ute på verandaen i sommerklær. En is fikk vi også lurt inn.;)

Hehe, ungene lukter det når mor er sliten og vil ha alenetid vettu ;)

Søte Jenny i sommerkjolen sin :)

Surfer mobilt!
Jeg tror nok du kan fylle på noen uker før du behøver å passe på ;)

Tenk at han kommer hjem så snart :D De ukene har gått utrolig fort (synes jeg :p ) :)

Hehe ja. Og jeg var edru på fest i går, så da har jeg lov :-p
Stakkars de nye naboene mine. De tror kanskje jeg er alene med barna på fast basis da de flyttet inn etter at mannen dro, husker ikke om jeg har fortalt dem at han er utenlands... Det første jeg gjør etter legging er å sette med med øl og kake :-o stuevinduet dems går rett mot uteplassen vår :-p

Surfer mobilt!
Hahaha, de tenker nok iallfall at du fortjener en kald en etter å stri alene med de ungene bestandig :p

Jeg tror nok du kan fylle på noen uker før du behøver å passe på ;)

Tenk at han kommer hjem så snart :D De ukene har gått utrolig fort (synes jeg :p ) :)

Kan fylle på og passe på samtidig :-p går fort opp i vekt når jeg ikke ammer/passer på å trene osv!
Ukene har vært tunge, men de har gått fort ja :)

Surfer mobilt!

Skikkelig sommervær dere har:P

Jeg har sendt ungene i barnehagen så lenge de ikke har noe ubehag eller vært i dårlig form, og heller bedt dem ringe om dem ikke har vært helt selg selv :)

Også må jeg jo si at Hermine er kjempe flink med pottetrening:D Liana sier bare "popa" når hun er ferdig med å bæsje i bleia:P hun sier det ordet til rompa/prompa/bæsja mens hun banker seg på rompa.. haha
Men du det er jo en god start, at hun kjenner at det er bæsj i bleia og at hun vil ha den bort ;)

Jada, klassisk nordnorsk sommervær her :p

Kan fylle på og passe på samtidig :-p går fort opp i vekt når jeg ikke ammer/passer på å trene osv!
Ukene har vært tunge, men de har gått fort ja :)

Surfer mobilt!
Kan tenke meg det blir godt at han kommer hjem ja! Jeg var utslitt etter 2 uker alene...og jeg har bare en unge, OG har vært frisk selv hele tiden ;)

Har du smakt den nye kesamen med lime? Kjempegod til jordbær :D

Kan tenke meg det blir godt at han kommer hjem ja! Jeg var utslitt etter 2 uker alene...og jeg har bare en unge, OG har vært frisk selv hele tiden ;)

Har du smakt den nye kesamen med lime? Kjempegod til jordbær :D

Nei jeg gleder meg til å smake den :-)

Surfer mobilt!

Hahaha, sånn går det når pappa sitter med nesa i nettbrettet :p Han måtte ikke skrape det opp da? ;) :p

Hvordan er det med henne? Er tempen normalisert?

Hah! Tror ikke han løfta nesa si opp fra padda når jeg påpekte den våte flekken heller..:p

Tempen er normal igjen. De hadde funnet litt blod i urinen, så vi skal levere en ny urinprøve. (Med eller uten trefliser i..?) :p

Surfer mobilt!
Så bra at matlysten er tilbake! Det er alltid en sunnhetstegn.:Jeg har ikke selvdisiplin til å holde vekta jeg asså..Har gått opp 2kg i eksamensperioden. :p Men jeg leste hvordan man skulle få "bikinikroppen" (ha en kropp, ta på deg en bikini, tataaaaa!), så jeg gidder ikke stresse noe med den vekta.:p

Hah! Tror ikke han løfta nesa si opp fra padda når jeg påpekte den våte flekken heller..:p

Tempen er normal igjen. De hadde funnet litt blod i urinen, så vi skal levere en ny urinprøve. (Med eller uten trefliser i..?) :p

Spørs om de ikke ville blitt bekymret om de fant trefliser i urinen :p

Hmh, uvi e.l. da kanskje? Rart med lav temp likevel :confused:

Men du det er jo en god start, at hun kjenner at det er bæsj i bleia og at hun vil ha den bort ;)

Jada, klassisk nordnorsk sommervær her :p

Ja og det har faktisk hendt et par ganger at hun sier ifra idet hun begynner :) en gang gikk hun til døra til badet og sa "dæja" (bleia).. jeh tenkte hun ville ha ny bleie, men hun startet å bæsje rett etter:) så det er jo et tegn til at hun begynner å forstå signalene:D

Haha ja hører sambo sier det er vanlig vær for å være nord-norge :P han har bodd flere steder der.. hehe..

Hehe, ungene lukter det når mor er sliten og vil ha alenetid vettu ;)

Søte Jenny i sommerkjolen sin :)

Ja, det kan virke sånn.. Fortsatt futt i henne der oppe. Hun bytter på å sutre og le, så eeegentlig tror jeg hun er trøtt. Ho må bære skjønne d sjøl!! :p

Så bra at matlysten er tilbake! Det er alltid en sunnhetstegn.:Jeg har ikke selvdisiplin til å holde vekta jeg asså..Har gått opp 2kg i eksamensperioden. :p Men jeg leste hvordan man skulle få "bikinikroppen" (ha en kropp, ta på deg en bikini, tataaaaa!), så jeg gidder ikke stresse noe med den vekta.:p

Hahaha, jeg klarer også å få DEN bikinikroppen :D ...men må ha ny bikini, for fjorårets er for stor (wop-wop)...men den fra før-graviditet er aaaaltfor liten :p

Ja, det kan virke sånn.. Fortsatt futt i henne der oppe. Hun bytter på å sutre og le, så eeegentlig tror jeg hun er trøtt. Ho må bære skjønne d sjøl!! :p

Alltid like gøy når de ikke finner roen for kvelden!

Sulten kanskje?

Hahaha, jeg klarer også å få DEN bikinikroppen :D ...men må ha ny bikini, for fjorårets er for stor (wop-wop)...men den fra før-graviditet er aaaaltfor liten :p

Jeg velger å holde vekta høy, så slipper jeg å bruke den usle studielønna mi på nye klær! Hahahaha!!! Vafler sa du?? Yes, I'll be right there..

Back
Topp