Søkt barnehageplass?

Har søkt plass, men er jo ikke sikkert man får plass siden det er utenfor hovedopptaket. Men håper det vil la seg gjøre så jeg slipper ulønnet permisjon. Har søkt med startdato 18 april 2016 for da er mannen ferdig med sin permisjon.
 
Søkt barnehage start 1. Mars regner ikke med han får begynne før til høsten
 
Søkt og fått! Søkte rett etter hovedopptaket og søkte fra 1. August. Har plass fra 1. september, men starter ikke før i februar. D er en privat barnehage. Samme som storesøster går ut fra nå :)
 
Nei, men lille vår skal ikke begynne i barnehage før hun er 2,5 ca da! :)
Så bra! Skulle ønske vi hadde råd/anledning til det, for jeg synes det er mer passe alder enn å starte i barnehage når hun er rundt året. Men det går nok dessverre ikke for oss.
 
Søkt og fått! Søkte rett etter hovedopptaket og søkte fra 1. August. Har plass fra 1. september, men starter ikke før i februar. D er en privat barnehage. Samme som storesøster går ut fra nå :)

Oi skal dere betale så lenge før hun/han begynner?
 
Nope, litt usikker på hvor lenge hun skal være hjemme. Men det tar vi på sparket, ingen problem med barnehageplass her vi bor. Storebror blir 2 nå i sommer og skal starte i barnehagen på august, tror han gleder seg :)
 
Ja, søkte til opptaket og her fått plass fra 1 desember, men begynner ikke før i slutten av februar :)
 
Jobben har privat barnehage, så vi er garantert plass fra august neste år hadde fått før også, men har permisjon til juni :)
 
Har søkt plass fra april 16. Men er forberedt på at det ikke blir før 1 august.
 
Ja, søkte med en gang han fikk personnummer. Søkte da om plass fra august neste år i samme barnehage som søsken. Jeg skal ha noen måneder ulønnet permisjon. Hvorfor har dere ikke søkt dere som har svart det? Det er jo søknadsdatoen som bestemmer plassen i køen. Kan jo endre på søknaden i ettertid, men søknadsdatoen står seg.
 
Ja, søkte med en gang han fikk personnummer. Søkte da om plass fra august neste år i samme barnehage som søsken. Jeg skal ha noen måneder ulønnet permisjon. Hvorfor har dere ikke søkt dere som har svart det? Det er jo søknadsdatoen som bestemmer plassen i køen. Kan jo endre på søknaden i ettertid, men søknadsdatoen står seg.
Det var jeg ikke klar over :eek: søkte nå
 
Sånn er det iallefall her. Tror det er likt de fleste steder. Skriver bare den datoen som er aktuell for oppstart, så behandles ikke søknaden før det akuelle opptaket. Så da kan jeg endre barnehager og rekkefølgen på disse fram til 1. mars neste år. Men er jo ikke alle steder det er et problem å få plass i den barnehagen man ønsker.
 
Har dere mulighet å være hjemme så lenge? :)
Ja, mannen har veldig god lønn så med hans lønn og kontantstøtte klarer vi oss veldig bra. Og om jeg vil jobbe en kveld eller to i uken er det bare en bonus :) veldig grei ordning så får jeg vært lenge hjemme med lille gull <3
 
Back
Topp