Sårende kommentarer

Hun virker sjalu og usikker, men det er ingen god grunn til å behandle deg slik. Jeg hadde nok satt meg ned med henne og sagt rett ut at mange av de tingene hun sier oppfatter du som veldig sårende. Det kan jo hende hun rett og slett ikke forstår at det sårer deg. Det er jo ikke kritikk heller, du må jo få lov til å ytre følelsene dine i et vennskap :)

Høres ut som hun er en veldig usikker person og hun er nok bare veldig sjalu på deg fordi du ikke har fått så mye strekkmerker og er i så grei form. Prøv å tenk at det er henne det er synd på for at hun må rakke ned på andre for å føle seg bra.. Utrolig kjipt å ha en slik person som venninne. Du kan jo prøve å fortelle henne at du ble såret og skuffet når hun sa alt dette.. Vet ikke om det har noen hensikt men verdt et forsøk:)

Signerer!!

Ville tatt det opp med henne. Selv om det er henne det "egentlig er synd på" (for meg virker det som om hun er sjalu og usikker på seg selv), så er det jo utrolig dumt at det går utover deg. Kan jo godt hende at hun ikke er klar over hvordan hennes kommentarer og bemerkninger påvirker deg?

Enig med frøet. Hadde ei vennine som var slik sjølv. Vi er ikkje venninner i dag.... Eg fikk nok av den slags og sa i fra at nok var nok. Da skar det seg heilt og har ikkje snakka med ho sia. "Dessverre" så er ikkje det vennskapet noko eg sakna.

jeg syns no at det hu sier om graviditet er normale ting som mange sier til gravide damer.., men om det plager deg må du da selvfølgelig si det til hu :o fælt om du skal gå hjem med en dårlig magefølelse hver gang du har vært med venninna di!
Hadde nokon sakt det til meg så hadde eg klikka! Koffor skal nokon le av magen min i ettertid? Eg kjem ikkje til å gjer det....

Jeg ville og prøvd å si noe til henne. Det er jo ikke kjekt å få slike kommentarer. Det er bedre å ta det nå, før en til slutt en dag "sprikker" og sier noe en angrer på.
Veldig enig.

Jeg har ei søster som er sånn jeg. veldig flott! :P Men det er nok at hun ikke har det så bra som hun skal ha det til tenker jeg.. Så hun må rakke ned på noen for å føle seg bedre selv..

Hadde nokon sakt det til meg så hadde eg klikka! Koffor skal nokon le av magen min i ettertid? Eg kjem ikkje til å gjer det....
Man syns vel forskjellig er komisk.. jeg hater den stygge magen min, men ler av hvor deigete og rar den var rett etter fødsel forde :)

Sårende å ha slike veinner, veinner skal muntre deg opp;)

Ja det er som regel det..:( utrolig dumt at det er slik.. Men ikke rart siden kroppen forandrer seg til det ugjenkjennelig på kort tid.

Synd at hjernen styres så mye av hvordan kroppen ser ut, men nei, det er ikke så rart når den kan forandre seg så kjapt.

Ja å le selv er jo noe helt annet. Hadde du syntes det var like morsomt om noen andre lo av den?
Ja den har blitt mye ledd av, den var helt gummi og jeg kunne strekke huden flere cm utover :p
Men, det er forskjell på folk og om det er ei god venninne av TR burde hu vite om hu syns sånt er morsomt eller ikke :)

Ja den har blitt mye ledd av, den var helt gummi og jeg kunne strekke huden flere cm utover :p
Men, det er forskjell på folk og om det er ei god venninne av TR burde hu vite om hu syns sånt er morsomt eller ikke :)
Ja det er jeg helt sant. En god venninne burde vite hvor grensene går:)

Back
Topp