Så var det min tur til å blø :-(

Når i morra skal du på ul? Jeg skal å i morra, kjenner jeg gruver meg skikkelig :( men skal bli godt å få det overstått :)
 
Det har kommet pittelitt i dag også, men da var det nesten.et døgn siden sist. Ingen smerter, ingen koagel, ikke ordentlig rødt i fargen. Så jeg holder fortsatt motet oppe! Men kjenner jeg er veldig nervøs for ul i morgen...Men det skal bli godt å vite :)
Lykke til!!
 
Jeg har blødd litt i starten på begge svangerskapene mine, helt ufarlig:) Men man blir jo engstelig så godt du har ultralyd i morgen! Lykke til :hello
 
Jeg hadde småblødninger i en hel uke, så jeg handla inn masse bind og forberedte meg på det verste etter to SA etter jul.. Veeel, har sett hjertet slå 3 ganger på ul nå<3 så det trenger ikke å bety at det er over:) lykke til i morgen:)
 
Når i morra skal du på ul? Jeg skal å i morra, kjenner jeg gruver meg skikkelig :( men skal bli godt å få det overstått :)
Tidlig på morgenen, heldigvis :) lykke til! Jeg hadde ikke grua meg hvis jeg ikke hadde blødd litt. Hvor langt er du?
 
Samma her klokka 9, så er heldig der :) i lige måde :) jeg er 8 uker på fredag, hva med deg? Det skjønner jeg godt, Har ikke hatt noen blødning selv, men har hatt 1 ma, 2 sa og 1 xu tidligere og et normalt svangerskap, da blir man litt nervevrak :( haha
 
Samma her klokka 9, så er heldig der :) i lige måde :) jeg er 8 uker på fredag, hva med deg? Det skjønner jeg godt, Har ikke hatt noen blødning selv, men har hatt 1 ma, 2 sa og 1 xu tidligere og et normalt svangerskap, da blir man litt nervevrak :( haha
Off, ja, da skjønner jeg at man kan bli både stressa og paranoid! Jeg er 8 uker i dag :) har fått tidlig ul fordi jeg ble gravid etter ivf.
 
Haha ja, føles uvirkelig, så er spent på i morra, masse lykke til :) 2 dager forskjell på oss da, spennende ;) krysser fingrene for deg :)
 
Lykke til på ultralyd i morgen begge 2:)
 
Lykke til :) Jeg skal på UL i morgen og er nervøs allerede! Disse første ukene med så mye usikkerhet er virkelig tøffe!
 
Back
Topp