Så var det min tur til å blø :-(

Dirgfrid

Betatt av forumet
I natt ble papiret plutselig rosa de siste tre gangene jeg var på do :-( var oppe hele fem ganger i natt, og de første to var det ikke antydning til noe.

Jeg har vært litt nervøs i det siste, fordi kvalmen avtok så veldig på torsdag. Samtidig har jeg hatt andre symptom (som å tisse masse!), så har ikke tenkt noe særlig over det.

I går kveld hadde jeg mye luft i magen og litt smerter pga det, og livmora strakk seg også veldig masse. Vil ikke si jeg hadde vondt, men det var ubehagelig. I natt har jeg ikke kjent noe når jeg har ligget på rygg, litt når jeg har ligget på siden.

Nå skal jeg stå opp og se om det fortsatt er blod. Jeg har ul om to dager, så da får jeg svar på om dette har vært noe farlig.
 
Så kjedelig !! Men som mange skriver her - ikke uvanlig å blø:)

Så lenge det ikke er mye og du ikke har smerter, så ville jeg forsøkt å ikke tenke så mye på det.
Om du likevel er bekymret kan du jo evt ringe legen du har time hos om noen dager og høre om du kan komme innom :)

Dette går fint skal du se:)
 
Krysser fingrene for at det ikke er noe galt.. <3 sender deg gode tanker!
 
Får håpe alt går bra. Krysser fingrene for deg :)
 
Huff a meg, utrolig leit med blødninger! Signerer det de andre skriver om at det kan være helt ufarlig. Krysser fingrene! Klem
 
Krysser fingrene for at dette er uskyldig :Heartblue
 
Tusen takk, alle sammen! Da jeg gikk på do var det svært lite blod først, men da jeg trykket kom det en liten koagel. Dette er over tre timer siden nå, og det har ikke kommet noe mer. Nesten ikke rosa på papiret lenger. Ingen smerter. Jeg er ikke veldig bekymra, men har hatt et par røkk med krampegråt likevel. Får bare smøre meg med tålmodighet fram til ul torsdag morgen, og krysse fingrene for at det ikke kommer mer blod!
 
Uff, det er veldig skremende med blødninger! håper det var ikke noe farlig og alt er bra med spiren! Krysser fingrene for deg:)
 
N
I natt ble papiret plutselig rosa de siste tre gangene jeg var på do :-( var oppe hele fem ganger i natt, og de første to var det ikke antydning til noe.

Jeg har vært litt nervøs i det siste, fordi kvalmen avtok så veldig på torsdag. Samtidig har jeg hatt andre symptom (som å tisse masse!), så har ikke tenkt noe særlig over det.

I går kveld hadde jeg mye luft i magen og litt smerter pga det, og livmora strakk seg også veldig masse. Vil ikke si jeg hadde vondt, men det var ubehagelig. I natt har jeg ikke kjent noe når jeg har ligget på rygg, litt når jeg har ligget på siden.

Nå skal jeg stå opp og se om det fortsatt er blod. Jeg har ul om to dager, så da får jeg svar på om dette har vært noe farlig.

Neeei!! Håper det går bra med deg til tross for blod !! Krysser fingre og tær!!
 
Krysser fingrene, og håper alt går bra!:Heartpink
 
Tusen takk, alle sammen! Det kom litt friskt blod igjen i tretida, etter fem-seks timer uten, da jeg måtte nr 2 og derfor trykket, men ingenting etter det. Derfor håper jeg på det beste! Har ikke hatt smerter, bare veldig lett snart-mensen-følelse og strekking, noe jeg også hadde en god del av i uke 4. Jeg håper derfor at kroppen min bare er forvirra og tror den skulle hatt mensen, siden jeg er 8 uker i morgen.
 
Hvordan går det med deg i dag?
Godt å høre at du er ved godt mot! :)
 
Det har kommet pittelitt i dag også, men da var det nesten.et døgn siden sist. Ingen smerter, ingen koagel, ikke ordentlig rødt i fargen. Så jeg holder fortsatt motet oppe! Men kjenner jeg er veldig nervøs for ul i morgen...Men det skal bli godt å vite :)
 
Lykke til :) Jeg blødde 3-4 ganger. helt ufarlig :) Håpe det har vært det hos deg å!!
 
Back
Topp