Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere som venter med å fortelle; hvorfor det? Altså. Misforstå ikke, jeg bare lurer på hva årsaken til å vente er.
Hadde besøk av mamma og svigermor i går... holdt på å sprekke nyheten men vil vente litt lengre
Sånn har jeg det hver gang jeg er med mamma og de, haha
Sist bestemor var her så hun veeeldig på magen min, heldigvis spurte hun ikke om noe
Av flere grunner:Dere som venter med å fortelle; hvorfor det? Altså. Misforstå ikke, jeg bare lurer på hva årsaken til å vente er.
Æsj så kjedelig å ha en sånn sjef!!! Jeg blir så provosert!Vi har fortalt det til alle i nærmeste familie + noen nære venner. Enn så lenge sier vi ikke noe til ungene (6år og 3.5år), fordi det blir lenge å vente.
Jeg håper at jeg slipper å si det til sjefen før etter uke 12, hun hater graviditet og fnyser bort aborter som at det er helt naturlig og en skal ikke la det gå utover arbeidet.
Ja hun er grusom på det området, heldigvis har vi mye rettigheter definert per lov så om hun ikke er grei så kommer jeg til å søke svangeeskapspenger pga mangel på tilrettelegging.Æsj så kjedelig å ha en sånn sjef!!! Jeg blir så provosert!
Fordi vi er redd for å miste siden jeg kun er 6uker. pluss jeg skal på TUL i uke 12 for å se om alt ser bra ut pga jeg har kronisk sykdom. Også er det koselig å ha vår store hemmelighet hemmelig en stundDere som venter med å fortelle; hvorfor det? Altså. Misforstå ikke, jeg bare lurer på hva årsaken til å vente er.
Fordi vi er redd for å miste siden jeg kun er 6uker. pluss jeg skal på TUL i uke 12 for å se om alt ser bra ut pga jeg har kronisk sykdom. Også er det koselig å ha vår store hemmelighet hemmelig en stund