Så stille det ble her...

Så får ikke mannen til og fikse det, så nå gav han opp for han ble så forbannet , haha, trengte sikker en liten pause
 
Er på telefon jeg også nå.. Spiste for mye til middag så jeg vil egentlig bare sove:p
 
Håper det blir mat her snart, suuuulten!!
 
Good.. Jeg står i kø på posten.. HATER dem!! Post i butikk så man må vente ti minutter på å bli ekspedert selv om man er først i køen.. Og kjerringa bak meg driver å stirrer på papirene mine:p
Godt å høre at det ikke bare er her.. Eller, når jeg tenker meg om er det ikke et godt tegn i det hele tatt. Ble så forbanna i høst på den elendige servicen på posten at jeg sa fra. En gammel mann som var foran meg i køen skulle sende pakke og visste ikke hvordan det fungerte med postens ferdig-esker. Han fikk beskjed om å flytte seg slik at hun fikk ekspedert neste kunde.. At det går ann.
 
Godt å høre at det ikke bare er her.. Eller, når jeg tenker meg om er det ikke et godt tegn i det hele tatt. Ble så forbanna i høst på den elendige servicen på posten at jeg sa fra. En gammel mann som var foran meg i køen skulle sende pakke og visste ikke hvordan det fungerte med postens ferdig-esker. Han fikk beskjed om å flytte seg slik at hun fikk ekspedert neste kunde.. At det går ann.
Huff! Virker som de velger de dårligste butikkene.. Super service i de to andre butikkene vi har også blir det post der det bare jobber evneveike..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp