Så stille det ble her...

MTDC

Forumet er livet
VIP
Hvor ble dere av alle sammen?

Må stikke jeg også en liten stund, skal ordne en liten haug med papirer.. Grøss og gru!
 
Fikk en telefon. Straks tilbake :D
 
Sitter på et fergeleie og venter på ferga, og ammer :p
 
Good.. Jeg står i kø på posten.. HATER dem!! Post i butikk så man må vente ti minutter på å bli ekspedert selv om man er først i køen.. Og kjerringa bak meg driver å stirrer på papirene mine:p
 
Good.. Jeg står i kø på posten.. HATER dem!! Post i butikk så man må vente ti minutter på å bli ekspedert selv om man er først i køen.. Og kjerringa bak meg driver å stirrer på papirene mine:p
Hvis du har en penn og et ekstra papir, skriv f.eks. "Det er bare frekke mennesker som leser andres papirer i køen". :p
 
Hvis du har en penn og et ekstra papir, skriv f.eks. "Det er bare frekke mennesker som leser andres papirer i køen". :p
Skulle gjort det om jeg kunne.. Var papirer til universitetet så var ikke så ille.. Nå er det bare å krysse fingrene for at de godtar realfagskompetansen og at årets snitt er lavere enn fjordårets ;-)
 
Kor e' alle sammen?

Nei, siden alle forsvant stikker jeg og henger opp en klesvask..
 
Slutt å være borte nå når jeg kan skravle!!
 
I'm back!!

Fikk overraskende lunsjbesøk også måtte jeg jobbe litt:p Men NÅ skal jeg skravle til krampa tar meg;) Eller til mannen krever mat.. Tror han skal få lage grøt til eldste, så kan vi spise når hun har lagt seg;)
 
Back
Topp