Så stille det ble her...

Til og med flokken vår er jo større;)
 
Til og med flokken vår er jo større;)
Haha :p en to nei vi e visst allesammæn

Å duuu som jeg har ledd av den sketsjen! Har en liten hund som er AKKURAT slik som det der..! Hjææælp no tissar eeg, eg kan sje nåke får dee!
 
Haha :p en to nei vi e visst allesammæn

Å duuu som jeg har ledd av den sketsjen! Har en liten hund som er AKKURAT slik som det der..! Hjææælp no tissar eeg, eg kan sje nåke får dee!
Haha:) Fantastisk:) Ønsker meg bissevovv jeg også, men får ikke mannen med på laget...
 
Å? Hvorfor ikke?
Vet ikke.. Får liksom ikke noe klart svar.. Han vil vente litt, men sier ingenting om hva vi da skal vente på:p Men, men.. Jeg kan godt gå alle turene, men da kan jeg jo ikke pendle til Oslo, så vi får se:p
 
Vet ikke.. Får liksom ikke noe klart svar.. Han vil vente litt, men sier ingenting om hva vi da skal vente på:p Men, men.. Jeg kan godt gå alle turene, men da kan jeg jo ikke pendle til Oslo, så vi får se:p
Kan jo være lurt å vente da ja...! Jeg ville egentlig ikke ha hund, men falt jo pladask for den lille rakkeren! Så lenge han ikke hårer og ikke blir stor så er det bare gøy :)
 
Haha, det er akkurat som å høre om hunden vi hadde! :p
 
Kan jo være lurt å vente da ja...! Jeg ville egentlig ikke ha hund, men falt jo pladask for den lille rakkeren! Så lenge han ikke hårer og ikke blir stor så er det bare gøy :)
Er en liten som ikke røyter jeg også har tenkt på.. Den må ikke kreve for mye mosjon, for det har vi ikke tid til.. 15 min om morgenen og 30 minutter på kvelden er stort sett det vi greier på vanlig hverdag.. Så blir det heller langtur i helgene:)
 
Er en liten som ikke røyter jeg også har tenkt på.. Den må ikke kreve for mye mosjon, for det har vi ikke tid til.. 15 min om morgenen og 30 minutter på kvelden er stort sett det vi greier på vanlig hverdag.. Så blir det heller langtur i helgene:)
:D vi har en bichon frisé, perfekt!
 
Jeg kan jo ikke skravle med meg selv... :(
 
Jeg kan jo ikke skravle med meg selv... :(
Jeg er tilbake nå :) Storelillemor kom gråtende inn og var trøtt og ville sove sa hun, men hun måtte nesten få litt mat først;) Faren var gått på do, så da måtte ho mor trø til.. Men nå skal han få legge henne;)
 
Har vi gitt opp?!
 
Never!!! Gjetter på de fleste er midt i legginga.. Tar seg vel opp i løpet av kvelden..
Hm. Da går jeg og lager middag! Lillegull sov dårlig på dagen så nå har hun endelig fått seg en langhvil, blir nok ikke natten før ti!
 
Måtte få storebror i seng og få gjort litt husarbeid. Lå fugler over hele stua.:p
 
Hm. Da går jeg og lager middag! Lillegull sov dårlig på dagen så nå har hun endelig fått seg en langhvil, blir nok ikke natten før ti!
Nå er vi ferdig med middag.. Lille sover så godt når hun sover ute at hun må vekkes snart.. Har sovet siden tre:p
 
Da er vi ankommet svigers.. Jaja,bare å stålsette seg frem til mandag...puh...
 
Back
Topp