Takker;-) Så for meg en gjeng med døde spurverHaha, angry birds.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takker;-) Så for meg en gjeng med døde spurverHaha, angry birds.![]()
Hihi, nei, jeg driver ikke masseslakt av småfugler.Takker;-) Så for meg en gjeng med døde spurver![]()
Nei, så kjedelig!Jada selvfølgelig så klikket internettet vår, så nå sitter jeg på telefonen og det går så tregt!!!!
Kjør i gang en sånnSitter alle på telefon? Da passer det jo med auticorrect-tråd![]()
Godt å høre at det ikke bare er her.. Eller, når jeg tenker meg om er det ikke et godt tegn i det hele tatt. Ble så forbanna i høst på den elendige servicen på posten at jeg sa fra. En gammel mann som var foran meg i køen skulle sende pakke og visste ikke hvordan det fungerte med postens ferdig-esker. Han fikk beskjed om å flytte seg slik at hun fikk ekspedert neste kunde.. At det går ann.Good.. Jeg står i kø på posten.. HATER dem!! Post i butikk så man må vente ti minutter på å bli ekspedert selv om man er først i køen.. Og kjerringa bak meg driver å stirrer på papirene mine![]()
Huff! Virker som de velger de dårligste butikkene.. Super service i de to andre butikkene vi har også blir det post der det bare jobber evneveike..Godt å høre at det ikke bare er her.. Eller, når jeg tenker meg om er det ikke et godt tegn i det hele tatt. Ble så forbanna i høst på den elendige servicen på posten at jeg sa fra. En gammel mann som var foran meg i køen skulle sende pakke og visste ikke hvordan det fungerte med postens ferdig-esker. Han fikk beskjed om å flytte seg slik at hun fikk ekspedert neste kunde.. At det går ann.
LikerBackBank on Internett![]()
Hurra!BackBank on Internett![]()
Så rartPlutselig virket det. Men det virker bare på min ipad. Ikke mannen min sin eller dataen
Nei.. Det kan de bare prøve seg på.. Da kommer jeg og tar dem;-)Ja, men ingen får låne ipaden nåhaha