Ikke sant, bare kos det! Det beste er jo om man har tid til alle sine barn, iallfall når de er små. Og har man maaange små samtidig sier det seg selv at det blir begrenset med oppmerksomhet på enhver!
Ja, enig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke sant, bare kos det! Det beste er jo om man har tid til alle sine barn, iallfall når de er små. Og har man maaange små samtidig sier det seg selv at det blir begrenset med oppmerksomhet på enhver!
har ei venninne som har 6stk på 10 år, litt trist når den minste på 10 måneder må sitte og vente på hver munnfull med grøt fordi mamman er opptatt med de andre ungeneJa, enig![]()
har ei venninne som har 6stk på 10 år, litt trist når den minste på 10 måneder må sitte og vente på hver munnfull med grøt fordi mamman er opptatt med de andre ungene![]()
...eller at 6 åringen må hjelpe 3 åringen med å kle på seg...fordi mamma er opptatt med babyen!Synes det blir litt feil ja.
Det bør så fall være unntaket og ikke regelen....eller at 6 åringen må hjelpe 3 åringen med å kle på seg...fordi mamma er opptatt med babyen!
hehehe, ja sånn kan det gå!Jeg kommer hvertfall ikke til å ha noe 2014 barnhaha.. hadde bestemt meg for å sette inn spiral etter jeg fikk Liana, men skulle bare vente til mensen hadde kommet.. noe som den aldri gjorde
![]()
hehehe, ja sånn kan det gå!![]()
Jeg fikk satt inn spiralen 10 uker etter fødselen, hadde ikke kommet noen mens ennå da![]()
Her er jeg enig. Vi hadde litt sånn.Jeg tenker at det er en stor verdi i seg selv å ha mange søsken å vokse opp sammen med. At de må vente på hverandre og hjelpe hverandre er det også mye positivt i![]()
He he, er glad jeg er sterilisert![]()
Jeg kommer hvertfall ikke til å ha noe 2014 barnhaha.. hadde bestemt meg for å sette inn spiral etter jeg fikk Liana, men skulle bare vente til mensen hadde kommet.. noe som den aldri gjorde
![]()
Det er sant. Så lenge det ikke tar helt av. Jeg har sett eksempler på folk som ikke ser sine egne begrensninger og vikelig ikke har kapasitet nok til å ta godt nok vare på alle barna de ukritisk setter til verden..Jeg tenker at det er en stor verdi i seg selv å ha mange søsken å vokse opp sammen med. At de må vente på hverandre og hjelpe hverandre er det også mye positivt i![]()
Hehe
Håper du får et fint svangerskap videre, har du vært plaget av kvalme?
Har hatt noe kvalme, og kan ha litt enda..men har ikke vært så ille denne gangenKommer mest hvis jeg har sovet dårlig eller gjør for mye om morgen/formiddag.. så heldigvis har jeg en snill mann her som står opp med jentene og tar seg av de, sånn at jeg kan sove til halv 9
![]()
Det er bra
Var det kvalmen som gjorde at du merket at du var gravid?![]()
faktisk ikke, venta på mensen som ikke kommen jeg tenkte først at det kunne vært litt ustabilt, siden jeg ikke hadde hatt det så mange ganger etter fødsel..men tok en test for å sikre meg at jeg ikke var gravid
haha den viste positiv.. kvalmen kom litt senere
![]()
Jeg var litt usikker en periode, for min mens kom ikke tilbake før snuppa var 6 måneder![]()
Gjorde du det "med vilje"?