Så rart...

Nei, jeg har hormonspiral. Men den utskiller aldeles lite hormoner, bare en brøkdel av p-piller. Gjorde ikke noe vondt å få satt den inn nei, synes spekulumen var verst å få satt på plass...10 uker etter fødsel mens alt var litt sårbart der nede :eek: ;) :p

Ja, det synes jeg også er vondt, hmm kanskje jeg skal vurdere det.
 
Ja, det synes jeg også er vondt, hmm kanskje jeg skal vurdere det.
MEN hadde småblødninger av og på i 3 måneder etter at det var satt inn, OG den koster 1100kr (selve spiralen) så hvis du planlegger nr 2 ganske snart ville jeg venta med spiral til etter neste graviditet ;) Den kan sitte inne i 5 år!
 
MEN hadde småblødninger av og på i 3 måneder etter at det var satt inn, OG den koster 1100kr (selve spiralen) så hvis du planlegger nr 2 ganske snart ville jeg venta med spiral til etter neste graviditet ;) Den kan sitte inne i 5 år!
Ja tenkte etter nestemann blir født:) Kan nesten ikke sterelisere meg etter to barn, man vet jo aldri om man vil ha en atpåklatt om 5-6 år:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
 
Ja tenkte etter nestemann blir født:) Kan nesten ikke sterelisere meg etter to barn, man vet jo aldri om man vil ha en atpåklatt om 5-6 år:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Helt enig! Det blir litt for drøyt ;)
Men da er spiral absolutt et godt alternativ :D
 
Helt enig! Det blir litt for drøyt ;)
Men da er spiral absolutt et godt alternativ :D
Ja, håper egentlig at mannen klipper tråden jeg da hehe:D:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
 
Helt enig! Det blir litt for drøyt ;)
Men da er spiral absolutt et godt alternativ :D
Jeg er også veldig fornøyd!
Småblødde en god stund jeg også, men det var ganske lite. Kunne dra og bade og slikt liksom.
Ingen mens etter det enda, det kan jo være både ammingen og spiralen sin skyld :p
Merker ingenting til at jeg har den der hvertfall!
 
Jeg er også veldig fornøyd!
Småblødde en god stund jeg også, men det var ganske lite. Kunne dra og bade og slikt liksom.
Ingen mens etter det enda, det kan jo være både ammingen og spiralen sin skyld :p
Merker ingenting til at jeg har den der hvertfall!
jeg merker heller ikke noe til den! :D
 
Nei, det skjønner jeg godt, viktig og tenke seg veldig godt om før man går til det steget og steriliserer seg:) Jeg håper for all del at jeg er trygg nå, for orker ikke flere små nå, har hendene fulle med 3;)

hehe ja forstår deg godt! ;) koselig er det, men også slitsomt.. hehe.. men gjorde du det samtidig med keisersnittet? eller bestemte du deg etterpå? :) du skal nok være trygg nå, så lenge kroppen ikke fikser seg selv :p hehe
 
hehe ja forstår deg godt! ;) koselig er det, men også slitsomt.. hehe.. men gjorde du det samtidig med keisersnittet? eller bestemte du deg etterpå? :) du skal nok være trygg nå, så lenge kroppen ikke fikser seg selv :p hehe

Ha ha, er det jeg er redd for den gjør:eek::oops::confused:;) men går nok bra:) Ja, steriliserte meg samtidig med ks:p;):D
 
Ha ha, er det jeg er redd for den gjør:eek::oops::confused:;) men går nok bra:) Ja, steriliserte meg samtidig med ks:p;):D

hehe ser den! :p så kjekt at du kunne gjøre det :) blir nok sikkert vanlig fødsel på meg denne gangen å, med tanke på hvordan det har vært de 2 første gangene :)
 
Back
Topp