Så rart...

okey.. men du ammer? jeg slutta å amme etter 3-4 uker, og da tok det ikke så altfor lang tid før mens kom tilbake ;)

Ja fullammet henne helt til hun var seks mnd:) >Det har vel en del å si ja:)
 
Jeg har ikke fått tilbake menstruasjonen enda. Sist fikk jeg den tilbake etter 8-9 mndr. Kan jo være gravid nå jeg også, men føler jeg kjenner kroppen min såpass godt at jeg ville merket det.
 
Jeg har ikke fått tilbake menstruasjonen enda. Sist fikk jeg den tilbake etter 8-9 mndr. Kan jo være gravid nå jeg også, men føler jeg kjenner kroppen min såpass godt at jeg ville merket det.
Mange har sikkert lite symptomer på graviditet. Men jeg tror også jeg hadde merket det nå (har spiral da, så det er ikke aktuelt) om jeg skulle vært gravid, etter å ha vært gravid to ganger og kjent det godt på kroppen begge gangene =)
 
Sist fant jeg ut at jeg var gravid når jeg var 4 uker på vei, og hadde da kjent tydelige symptomer en stund allerede, så jeg kjente det fra første stund. Kanskje ikke like tydelig første gang, men da visste jeg heller ikke hva jeg skulle kjenne etter på samme måte.
 
Jeg kommer hvertfall ikke til å ha noe 2014 barn :p haha.. hadde bestemt meg for å sette inn spiral etter jeg fikk Liana, men skulle bare vente til mensen hadde kommet.. noe som den aldri gjorde :p
Hvor langt er du på vei? Mulig du har en ticker, men den vises evt ikke på appen. Lykke til med svangerskapet - heldig du er! :)
 
Ja.. jeg blir veldig fort gravid og tåler ikke hormonprevensjon, og ønsket meg ikke mer enn 3 barn, så jeg sterilisert etter keisersnitt:)

okey.. jeg å blir sykt fort gravid hehe.. og vurderer å sterilisere meg etter den 3 har kommet..holder med 3 barn for meg å :p hehe..
 
Ja fullammet henne helt til hun var seks mnd:) >Det har vel en del å si ja:)

ja jeg ammet min første i ca 5 mnd.. hun fikk noen flasker med mme i tillegg da.. men mens kom når jeg sluttet å amme helt :)
 
Hvor langt er du på vei? Mulig du har en ticker, men den vises evt ikke på appen. Lykke til med svangerskapet - heldig du er! :)

er 16 uker imårra ;) mange takk! :) er heldig ja, mange som sliter med å bli gravid.. hehe hadde bare ikke trudd nr 3 skulle komme dette året :p
 
Jeg tenker at det er en stor verdi i seg selv å ha mange søsken å vokse opp sammen med. At de må vente på hverandre og hjelpe hverandre er det også mye positivt i :)
Ja, jeg er selv en av 7 søsken!!! Så mange søsken er fint. Men synes ikke man skal få så mange barn, så tett, at den minste gir opp å gråte når han vil ha noe, for han lærer at mamman ikke har tid til å ta han når han gråter! o_O Eller at det forventes at et barn på 5-6 år hele tiden skal hjelpe sine småsøsken med påkledning og matsmøring!
 
Mange har sikkert lite symptomer på graviditet. Men jeg tror også jeg hadde merket det nå (har spiral da, så det er ikke aktuelt) om jeg skulle vært gravid, etter å ha vært gravid to ganger og kjent det godt på kroppen begge gangene =)
jeg hadde ingen symptomer på graviditet før etter at jeg testa positivt ;) Da kom de som haggel :p Psykologisk you say? ;)
 
okey.. jeg å blir sykt fort gravid hehe.. og vurderer å sterilisere meg etter den 3 har kommet..holder med 3 barn for meg å :p hehe..
du er jo heldig på sett og vis da ;)
 
ja jeg ammet min første i ca 5 mnd.. hun fikk noen flasker med mme i tillegg da.. men mens kom når jeg sluttet å amme helt :)

Det var litt vemodig synes jeg, likte godt at den var bort hehe:)
 
du er jo heldig på sett og vis da ;)

ja jeg er egentlig det :) når vi skulle ha første, så tenkte vi at vi måtte prøve flere måneder, men hun var på plass iløpet av første mnd :D disse to andre har vel bare dukka opp :p men glad for det da :)
 
Ja kanskje det, er det vondt å sette den inn? Er det hormonfritt?
Nei, jeg har hormonspiral. Men den utskiller aldeles lite hormoner, bare en brøkdel av p-piller. Gjorde ikke noe vondt å få satt den inn nei, synes spekulumen var verst å få satt på plass...10 uker etter fødsel mens alt var litt sårbart der nede :eek: ;) :p
 
okey.. jeg å blir sykt fort gravid hehe.. og vurderer å sterilisere meg etter den 3 har kommet..holder med 3 barn for meg å :p hehe..

Ja, om du er helt sikker på at du ikke vil ha fler enn 3(sterilisering kan ikke gjøres om på damer) så go for it:) Jeg er kjempefornøyd, bare redd for og bli gravid ennå, føler meg lissom ikke 100 % trygg nå heller. Blie gravid med nr 1 da jeg gikk på p-sprøyta! :eek:
 
ja jeg er egentlig det :) når vi skulle ha første, så tenkte vi at vi måtte prøve flere måneder, men hun var på plass iløpet av første mnd :D disse to andre har vel bare dukka opp :p men glad for det da :)
tja, heller det enn flere år med venting og prøving ;)
 
Ja, om du er helt sikker på at du ikke vil ha fler enn 3(sterilisering kan ikke gjøres om på damer) så go for it:) Jeg er kjempefornøyd, bare redd for og bli gravid ennå, føler meg lissom ikke 100 % trygg nå heller. Blie gravid med nr 1 da jeg gikk på p-sprøyta! :eek:

Jeg er helt sikker nå hvertfall.. men så er jeg lissom bare 25 år..og tenker at tenk hvis jeg får lyst på en siste om 5-10 år? :p men jeg skal tenke nøøøøøøye gjennom dette.. for er livredd for at det samme skal skje etter 3 mann :p at jeg plutselig blir gravid igjen.. vi passer jo på, men funka ikke ordentlig denne gangen.. hehe..skjønner at du ikke føler deg trygg enda, er vel litt rart og nesten ikke virkelig at man ikke skal kunne bli gravid igjen :p
 
Jeg er helt sikker nå hvertfall.. men så er jeg lissom bare 25 år..og tenker at tenk hvis jeg får lyst på en siste om 5-10 år? :p men jeg skal tenke nøøøøøøye gjennom dette.. for er livredd for at det samme skal skje etter 3 mann :p at jeg plutselig blir gravid igjen.. vi passer jo på, men funka ikke ordentlig denne gangen.. hehe..skjønner at du ikke føler deg trygg enda, er vel litt rart og nesten ikke virkelig at man ikke skal kunne bli gravid igjen :p

Nei, det skjønner jeg godt, viktig og tenke seg veldig godt om før man går til det steget og steriliserer seg:) Jeg håper for all del at jeg er trygg nå, for orker ikke flere små nå, har hendene fulle med 3;)
 
Back
Topp