Så rart...

Mannen min har også hele tiden sagt at to er et bra tall =)
Jeg tror jeg er enig, men synes det er fælt å skulle bestemme noe så viktig helt bastant nå som barna enda er så små.
Så det er ikke en avsluttet diskusjon :D

Mannen min har også hele tiden sagt at to er et bra tall =)
Jeg tror jeg er enig, men synes det er fælt å skulle bestemme noe så viktig helt bastant nå som barna enda er så små.
Så det er ikke en avsluttet diskusjon :D
hehe, ser den ja! Plutselig tenker man at det hadde vært kos med baby igjen...eller kanskje ei lita jente??? ;)

hehe, ser den ja! Plutselig tenker man at det hadde vært kos med baby igjen...eller kanskje ei lita jente??? ;)
Hehe ja, jeg hadde blitt superglad for en gutt til også jeg, men jente hadde vært spennende :p

bare vent til nr 2 begynner å bli 2-3 år, DA blir du sikkert babysyk på nytt :p ;)

Det kan godt hende ja, men det har vi ikke plass til i dette huset;)

Ja, det er det helt sikkert =) Men det hadde aldri vært grunnen for å ønske ett barn til =)
Nei, det er klart! Da blir man kanskje skuffet om man får andre sorten, og det blir for dumt!
...har sett en dokumentar om folk som fikk 8 gutter i forsøk på å få ei jente :eek:

hehe, da må dere jo bare flytte :p

Tror ikke jeg orker hehe, men har passet min søsters tre barn, de er ganske tette, det frister ikke med tre for å si det slik :cool: All ære til de som har tre barn og oppover, de har min fulle respekt :smiley-angelic005

Tror ikke jeg orker hehe, men har passet min søsters tre barn, de er ganske tette, det frister ikke med tre for å si det slik :cool: All ære til de som har tre barn og oppover, de har min fulle respekt :smiley-angelic005
hehehe, ser den!
Vi var 4 søsken da vi vokste opp, så jeg synes det er passende antall ;) :P Men ikke så tett da!

hehehe, ser den!
Vi var 4 søsken da vi vokste opp, så jeg synes det er passende antall ;) :p Men ikke så tett da!

Jeg kan godt ha en attpåklatt, det er jeg:-) 12 år mellom meg og søstersen:-)

Jeg kan godt ha en attpåklatt, det er jeg:) 12 år mellom meg og søstersen:)
Ikke sant, bare kos det! Det beste er jo om man har tid til alle sine barn, iallfall når de er små. Og har man maaange små samtidig sier det seg selv at det blir begrenset med oppmerksomhet på enhver!

Back
Topp