det kan jo bli en morsom tråd!!!![]()
Ja, synes vi absolutt vi skulle gå for en slik tråd etter hvert hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det kan jo bli en morsom tråd!!!![]()
ja, det er visst endel babyer som er født på kobberspiral! Hormonspiralen skal visstnok være safere...time will show!Nope, sverger ved min mors gravHunn hadde kobberspiral
![]()
dere andre rekker sikkert å planlegge nr 3 før jeg får nr 2 daJa, synes vi absolutt vi skulle gå for en slik tråd etter hvert hehe![]()
ja, det er visst endel babyer som er født på kobberspiral! Hormonspiralen skal visstnok være safere...time will show!![]()
Hahahahaha...jajajaja!!! Jeg er der inne også, under hemmelig nick! BUUUSTEEED!!!![]()
dere andre rekker sikkert å planlegge nr 3 før jeg får nr 2 da![]()
bare vent til nr 2 begynner å bli 2-3 år, DA blir du sikkert babysyk på nyttHehe, holder med to her, mannen sier stopp![]()
får bare lage meg ticker med det sammeHahahahaha...
I skjønte d..![]()
hehe, ser den ja! Plutselig tenker man at det hadde vært kos med baby igjen...eller kanskje ei lita jente???Mannen min har også hele tiden sagt at to er et bra tall =)
Jeg tror jeg er enig, men synes det er fælt å skulle bestemme noe så viktig helt bastant nå som barna enda er så små.
Så det er ikke en avsluttet diskusjon![]()
Hehe ja, jeg hadde blitt superglad for en gutt til også jeg, men jente hadde vært spennendehehe, ser den ja! Plutselig tenker man at det hadde vært kos med baby igjen...eller kanskje ei lita jente???![]()
er jo morro å ha begge sorteneHehe ja, jeg hadde blitt superglad for en gutt til også jeg, men jente hadde vært spennende![]()
Ja, det er det helt sikkert =) Men det hadde aldri vært grunnen for å ønske ett barn til =)er jo morro å ha begge sortene![]()
bare vent til nr 2 begynner å bli 2-3 år, DA blir du sikkert babysyk på nytt![]()
![]()
Nei, det er klart! Da blir man kanskje skuffet om man får andre sorten, og det blir for dumt!Ja, det er det helt sikkert =) Men det hadde aldri vært grunnen for å ønske ett barn til =)
hehe, da må dere jo bare flytteDet kan godt hende ja, men det har vi ikke plass til i dette huset![]()
hehe, da må dere jo bare flytte![]()

hehehe, ser den!Tror ikke jeg orker hehe, men har passet min søsters tre barn, de er ganske tette, det frister ikke med tre for å si det slikAll ære til de som har tre barn og oppover, de har min fulle respekt
![]()
hehehe, ser den!
Vi var 4 søsken da vi vokste opp, så jeg synes det er passende antall![]()
Men ikke så tett da!
Ikke sant, bare kos det! Det beste er jo om man har tid til alle sine barn, iallfall når de er små. Og har man maaange små samtidig sier det seg selv at det blir begrenset med oppmerksomhet på enhver!Jeg kan godt ha en attpåklatt, det er jeg12 år mellom meg og søstersen
![]()