Så damer. Skal vi ha en vogntråd?

Den var fin! :) Lønner det seg å handle slikt i sverige?
Vi har kjøpt Emmaljunga Edge Duo Combi med sportsunderstell og matchende stelleveske gjennom www.kopbarnvagn.se
Den må hentes på butikken dems i Karlstad, siden butikkene ikke får sende Emmaljunga vogner og utstyr til utlandet.
Venter på mail om at den har kommet til butikken og er klar til henting.
Sjekket prisen på samme vogn og stelleveske på en butikk her i går, og vi sparer ca 1400 kr på å kjøpe den i sverige :)
 
image.jpgVogna vi har kjøpt :) Emmaljunga Mondial Duo i farge vanilla leatherette, md dn nye Duo-s understellet :)
 
Den var fin! :) Lønner det seg å handle slikt i sverige?


Alt kom på 9200,- svenske kroner, (ca. 8200 norske). I Norge koster vognen kr. 9190,- stellevesken 850,- fotpose 495,- og parasoll 375,- så sparte ca. 2700,- så det er jo litt hvis en allikevel skal over grensen :)
 
har en brio happy duovogn etter snuppa vår, som hun brukte til hun var 3 år, så har nettopp satt den i kjelleren for en liten pause :p rød bagdel, og svart sportsdel;) superfornøyd med denne vogna, dn har 4 hjul, luftfyllte sådan, og triller kjempelett på allslags føre:D love it!
 
vi har valgt og kjøpt en svart Emmaljunga big star supreme med babylift :) er strååålende fornøyd!! <3 men den tar opp så og si hele bagasjerommet da..:p
 
Vi har Emmaljunga city cross fra før, og er veldig fornøyd med den :) I tillegg har vi kjøpt emmaljunga søskenvogn, da det blir to tette barn :)
 
Vi kjøpte hvit. :) Kjøpte den brukt da, men den var veldig fin å ikke noe flekker slitasje som var verdt å bry seg om :)
 
Vi har bestillt en BabyActive Ballerina BlackLeather vogn. Første vognen jeg noengang har kjøpt, og etter lange diskusjoner så kom vi frem til den. Det er en duo-vogn, med ganske store hjul, og rommelig bag :) Gleder meg til den kommer, sannsynligvis i løpet av denne uken! :)
 
Noen som har erfaring med maxi cosi sine vogner? vurderer å ha en sånn til bybruk handleturer osv siden vi har maxi cosi setet:D
 
Da har vi bestilt vogn og skal hente den i Østersund i mai :) sparer 1600,- på det :) men ja... jeg vet vi må betale for hotell å sånn i tillegg, men det er ferien vår så det hadde vi måttet gjøre uansett ;) City Cross PP black med supreme bag ble det :)

141823.jpg
 
Vi har kjøpt vogn! Brun og sandfarget Cameleon bugaboo 2013-modell :) Gleder meg til å ta den i bruk! Vi var på kjærlighetstur i Stavanger og tittet innom babyshop som tilfeldigvis hadde 20% den dagen :) Storfornøyd!
 
Klarer ikke å bestemme meg, står mellom emmaljunga mondial duo i espresso leatherette, med duo s understell og en helt annen vogn, babyjogger city elite. To helt forskjellige vogner, og ikke minst ulik pris, 10 000 kontra 5000 kr. Hvilken av disse ville dere valgt?? har dere noen anbefalinger?? plass i bilen er ikke et problem. Det blir nok litt inn og ut av vogn, men ellers kan vi ta de fleste turene direkte fra huset og skal ikke av og på buss osv...
 
Klarer ikke å bestemme meg, står mellom emmaljunga mondial duo i espresso leatherette, med duo s understell og en helt annen vogn, babyjogger city elite. To helt forskjellige vogner, og ikke minst ulik pris, 10 000 kontra 5000 kr. Hvilken av disse ville dere valgt?? har dere noen anbefalinger?? plass i bilen er ikke et problem. Det blir nok litt inn og ut av vogn, men ellers kan vi ta de fleste turene direkte fra huset og skal ikke av og på buss osv...
Mondial er jo veldig romslig :) Og dt nye duo-s understellet er vidunderlig å trille md ;)
 
Vi har kjøpt vogn! Brun og sandfarget Cameleon bugaboo 2013-modell :) Gleder meg til å ta den i bruk! Vi var på kjærlighetstur i Stavanger og tittet innom babyshop som tilfeldigvis hadde 20% den dagen :) Storfornøyd!
Vi har også kjøpt buggabo cameleon. Fineste vogna ever med kjempe romslig bag:) Gleder meg vilt til å trille rundt på den:) Elsker det at vi kan ba barnet mot oss selv når de er ferdig med bagen.
 
Back
Topp