Så damer. Skal vi ha en vogntråd?

Skulle egentlig ha bugaboo buffalo. Men den var ikke god å trille og var veldig stiv. Så nå har en Emmaljunga Edge duo i cream letherette flyttet inn. Veldig fornøyd med den:)
Ååå...finnes edge duo i cream leatherette? er den brukt? de sa i butikken at det bare var mondial og city cross som kom i leatherette og i katalogen deres fra 2013 finner jeg heller i den på siden over alle fargene de kommer i...
 
Her prøver vi å klare oss med Baby jogger city mini etter mellomste. Har kjøpt single bag til denne. Hadde emaljunga til nr en og to men den er solgt. Deilig med en liten og nett vogn denne gangen som tar liten plass:)
 
Vi har en Simo duo etter førstemann, men vi må nok ha en søskenvogn i tillegg. Er ikke sikker på hvilken det blir enda da :)
 
Dere som vurderer å kjøpe søskenvogn, hvor lenge er det mellom barna deres? Når vesla kommer til verden er storebror 2 år og 5 mnd, så vi har tenkt å droppe å kjøpe det.
Er det noen som har erfaring om det her også?
 
Dere som vurderer å kjøpe søskenvogn, hvor lenge er det mellom barna deres? Når vesla kommer til verden er storebror 2 år og 5 mnd, så vi har tenkt å droppe å kjøpe det.
Er det noen som har erfaring om det her også?
Nja, vi hadde til nr en og to og da var det akkurat 2 år i mellom. Født i mars, så brukte den en del på våren og sommeren, men da høsten kom ble det mindre og har ikke brukt den så mye etter det. Men vi kjøpte en grei og billig vogn. Ingen vits i å legge mye penger i den! Nå blir det 2 år og 5 mnd mellom nr to og tre. Vet ikke om jeg får brukt den noe særlig, men nå har vi den:)
 
Dere som vurderer å kjøpe søskenvogn, hvor lenge er det mellom barna deres? Når vesla kommer til verden er storebror 2 år og 5 mnd, så vi har tenkt å droppe å kjøpe det.
Er det noen som har erfaring om det her også?
Vi hadde til våre. Men det er 13 mnd mellom de. Jeg ville ventet å sett det an om dere har behov for det:)
 
Vi skal ha emmaljunga city cross,skal kjøpe meg en brukt bag og ha på sportsvogna som vi allerede har.ellers så blir det nesten 2 år mella 2 og 3 så skal kjøper søskenvogn tillegg.
 
Jeg er så opptatt av redebygging nå, at jeg til og med drømmer om det.

I dag brukte jeg 2 TIMER på å bestemme meg om hvilken vogn jeg skulle ha. Stakkars dame som skulle hjelpe meg og svare på alle mine spørsmål :D

Valget falt iallefall på bugaboo cameleon :love7 som jeg skal ha til snuppa er ca 2 år og deretter skal jeg bytte til mountain buggy urban jungle :love7

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe mountain buggy urban jungle fra starte, men så tenkte jeg at siden vi får baby i august så vil jeg gjerne bruke bagen lenge samt ha ungen vendt mot meg den første tiden når hun sitter i sportsdelen. Føler at jeg ved å velge bugaboo cameleon har funnet den perfekte vogna for våre behov, men at den kanskje blir for liten når hun runder 2 år og da kan jeg selge den og kjøpe mountain buggy, som virkelig også er en drømmevogn.

Så hvilken vogn skal dere ha damer??

Vi brukte vår cameleon til vesla var rundt 4 år :)
 
112415_1_kv.jpg
Uten+navn.png


Denne har vi kjøpt, TFK Joggster twist :)
 
Ønsker meg emmaljunga nitro i white leatherette med sort understell. Må ha svivelhjul foran, orker ikke disse fire stive hjulene.
 
Takk, Tresmåhjerter og Bringebær. Jeg tror jeg avventer å kjøpe en søskenvogn. 2 åringen er jo glad i å gå selv (foreløpig).
 
Hadde egentlig bestemt meg for emmaljunga city cross etter internett-research, men da jeg og mannen var og så på vogner fysisk endte vi opp med at vi vil ha en stokke crusi.
 
Oi det hadde jeg ikke trodd.
Er iallefall SINNNNNSYYYYYKKKT fornøyd med vogna jeg har valgt. Rett og slett forelsket og håper vi kan bruke den LENGE :love7


Vi har den forrige modellen da, men tror ikke størrelsen er forskjellig på de? Har bare sett den nye én gang da... Vesla er attpåtil ganske lang i beina, så jeg var overrasket selv over hvor lenge hun kunne bruke den. Men da sov hun jo ikke liggende da, vi brukte den bare til og fra, og når vi var på bytur f.eks. Sovna hun, så sov hun sittende når hun ble så stor....
 
Vi har bestilt en Emmaljunga City cross med supreme bag i fargen espresso leatherette med tilhørende stellebag, pose og parasoll. Skal hente den i Sverige i begynnelsen av juli. Gleder meg! :)

images
 
Vi har kjøpt babyjogger city select, og er kjempe fornøyd. 2 åringen vår sitter som ett skudd i sportsdelen og det gjorde vår nevø på 3 og niese på 4 å. Har simo kombi i barnehagen og min tante låner x-landervogna vår + basson baby trille. Så har litt å velge mellom :p men blir nok å bruke city selecten med bagg. :)
 
Vi har bestilt en Emmaljunga City cross med supreme bag i fargen espresso leatherette med tilhørende stellebag, pose og parasoll. Skal hente den i Sverige i begynnelsen av juli. Gleder meg! :)

images
Den var fin! :) Lønner det seg å handle slikt i sverige?
 
Back
Topp