Så damer. Skal vi ha en vogntråd?

Håperpåentil

Forumet er livet
VIP
Jeg er så opptatt av redebygging nå, at jeg til og med drømmer om det.

I dag brukte jeg 2 TIMER på å bestemme meg om hvilken vogn jeg skulle ha. Stakkars dame som skulle hjelpe meg og svare på alle mine spørsmål :D

Valget falt iallefall på bugaboo cameleon :love7 som jeg skal ha til snuppa er ca 2 år og deretter skal jeg bytte til mountain buggy urban jungle :love7

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe mountain buggy urban jungle fra starte, men så tenkte jeg at siden vi får baby i august så vil jeg gjerne bruke bagen lenge samt ha ungen vendt mot meg den første tiden når hun sitter i sportsdelen. Føler at jeg ved å velge bugaboo cameleon har funnet den perfekte vogna for våre behov, men at den kanskje blir for liten når hun runder 2 år og da kan jeg selge den og kjøpe mountain buggy, som virkelig også er en drømmevogn.

Så hvilken vogn skal dere ha damer??
 
Jeg har bestilt meg en Emmaljunga Mondail Duo, sort :) Denne passer oss veldig fint da det blir mye trilling på asfalt, den er også stor og god i bag delen så prinsessa kan bruke den over vinteren og ha en god sausekinn pose oppi :)
Jeg synes den vognen er utrolig fint og kjempe god og kjøre så håper de ringer fra butikken at den kan hentes denne uken!! Gleder meg til og få den hjem :D
 
Emmaljunga er jo sååå fin, men ble litt for tung for oss siden vi er mye inn og ut av bil. Gratulerer med ny vogn :D
 
Jeg har Emmaljunga mondial fra storebror. Fantastisk vogn :) vi kjører myyyye bil og ser ikke helt at den er for tung?
 
Har bestilt Emmaljunga edge duo, skal hente den i Sverige snart.

Har også Mountain buggy urban jungle med sportsdel etter junior. Syns bagen som er å få kjøpt til er for liten i forhold til når på året knøttet blir født, så vil ikke bruke den som bagvogn.

Hadde edge duo når junior var baby også

BV app
 
ååååå....det er så vanskelig!! Skulle gjerne hatt muligheten til å sette sammen min egen vogn basert på de ulike fordelene på ulike vogner!!! Har sett på emaljunga stort sett. City cross, edge duo og mondial duo. Ingen av oss er så veldig små, så det passer oss med en litt "høy" vogn. Siden vi får en gutt i august tror jeg muligens at bagen til city crossen blir litt liten når senvinteren kommer og en skal ha skinnpose oppi. Har lyst på espresso leatherette fargen som bare kommer i mondial og city cross. Samtidig har jeg lyst på vendbare framhjul som bare fins på mondial duo og edge duo. Så det må vel egentlig bety at jeg har landet på mondial duo...!! Har ikke bestilt enda, men er ikke langt unna. Synes også det er veldig pratisk at vi kan ha denne vognen som medfølger sportsvogndel, i flere år uten at vi nødvendigvis trenger å bytte. Kan selvfølgelig hende vi suplerer med billigere vogn når barnet er større, men det får vi heller se litt an!!
 
Har Emmaljunga edge duo fra Storebror, elsker vogna, fikk da i september, er veldig glad jeg tok den. Når snøen og kulda kommer er det godt å kan ha en stor pose i vogna =)
 
skal kjøpe emmaljunga city cross og city bag :) lurer litt på forskjellen på de to city bag typene... men det får jeg vell bare dra i en butikk å spørre om. Har planer om en sverigetur i mai en gang :) så da blir det vell shopping
 
Vi har kjøpt en pent brukt emmaljunga mondial duo :-D i creme skinn.
 
Jeg har Mountain Buggy sportsdel fra før, så jeg har kjøpt bag til denne :) Er jo i stuss på om bagen blir fort for liten, men om den blir det, så får jeg heller kjøpe en annen vogn tenker jeg. Synes emmaljungavognene er veldig fine :)
 
Jeg har en teutonia spirit s3 med myk bag. Tror jeg kommer til å bruke den selv om vesla blir født på en annen tid av året. Har brukt vogna så og si hver dag i 2 år nå, og jeg er veldig fornøyd med den. Blir spennende å se om bagen er stor nok til en vinter i bag :) Kikker litt rundt på brukte vogner også, men det er mest for gøy :)
 
Jeg har bestilt meg en Emmaljunga Mondail Duo, sort :) Denne passer oss veldig fint da det blir mye trilling på asfalt, den er også stor og god i bag delen så prinsessa kan bruke den over vinteren og ha en god sausekinn pose oppi :)
Jeg synes den vognen er utrolig fint og kjempe god og kjøre så håper de ringer fra butikken at den kan hentes denne uken!! Gleder meg til og få den hjem :D
Vi har oxo valgt Emmaljunga Mondial Duo, mn i farge vanilla :) også valgte vi duo-s understellet. Elsker den store romslige bagen :) Gleder mg til å få dn hjem vi oxo :)
 
Jeg har alltid likt emmaljunga vognene utseende, og alltid sagt at skal jeg ha baby så må det blir den vognene :) Min svigerinne har samme vognen bare i hvit skinn og jeg har fått trillet min tante gutt i den og vognen er utrolig god og trille :D Jeg har valgt Classic Chrime understellet. Bestilt den nå pga Emmaljunga fabrikken har sommer stengt i hele Juli, så regner med det er en del som bestiller nå som skal ha baby i Juni, Juli, August :)
Gleder meg til jenta kommer og vi kan trille :D
 
Vi har en Simo Duo etter guttene og en phil & teds Explorer søskenvogn som også brukes som singelvogn, Simoen bruker vi her omkring og p&t bruker vi hvis vi kjører noe sted. Det vi evt trenger er en billig bhg-vogn til andremann hvis han sover enda (noe jeg regner med) når lille kommer.
 
Her blir det samme som sist, emmaljunga. Ikke super fornøyd. Mye penger for litt dårlig kvalitet spør du meg ;) men joda god å trille og romslig. Gullet på snart 2 bruker den kun til soving i helgene så da klarer vi sambruk;)
 
har bestilt mountain buggy urban jungle, og så får vi se hvor lenge vi kan bruke bagdelen på den. Er litt skeptisk til å ha en liten baby vendt vekk fra meg, så det kommer jo an på når vi må bytte fra bag til sportsdel. Men vi kan i tilfelle bruke emmaljunga edge duo-vognen vi kjøpte brukt til førstemann. Den står i barnehagen som sovevogn nå, så jeg håper den ikke er totalt utslitt... :/
 
Back
Topp