Da melder jeg meg ut her

Denne gangen fikk jeg ha babyen min i 9 uker. Dette blir et langt sutreinnlegg fordi jeg har behov for å tømme tankene, så er det bare å bla forbi om du synes det er slitsomt. Vet at jeg allerede har spammet ned innleggene siste døgnet, men har behov for en skikkelig avskjed
Så ble det ikke nå baby på meg denne gangen heller.. jeg var så naiv da jeg ble gravid denne gangen fordi man kan jo ikke miste to ganger på rad.. trodde jeg. Forstår ikke hvordan jeg kan se en perfekt baby med 170 hjerteslag kun en dag før jeg mister den. Jeg skjønner ikke ikke hvorfor de som ønsker seg baby aller mest må gjennom en så tøff vei for å få det, mens de som helst ikke vil ha får det uten å prøve en gang, det synes jeg er skikkelig urettferdig.
Noe av det vondeste med å ha opplevd flere spontanaborter på rad synes jeg er at det har ødelagt gleden med å være gravid for meg og samboer. Vi kommer aldri igjen til å bli glad for en positiv test, for et hjerte som slår i uke 6, eller i uke 9 for den del. For alt dette kan skje og likevel går det bare en dag før alt blir revet bort igjen. Jeg synes det er vondt at jeg ikke kommer til å kjenne glede over disse tingene igjen. Jeg kjenner også på en stor frykt for at når jeg nå har mistet to ganger på under et halvt år så er det kanskje umulig for meg å bære helt frem.. forstår ikke hvordan jeg skal tørre å prøve å risikere å gå gjennom det smertehelvette siste døgnet var vært.
Nå skal jeg bruke en uke eller to mens kroppen blør og ordner opp på å kjenne på sorg, sinne, urettferdighet og en ekstrem bitterhet over at det ikke var min tur nå heller.
Når jeg er ferdig med det så skal jeg dra til frisøren, dra på en massasjetime, få inn treningsrutiner igjen og samle energi og motivasjon for å melde meg inn i prøve gruppa igjen, for å begynne med EL tester igjen, selv om jeg ikke vet om jeg noen gang kommer til å få en baby..
Det har vært en glede å følge alle dere fine mennesker, det er så godt å ha en sånn gruppe når man vil dele gleder, har spørsmål og ikke minst når det ender sånn.. Jeg skal følge med dere i mellom og gleder meg til å se dere alle få bebisene deres

håper dere titter innom meg i prøvegruppa når jeg kommer dit igjen