PP4 - CD6
Hadde en fin dag i går, spiste pølse, is og kake som man skal
Nå henger bunadsskjorte og forkle ute til tørk, burde sikkert ta dem inn igjen nå 
Vi hadde sex i går og i dag, er ikke sikkert det tells som aksjer, men vi ville jo gjøre litt mer innsats denne gangen, også har jeg jo hatt EL på CD10 før, så vi kjører på
Hadde gulaktig utflod i går og brunrødt i dag, så tror nok det var siste rester av TR som kom ut. Er litt usikker på om det er noe fruktbart slim ennå, men det kommer nok snart
Tenker vi ihvertfall prøver på annenhver dag frem til EL nå, kanskje mer hvis vi orker
Hadde en fin dag i går, spiste pølse, is og kake som man skal
Nå henger bunadsskjorte og forkle ute til tørk, burde sikkert ta dem inn igjen nå Vi hadde sex i går og i dag, er ikke sikkert det tells som aksjer, men vi ville jo gjøre litt mer innsats denne gangen, også har jeg jo hatt EL på CD10 før, så vi kjører på
Hadde gulaktig utflod i går og brunrødt i dag, så tror nok det var siste rester av TR som kom ut. Er litt usikker på om det er noe fruktbart slim ennå, men det kommer nok snart

Tenker vi ihvertfall prøver på annenhver dag frem til EL nå, kanskje mer hvis vi orker

Dessverre har mannen følt seg dårlig (litt sånn manflu mistenker jeg), så har ikke blitt noe mer ennå. Kjenner jeg blir litt stressa, vi skulle jo prøve litt hardere denne PP, men de gangene nevnt i forrige innlegg kommer jo ikke til å telle, for det virker som om EL er i rute til i morgen som forventet. Bare én gang til, så skal jeg være fornøyd 

Da blir det veldig tydelig når EL har vært da, hvis den stiger med mer enn ca. 0.06 grader 
Kan jo hende vi rekker en siste gang i dag, men skal ikke stresse med det 
Sykt kjipt, for har tatt 3 tester som alle viste svaak strek, men det må jo ha vært skyggestreker alle sammen med mindre det har vært en liten streifer innom 
(Ja stemmer, vi ligger ca. 2 uker ifra hverandre) Bedre lykke neste PP, langt ifra alle får det til på første forsøk. Nå som vi er på PP4 har jeg ikke så veldig forhåpninger, men vil helst det skal skje innen PP6
Er på CD 28 idag og de siste syklusene har vært på 28 dager.Har ikke testa idag da, men jeg tror ikke jeg gidder kaste bort en test på det

Kanskje det er det som blir 7-års krisa vår, deale med en nyfødt