Når jeg tenker blå/grønn som passer til jente, så er det helst med tanke på motivene ja! Var vanskelig å finne fx lyse toner, og uten motiv. Eldste elsket blå, men var overhodet ikke interessert i biler og båterMen hva betyr lsm "passer til jente"?Syns min jente passer kjempefint i blått, har grønt også.
Skjønner det med dinosaur print ogsånn, sånne ting er veldig marketed til gutter, er langt ifra sikkert de kommer til å like sånt! Jenta mi elsker alle slags kjøretøy, spesielt gravemaskiner, så det hadde hun fått. Kjøpte t.o.m. gravemaskin julekule på Nille nylig, hun elsket den
Må si det og er fint når de får egne preferanser, det hadde min allerede fra 1 år. Hver gang jeg ser noe klær på nettet, viser jeg det til henne, så godkjenner hunMannen er den som kler på henne hver dag, han er en god stylist! Glad jeg slipper egentlig, jeg har mer enn nok med å være den som følger med på tilbud eller bruktkupp
![]()
Hehe ja vi måtte også tidlig la eldste bestemme outfit selv (funker kjempe bra nå hvor hun finner tøy kvelden før), da det var så mange kamper med at hun ikke ville ta på tøy om morgenen. Pluss at hun er med å handle nytt tøy når det trenges så hun får noe hun gidder å bruke

Mannen er den som kler på henne hver dag, han er en god stylist! Glad jeg slipper egentlig, jeg har mer enn nok med å være den som følger med på tilbud eller bruktkupp