Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Inotyol mente jeg..Inityol, fantastisk salve!
Enig. Funker som bare det.Inotyol mente jeg..
Takk for svarjeg endte med å kjøpe bepanthen etter anbefaling på apoteket, og utslettet ble borte etter to dager! Veldig fornøyd altså
lufttørket, vasket ordentlig og smurte et tynt lag! Men nå har jeg jo masse tips jeg kan prøve hvis utslettet kommer tilbake og bepanthenen ikke funker
![]()
Ja, så det kunne brukes flere steder! Dama på apoteket sa at inotyol var sterkere, så med mindre det var veldig hissig utslett så ville hun heller anbefale bepanthen. I tillegg til de så bytta jeg til noen andre våtservietterHar ikke hatt utslett på stumpen, men hun hadde på halsen og bepanthen funket der også![]()
Ja, tror jeg fikk den! Skal prøve neste gang i stedet for zinksalve. Men zinksalve brukes vel også fordi det ikke trekkes inn i huden, men bare virker beskyttende sånn at det ikke skal tørke? Nå vet jeg ikke hva aquaphor gjør, men hørt veeeldig mye bra om den, når det gjelder til bruk av både voksne og barnDropp sinksalve!! Fikk du apotek-1 babyboksen? Oppi den var en prøve på en salve som heter eucerin aquaphor - den er fantastisk!! Her var hun knallrød i stumpen, så smurte jeg henne med den, og hun var bra dagen etter.
Jeg syns den er mye bedre enn inotyol - den er så feit at det er umulig å vaske bort.. Dessuten stinker den. Eucerin-salven er nesten som vaselin - trenger derfor ikke vaske den bort, og den hindrer bæsj i å sette seg fast(om natten f.eks).. Om du ikke har fått den i gratis-boks så anbefaler jeg deg å reise på apoteket å kjøpe den.![]()
Ja, tror jeg fikk den! Skal prøve neste gang i stedet for zinksalve. Men zinksalve brukes vel også fordi det ikke trekkes inn i huden, men bare virker beskyttende sånn at det ikke skal tørke? Nå vet jeg ikke hva aquaphor gjør, men hørt veeeldig mye bra om den, når det gjelder til bruk av både voksne og barn![]()